Die heb ik ook uit staan ja, vermoeiend gedoe. Heb sowieso mijn telefoon erg vaak op stil staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.
Ik heb na ook eerst al die geluidjes te hebben alleen nog een lampje op mn foon geactiveerd.
Werd gek van die geluiden!
Ik krijg mijn lampje niet geactiveerd dus dan maar trilstand.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.
Ik heb na ook eerst al die geluidjes te hebben alleen nog een lampje op mn foon geactiveerd.
Werd gek van die geluiden!
Mij ook denk je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De rest vind je wel via de namen die je nu hebt
Ik geloof het welquote:
Ik kan het niet vinden, wat wazig allemaal. Of hoort dat bij dat alleen friends mijn profile kunnen zien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef TAV74 het volgende:
Goed punt, die heb ik ook maar even ingesteld.
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, wat wazig allemaal. Of hoort dat bij dat alleen friends mijn profile kunnen zien?
Ik had al wel verwijder account gevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingen
Bovendien lijk jij mij niet iemand voor 237 vriendenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al wel verwijder account gevonden
Ik heb al heel veel mensen overgeslagen omdat ik ze wel ken, maar nooit spreek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien lijk jij mij niet iemand voor 237 vrienden
Vrienden die ik toelaat in mn facebook ken ik trouwens allemaal in het eggie, en als je niet interaktief bent op facebook mieter ik je er na verloop gewoon weer uit. Ik hou niet zo van lurkers
Vind het inmiddels wel redelijk helder eigenlijk, alleen onhandig dat je niet ineens alles op "alleen vrienden" kunt zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingen
Ik kom er nog wel uitquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik irritant vind is dat je per persoon moet aangeven dat je geen 'vind ik leuks en reacties op..' te zien krijgt en ze dan alsnķg soms krijgt![]()
Verder heb ik alles afgeschermd geloof ik ja. En alle spelletjes zet ik uit en dat soort dingen.Dat gaat allemaal vrij makkelijk.
Dat jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon even zien hoe je het gaat gebruiken
* verbaasd !quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor FacebookIk zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Oh, FFT, ik zie nu dat de M die ik snel had tyoegevoegd blond is en ik heb nu geen flauw idee wie dat is.
Nee zijn geen geheimen en ik merk ook wel dat het leuk is als je wat meer van je collega's weet en ziet. Maar sommigen hebben geen fb en anderen ben ik totaal niet in geinteresseerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb veel collega's op fb, deel toch vooral gezellige dingen (foto's, recepten, grappige items) en wat ik aan persoonlijke zaken meld, die zeg ik ook in de koffiekamer.Zijn geen 'geheimen' of zo.
Smartphonequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge jonge, zit iedereen achter z'n pc of zoZoveel mensen 'accepted your firneds request'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |