Jezus een paar mannelijke borderliners? dan zoek je ze bijna opquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er een paar meegemaakt. Allemaal iets anders maar allemaal even vreselijk om mee om te gaan.
En morgen ben je een klootzak en kan je niks goed doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef clint855 het volgende:
Verder is er echt een klik tussen ons
Vergeet de manipulatie niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:40 schreef Catatafish het volgende:
Extreme stemmingswisselingen, agressiviteit, verlatingsangst, laag zelfvertrouwen.. met zo'n iemand wil je geen relatie hebben.
Dit en is dit een kloon van TS: R&P / Wil mijn vriendin helpen, maar hoe? ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:48 schreef karton2 het volgende:
[..]
Vergeet de manipulatie niet.
@TS:
Wegrennen, zo hard als je kan.
Nee het waren vrouwen. Ik heb vrienden die ze uitzoeken als partners of iig ze hebben er blijkbaar een thing voor ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus een paar mannelijke borderliners? dan zoek je ze bijna op
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:33 schreef clint855 het volgende:
Ik date momenteel met een meisje die borderline heeft en dit ook direct heeft gezegd. Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb wat het écht inhoud en waar ik rekening mee moet houden.
Ze zegt alleen dat ze soms met haarzelf in de knoop zit en ze 'moeilijke' tijden heeft, maar wat houdt dat precies in?
Verder is er echt een klik tussen ons, maar wil ik niet verder als het echt alles van mij gaat vergen omdat zij een persoonlijkheidsstoornis heeft.
Zijn hier mensen die ook een partner hebben met borderline of meegemaakt hebben? Of mij hier meer over kunnen vertellen.
Heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten want ik ken haar gewoon als een normale vrouw en bespeur nou niet echt een stoornis.
In dat eerste stukje herken ik de woorden: sweet en vulnerable wel. Maar toch heeft ze een sterk karakter en voel ik niet perse dat ze op zoek is naar haar knight in shining armour. Echt verlegen komt ze niet over op mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:54 schreef TerryStone het volgende:
Je zit nu nog in de beginfase waarin ze zich voordoen als normaal en realiseer je dat de klik die je hebt grotendeels gefabriceerd is om je het gevoel te geven dat je iets speciaals hebt.
"At first, a Borderline female may appear sweet, shy, vulnerable and "ambivalently in need of being rescued"; looking for her Knight in Shining Armor.
In the beginning, you will feel a rapidly accelerating sense of compassion because she is a master at portraying herself as she "victim of love" and you are saving her. But listen closely to how she sees herself as a victim. As her peculiar emotional invasion advances upon you, you will hear how no one understands her - except you. Other people have been "insensitive." She has been betrayed, just when she starts trusting people. But there is something "special" about you, because "you really seem to know her."
http://www.bpdfamily.com/bpdresources/nk_a101.htm
Als je jezelf stuk wilt zien, een schim wilt worden van wie je ooit was dan is een relatie met een borderliner beginnen een uitstekend plan.
Hier alvast een aantal "leuke" dingen die je kunt verwachten:
http://outofthefog.net/Disorders/BPD.html
Dat heet zelfbescherming.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:59 schreef BrianGriffin het volgende:
Echt ik vind het wel raar dat hier alle borderliners over 1 lijn worden gesleept.
Het is ook nog een kwestie van hoe extreem het is.
Heb er zelf 1 gehad wat juist enorm leuk is. Het is net waar je van houdt. En ze hoeven ook niet alle symptonen te hebben.
Gewoon proberen en zien wat er gebeurt. Beetje lullig om iemand van te voren al te gaan veroordelen.
Vind het jammer voor je maar het advies is: heel hard bij wegrennen en niet achterom kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:09 schreef clint855 het volgende:
[..]
In dat eerste stukje herken ik de woorden: sweet en vulnerable wel. Maar toch heeft ze een sterk karakter en voel ik niet perse dat ze op zoek is naar haar knight in shining armour. Echt verlegen komt ze niet over op mij.
Daarbij zie ik haar ook niet echt een slachtofferrol aannemen. Ook niet in onze gesprekken en haar stoornis praat ze oppervlakkig over en vermijdt ze.
Als ze het niet gezegd zou hebben, zou ik ook niet denken dat haar iets mankeert. Althans, in deze fase nog niet.
Maar voor de reacties die er zijn gekomen was ik al een beetje bang. Nu dat ik een confirmatie heb van wat ik dacht word het eigenlijk nog moeilijker.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:17 schreef bonke het volgende:
been there done that, no succes
wegwezen is mijn advies
Gewoon proberen inderdaad ts.. Als je haar echt wat vind moet je het doen. Als iedereen zou luisteren naar de mensen hier vinden borderliners nooit liefde. Genoeg gevallen waarin het WEL goed is gegaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:59 schreef BrianGriffin het volgende:
Echt ik vind het wel raar dat hier alle borderliners over 1 lijn worden gesleept.
Het is ook nog een kwestie van hoe extreem het is.
Heb er zelf 1 gehad wat juist enorm leuk is. Het is net waar je van houdt. En ze hoeven ook niet alle symptonen te hebben.
Gewoon proberen en zien wat er gebeurt. Beetje lullig om iemand van te voren al te gaan veroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |