heb je een track and trace?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Stoer johquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
Pwned je krijgt hem morgen danquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef lipjes het volgende:
Nog steeds de status, ontvangen door postnl
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.quote:
Ja ik ga het wel zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het kan nog steeds, ze bezorgen tot 20:00 dus t kan zijn dat je in de 2e ronde zit.
Ik heb t ook paar keer gehad dat op laatste moment de status gewijzigd werd of dat ze alsnog voor de deur stonden terwijl er online niets stond
Kan me de ¤500+ voor de Wii indertijd herinnerenquote:
Ja t kan natuurlijk zijn dat t mis gaat en dat ze idd pas morgen komen, maar ik zou gewoon nog wel ff wachten hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga het wel zien.
Hoop wel vandaag.
Alleen mn drinken raakt op
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Hoppa mijn derde PS4 is ook bezorgt. Nog effe lekker afwachten en dan flink cashen op marktplaats. Verwacht er toch wel minimaal 750 voor te krijgen per stuk, als dadelijk de goedkope versies op zijn. Anyway veel plezier met gamen vandaag.
word pas lachen als die mensen dat ding krijgen van jou en hij blijkt niet te werkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Dat soort mensen noem je scalpers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
van zulke mensen moeten we het hebben in nederland hoor....
750 euro lijkt me iets teveel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
precies! jammer dat zulke mensen bestaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Wat was je hoogste bod trouwens op je advertentiequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:09 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat soort mensen noem je scalpers.
http://www.thefreedictionary.com/scalper
Haat? Wat is dat voor Maroc mode woordjequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Wat een haat mensen hahahahaha. Gewoon lekker geld verdienen. Het hoort erbij in NL. Ik werk niet voor niks bij een graaibank
Hahaha en jij zat 'm nog te stressenquote:
Hoop dat je genaaid wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:52 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ik denk dat hij magisch verschijnt als je boodschappen haalt en het hele huis poetstquote:
Dit zijn altijd van die zenuwslopende dagenquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Pakket afgeleverd
Wanna go home!!!!!1!!!1111
600. Toen eraf gehaald. Kan er met gemak 700 voor vangen, maar ik koop een PS4 voor mezelf, om te gamen. Niet als melkkoe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:11 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat was je hoogste bod trouwens op je advertentie![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat hij magisch verschijnt als je boodschappen haalt en het hele huis poetstik zou het proberen als ik jou was
Haat? Nee hoor, geniet van je centen. Snap jouw beweegredenen wel, maar ben het er gewoon niet mee eens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Wat een haat mensen hahahahaha. Gewoon lekker geld verdienen. Het hoort erbij in NL. Ik werk niet voor niks bij een graaibank
retweetquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Haat? Nee hoor, geniet van je centen. Snap jouw beweegredenen wel, maar ben het er gewoon niet mee eens.
Is niet goed voor je karma zulke shit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:12 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ja en de status bij PostNL:quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hahaha en jij zat 'm nog te stressen![]()
Enjoy!
Ik vind het wel jammer dat ik nog zeker een klein jaartje wacht.
Volgens mij nog niemandquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef Bolters het volgende:
Heeeel wat berichtjes gemist zie ik. Zijn er inmiddels mensen geslaagd met de aanschaf van een los exemplaar (dus zonder pre-order) of is het dus echt onmogelijk?
Maar jij heb een bundel zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
600. Toen eraf gehaald. Kan er met gemak 700 voor vangen, maar ik koop een PS4 voor mezelf, om te gamen. Niet als melkkoe.
De uitgebreide Killzone bundel ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:38 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Maar jij heb een bundel zeker?
Mijn hoogste is nu 550.
Ik heb hem ook al eraf gehaald, maar ik zeg wel eerlijk hoor. Als ik er 600 euro voor zou krijgen, zou ik het toch wel hebben gedaan
Nee? 15:00 is de tweede ronde dus de chauffeur is dan nog niet onderweg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
In Mijn Pakket staat als bezorgdatum vandaag tussen 15:00 en 17:00, maar bij status staat alleen nog maar 'Zending is ontvangen door PostNL'. Ik ga genaaid worden vandaag, he?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef HostiHawaii het volgende:
PS4 kan opgehaald worden bij het DHL servicepunt!![]()
[ afbeelding ]
Ah ok zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De uitgebreide Killzone bundel ja.
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
In Mijn Pakket staat als bezorgdatum vandaag tussen 15:00 en 17:00, maar bij status staat alleen nog maar 'Zending is ontvangen door PostNL'. Ik ga genaaid worden vandaag, he?
zit wel in het sorteerproces nu...dus i hope soquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij kan nog door drukte in een 2e ronde komen he! Ik heb dat ook wel es met pakketjes op drukke dagen, dan komt ie in de middag
En daarom zet ik nooit mijn mobiele nummer erbij. Schijt irritant zijn die steenkolen sms'jes en apjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah ok zo.
Ik merk wel dat ik nu nog echt veel berichten krijg. DamnIk blijf maar smsjes en whatapps binnen krijgen terwijl de advertentie al weg is. Echt man zoveel mensen zoeken nog een PS4 voor vandaag. Ook als sinterklaas kado
Ah, prima. Heb geen al te geweldige ervaringen met ze, maar in dat geval wacht ik rustig af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.
Post gaat meestal in een ochtend- en een middagronde. Dus je PS4 gaat mee met de middagronde (wat logisch is als het 15:00- 17:00 is). Wat moet de status anders zijn: ligt te rotten op een pallet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:44 schreef T3hTommay het volgende:
mijne stond van 8.30 - 10.30...en dat bleef die ook staan na die tijd met de dezelfde statusquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik denk dat het systeem gewoon wat vertraagd is.
Voor mijn kids 30 euro p.p aan cadeautjes, ze hebben zat en komen niks tekort.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:46 schreef Pheno het volgende:
Als Sinterklaascadeau? Echt, ik ben oud, vroeger was je blij met een ding van een tientje
Als PostNL overal rekening mee moet gaan houden zijn ze sneller failliet dan nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mijne stond van 8.30 - 10.30...en dat bleef die ook staan na die tijd met de dezelfde status
het is gewoon weer een gevalletje: PostNL heeft weer eens geen rekening gehouden met een release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |