J. heeft dit ook ontdekt, net als het klepje van de kattenbak. Mega interessant. Het mooie is dat ie al precies weet dat hij er niet aan mag komen, maar het toch lekker wel doet. Je ziet m eerst kijken naar ons, en als we dan wegkijken gaat meneer er opeens als een speer op af. Ondeugende babyquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:13 schreef danic het volgende:
Wij hebben een beco. Zodra ik stil staat gaat ze zitten wippen dat ik door moet lopen![]()
Die kat![]()
En arme D. En lekker smeren
Ik hoorde vanmorgen ineens gerammel in de keuken. Was Rosalie erheen getijgert en de voerbakken van de katten gevondennet op tijd weggehaald.
Suiker, nog geen verrassingspoep helaas.
Het was gezelligquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef GotC het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe de minimeet bij Fieder is/was!
Nu niet meer waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
die arme kat. is het een langharige?
Jaaaaa!!! Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Vertel over de minineet! Wie was er! Wie misdroeg zich! Wie is er in het echt een man van middelbare leeftijd!
Wat een grote groep! Krijgen we wat kiekjes te zien? Juud79 of 'nieuwe' Juud? Leuk joh!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:09 schreef Fieder het volgende:
Jilke, As, Juud, Hilz, Loj en Cwen waren er.
Omen zou ook komen maar die heeft nu wel wat anders aan haar hoofd, zoals jullie weten.
Hihi Spees geen middelbare mannen gelukkig brrrstel je voor
Dat is best een grote groep nog, leuk! Als er foto's geplaatst mogen worden, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:09 schreef Fieder het volgende:
Jilke, As, Juud, Hilz, Loj en Cwen waren er.
Omen zou ook komen maar die heeft nu wel wat anders aan haar hoofd, zoals jullie weten.
Hihi Spees geen middelbare mannen gelukkig brrrstel je voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |