abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133771601
*O* Danic!

Had ik jou hier al welkom geheten Limone? Zo niet, dan bij deze! Hoe gaat het?

Mijn tweeling doet weer lekker tweelings O+ O+

en dochterlief is nu aan het spelen met een knuffel die mijn man tijdens de bevalling van M voor hem heeft gekocht O+
pi_133772079
Je duo kyara O+
spark iets beter gegaan zo te lezen
poep bij rosalie *O*

Wij hebben zo sint bij de familie van vriend. ben benieuwd hoe sac al die prikkels gaat vinden. Ik neem de doek mee en hou haar maar dicht bij me.
pi_133772232
Danic, dat is nog eens een goede update, poep! :9 Echt heel fijn!

En kyara, je tweelingerige tweeling! Ik wil mijne ook klonen! :+

Hier heeft meisje DOORGESLAPEN hallelujah. 8 tot half 1, 1 tot 7. Ze is zo wispelturig als het maar kan qua slaap maar hoezeeeee, elke nacht is er één.

LE een kortgeknipte kat Heeft je kleine al veel haar waar je grote mee los kan gaan of is het net zo'n kortgecoupte baby als de mijne?

Hier vond baby eerst het in de draagdoek gehesen worden ook niet fantastisch maar dat kan ook met mijn handigheid te maken hebben gehad. Daarna in beweging blijven altijd inderdaad. En je zag de ergonomische opmerkingen al, echt iets om rekening mee te houden, voor langer en beter draagplezier.
pi_133772405
Kale baby hier Olf. Er zitten wat donshaartjes maar die zijn heel lichtblond, er valt iig niet in te knippen godzijdank.Hoewel ik niet uitsluit dat ik op een dag mijn baby aantref met mascara en oogschaduw enzo, want Kleuter is erg dol op mij opmaken.

POEP! *O*
pi_133772482
die arme kat. is het een langharige?
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:26:01 #156
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133772592
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:13 schreef danic het volgende:
Wij hebben een beco. Zodra ik stil staat gaat ze zitten wippen dat ik door moet lopen :D

Die kat :D

En arme D. En lekker smeren :9
Ik hoorde vanmorgen ineens gerammel in de keuken. Was Rosalie erheen getijgert en de voerbakken van de katten gevonden :X net op tijd weggehaald.

Suiker, nog geen verrassingspoep helaas.
J. heeft dit ook ontdekt, net als het klepje van de kattenbak. Mega interessant. Het mooie is dat ie al precies weet dat hij er niet aan mag komen, maar het toch lekker wel doet. Je ziet m eerst kijken naar ons, en als we dan wegkijken gaat meneer er opeens als een speer op af. Ondeugende baby :( :P
pi_133772646
hier is het kattenluikje bij peuter interessant die heeft nooit aan het kattenvoer gezeten. ben benieuwd wat sac gaat doen
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:38:34 #158
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133772830
LE, is alleen het haar van de kat geknipt, of is er ook wat vel beschadigd? Arm beest, die zal voorlopig wel twee keer nadenken voordat ie bij kinderen in de buurt komt ;)
pi_133773028
LE haha arme kat!

quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:26 schreef GotC het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe de minimeet bij Fieder is/was!
Het was gezellig O+ O+ Wat een leuke kindjes en mama's!

Danic poeppp *O* *O* *O*
pi_133773080
Danic, wat fijn!!!!

En LE, arme kat.

Mijn meisje lijkt haar ritme weer wat gevonden te hebben. Gisteren was ze overdag veel wakker, en ook wel onrustig, vandaag doet ze een slaapdagje.

Komt goed uit, want ik ben net aan mijn surprise begonnen voor het vieren van sinterklaas met vrienden..
  zaterdag 30 november 2013 @ 13:50:40 #161
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133773098
Vertel over de minineet! Wie was er! Wie misdroeg zich! Wie is er in het echt een man van middelbare leeftijd!
pi_133773110
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
die arme kat. is het een langharige?
Nu niet meer waarschijnlijk...
pi_133773125
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Vertel over de minineet! Wie was er! Wie misdroeg zich! Wie is er in het echt een man van middelbare leeftijd!
Jaaaaa!!! Ben benieuwd!
pi_133773345
Volgens mij wel hoor, Kyara!

Lief dat je het vraagt. Met M. gaat het goed. De krampjes zijn een stuk minder (toch die infacol) en dat maakt iedereen relaxter. Wel vindt ze het nog steeds niet heel erg leuk om alleen te zijn/slapen. Ze heeft dat al sinds de geboorte heel sterk. En dat is helemaal niet erg en we vinden het zelfs schattig, maar ik hoop dat ze ook een beetje vertrouwen krijgt in ons (ofzo).
Gister was dat bijvoorbeeld heel extreem. Had ik haar net een beetje rustig in haar eigen wiegje, komt papa thuis: L-E-koekebie-stylo.. :'). Nou, dan is het de rest van de avond op je liggen, drinken en zodra je haar in een bedje legt: huilen. Ik lag gister dus zelf huilend in bed. Ik was gewoon helemaal leeg en op. Maar vandaag is ze haar zonnige zelf weer en heeft ze al best veel geslapen (en gedronken..) O+ ^O^

Naja, ze is natuurlijk pas 2 weken en het is nog heel erg aftasten. En dat vind ik heftig soms.
pi_133773480
Fijn dat de minimeet zo gezellig was. O+

Danic *O* voor de poep

Limone zo herkenbaar wat je schrijft. Zo waren de eerste weken hier ook. Komt echt goed. Ze moet nog helemaal wennen aan het geboren zijn. Fijn dat de krampjes minder zijn :*
pi_133773505
Jilke, As, Juud, Hilz, Loj en Cwen waren er.
Omen zou ook komen maar die heeft nu wel wat anders aan haar hoofd, zoals jullie weten.
Hihi Spees geen middelbare mannen gelukkig brrr :X stel je voor
pi_133773582
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:09 schreef Fieder het volgende:
Omen zou ook komen maar die heeft nu wel wat anders aan haar hoofd, zoals jullie weten.
Wat een grote groep! Krijgen we wat kiekjes te zien? Juud79 of 'nieuwe' Juud? Leuk joh!
pi_133773662
'Nieuwe' Juud :P
As heeft foto's gemaakt maar ik weet niet of iedereen zijn kind op fok wil. Moeten we even kijken of er geschikte foto's tussen zitten :)
pi_133774128
Heel herkenbaar Limone, M heeft de eerste 6 weken ook praktisch op mij geslapen. Een deel van de nacht deed hij dan wel in de wieg naast mijn bed maar de rest ook boven op mij. Is uiteindelijk ook goed gekomen. En bij de een duurt dat wat langer dan bij de ander. :*
  zaterdag 30 november 2013 @ 14:40:18 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133774201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:09 schreef Fieder het volgende:
Dat is best een grote groep nog, leuk! Als er foto's geplaatst mogen worden, ben benieuwd!

Limone, herkenbaar hoor. En dat is best een pittige periode. Maar het wordt echt anders en jullie wennen steeds meer aan elkaar. Ik had soms het gevoel dat het allemaal zo heftig anders en nieuw was, dat het nooit meer 'normaal' zou zijn ofzo. Maar dat wordt het echt! Meer dan je eraan overgeven en weten dat het tijdelijk is, kun je gewoon niet doen. En helemaal leeg zijn door slaapgebrek en alle nieuwigheden is heel logisch. Komt allemaal goed :Y
pi_133774378
'Nieuwe Juud' ook echt, haha :D Ben superbenieuwd naar As dr foto's! Net weer thuis en papa zit kind nu dood te knuffelen (oh, as we speak loopt hij met haar door de kamer alsof ze een raket is :') O+ )
pi_133774478
Ikke ook thuis, helemaal geen foto's gemaakt :@
Ik wilde eerst nog een stopcontact meenemen om te bewijzen dat ik ik ben... Vergeten :(

Foto's waar mijn mini opstaat mogen er best op hoor.
pi_133774512
Foto's van mijn mini ook :)

Hilz, reed jij wel in 1x goed terug? Ik heb een heel stuk binnendoor gedaan :') :') #tomtomfail
pi_133774703
Foto mag erop, later lees ik wel bij..
Op naar een verjaardag... Kijken of hij daar net zo lief (en mama verliefd) is als net ;)
pi_133774827
Foto mag voor een keertje, ja :Y. Vond het heel gezellig!
Home is where the O+ is...
pi_133774847
Wat leuk die minimeet, die eigenlijk niet zo mini was :D Ben ook erg benieuwd naar de foto's!

L-E, je kattenkapper _O-

Arme D, hopelijk krijgt ze het tijgeren ook snel onder de knie, dan kan ze haar zus achterna. En wat een leuke foto weer, blijft bijzonder om te zien O+.

Vervelend, ouders die er doorheen zitten door weinig slaap :*. Denk dat het al veel helpt om je verwachtingspatroon aan te passen, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Als je elke avond gaat slapen met het idee 'zal ze/hij vannacht nou gaan doorslapen?' en het gebeurt niet, wordt je natuurlijk gefrustreerd. Ik ga er gewoon vanuit dat J in ieder geval het eerste jaar niet door gaat slapen. Mocht het wel gebeuren is het mooi meegenomen, zo niet dan is het ook prima. Voorlopig lijkt ze iig nog erg gesteld op haar nachtelijke slokjes melk en knuffelsessies.
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet begrijp dat weinig slaap lichamelijk ook heel slopend kan zijn. Ik persoonlijk heb alleen moeite met allerlei verwachtingen die aan baby's gesteld worden, er komt nog zoveel tijd dat ze van alles moeten..
pi_133774902
Ohja, hele late spuitelf maar ik moest echt zo lachen om de soepstengel-foto's van F afgelopen week, echt geniaal _O-
pi_133775150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:15 schreef L0t.. het volgende:
Wat leuk die minimeet, die eigenlijk niet zo mini was :D Ben ook erg benieuwd naar de foto's!

L-E, je kattenkapper _O-

Arme D, hopelijk krijgt ze het tijgeren ook snel onder de knie, dan kan ze haar zus achterna. En wat een leuke foto weer, blijft bijzonder om te zien O+.

Vervelend, ouders die er doorheen zitten door weinig slaap :*. Denk dat het al veel helpt om je verwachtingspatroon aan te passen, al is dat misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Als je elke avond gaat slapen met het idee 'zal ze/hij vannacht nou gaan doorslapen?' en het gebeurt niet, wordt je natuurlijk gefrustreerd. Ik ga er gewoon vanuit dat J in ieder geval het eerste jaar niet door gaat slapen. Mocht het wel gebeuren is het mooi meegenomen, zo niet dan is het ook prima. Voorlopig lijkt ze iig nog erg gesteld op haar nachtelijke slokjes melk en knuffelsessies.
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat ik niet begrijp dat weinig slaap lichamelijk ook heel slopend kan zijn. Ik persoonlijk heb alleen moeite met allerlei verwachtingen die aan baby's gesteld worden, er komt nog zoveel tijd dat ze van alles moeten..
Vind op zich dat je gelijk hebt, maar merk bij mijn eigen baby dat ze zelf ook veel opgewekter en gelukkiger is als ze 's nachts maar 1 of 2 keer wakker is geweest om te drinken. Als ze elke 1,5 uur wakker is, merk je gewoon dat ze de hele dag hartstikke moe is. Dus ik vind 's nachts opstaan voor baby ook echt niet erg, maar begrijp wel dat als het dus echt extreem vaak is zowel baby als ouders er niet vrolijker op worden en dit versterkt elkaar dan ook weer denk ik. Maaarrrrr mijne is bijna 1 dus dan vind ik het streven naar max 2 nachtvoedingen en liever 1 ook wel anders dan met 3 maanden ofzo ;)
pi_133775399
Mee eens, hier is het totaal aantal nachtvoedingen ook niet extreem hoog maar wel x2. En ik vind het soms lastig om dat los te koppelen. Ik ben dan misschien 4-6 keer aan het voeden in een nacht maar uiteindelijk zijn dat maar 2-3 voedingen per kind.
pi_133775700
Ja dat het fijn is als je zelf lekker kunt slapen onderschrijf ik ook helemaal ;). Maar er zo de nadruk op leggen, steeds maar weer hopen op doorslapen, ik denk dat je het jezelf daar veel moeilijker mee maakt en je baby zal die frustraties ook voelen. En ik snap het ook wel, want er wordt door 'de maatschappij' ook zoveel nadruk op gelegd. Ikzelf krijg in ieder geval heel vaak de vraag of ze al doorslaapt, soms is het het eerste wat mensen vragen als het over J gaat.
pi_133775928
Dat herken ik wel Lot, dat het vaak de eerste vraag is. Mensen zijn gewoon inspiratieloos, denk ik dan ;)

Verder zei ik eerder vandaag al dat het best een dingetje is, het lijkt erg te leven, en (uitzonderingen daar gelaten) ik denk absoluut dat het een positieve uitwerking kan hebben door daar niet zo veel de nadruk op te leggen.

's Nachts wakker worden om te drinken is heel normaal babygedrag, hoe graag wij als ouders ook zien dat er wordt door geslapen. En ik blijf het zeggen: pak je slaap ergens anders waar het kan. Een keertje vroeg naar bed doet al wonderen. :)
pi_133775968
Maar je wilt toch zelf ook lekker slapen? Dat er geen garantie is op welke slaap dan ook, weet je als je aan een baby begint, maar ik denk dat het heel menselijk is om een goede nachtrust te willen. Dan kun je het wel accepteren dat het niet zo is, maar dat je blijft hopen lijkt mij niet zo vreemd.
pi_133776264
Doorslapen lijkt dan wel een doel op zich. Een goede nachtrust kan ook zonder dat een kind doorslaapt toch? :)
pi_133776316
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Doorslapen lijkt dan wel een doel op zich. Een goede nachtrust kan ook zonder dat een kind doorslaapt toch? :)
Maar gaat dat dan om de vragen van mensen of om hier? Want volgens mij is hier wel overeenstemming over jouw tweede zin!
pi_133776366
mag ik trouwens tussendoor even ongegeneerd spammen met mijn baby
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133776416
oh ik zie dat het wel ene heel klein fototje is...

Sorry! ben er nog niet zo bedreven in allemaal!
pi_133776484
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:56 schreef Juud-- het volgende:
Foto's van mijn mini ook :)

Hilz, reed jij wel in 1x goed terug? Ik heb een heel stuk binnendoor gedaan :') :') #tomtomfail
Ik ging ook een ietwat creatievere route naar huis ja :D
pi_133776663
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Klopt! En wat Olf zegt.
Tegelijkertijd is de definitie van een goede nachtrust per persoon verschillend, natuurlijk. Dus het zal voor de 1 een punt zijn en voor de ander minder. Alleen heeft de buitenwereld daar niks mee te maken ;).
pi_133776886
inderdaad, ik ben sinds 2 weken weer aan het werk en het eerste wat collega's vroegen: en slaapt ze al door?
K slaapt al een poosje door, die weigert snachts pertinent de fles dus zijn we gestopt met deze aanbieden. Wel heeft ze nog regelmatig dat ze wakker is, ligt dan geluidjes te maken en krijgt soms spontaan de slappe lach om half 4 :')

maar ik kan me absoluut voorstellen dat als je 4 -5 keer je bed uit moet want huilende baby dat erg zwaar is!
pi_133777732
Ik weet niet of die creatieve route te maken had met de werkzaamheden aan de a15?
Ik heb net anderhalf uur in de auto gezeten voor een ritje van een half uur voor een begrafenis en door die werkzaamheden kon ik er niet komen. Daar kwam ik pas later achter. Ik ben dus huilend weer naar huis gereden omdat ik te laat was voor de begrafenis. :'(
pi_133778249
Danic wat vreselijk :*
pi_133778357
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 17:31 schreef danic het volgende:
Ik weet niet of die creatieve route te maken had met de werkzaamheden aan de a15?
Ik heb net anderhalf uur in de auto gezeten voor een ritje van een half uur voor een begrafenis en door die werkzaamheden kon ik er niet komen. Daar kwam ik pas later achter. Ik ben dus huilend weer naar huis gereden omdat ik te laat was voor de begrafenis. :'(
Ooohw Danic wat is dat kut zeg! ;(
pi_133778430
Kan iemand de tijd even stil zetten?
Nou is er ook nog een boventandje door :o
pi_133778448
Het was de vader van mijn beste vriendin. Ik had er zo graag voor haar willen zijn. Oppas en als geregeld :(
Straks even met haar bellen.
pi_133778547
Danic, wat vreselijk is dat dan zeg!
pi_133778840
Danic :*
pi_133779152
Danic :*
pi_133779177
Danic :* Klotewerkzaamheden..
pi_133779197
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:08 schreef Omentielvo het volgende:

Limone zo herkenbaar wat je schrijft. Zo waren de eerste weken hier ook. Komt echt goed. Ze moet nog helemaal wennen aan het geboren zijn. Fijn dat de krampjes minder zijn :*
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:36 schreef Kyara het volgende:
Heel herkenbaar Limone, M heeft de eerste 6 weken ook praktisch op mij geslapen. Een deel van de nacht deed hij dan wel in de wieg naast mijn bed maar de rest ook boven op mij. Is uiteindelijk ook goed gekomen. En bij de een duurt dat wat langer dan bij de ander. :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Limone, herkenbaar hoor. En dat is best een pittige periode. Maar het wordt echt anders en jullie wennen steeds meer aan elkaar. Ik had soms het gevoel dat het allemaal zo heftig anders en nieuw was, dat het nooit meer 'normaal' zou zijn ofzo. Maar dat wordt het echt! Meer dan je eraan overgeven en weten dat het tijdelijk is, kun je gewoon niet doen. En helemaal leeg zijn door slaapgebrek en alle nieuwigheden is heel logisch. Komt allemaal goed :Y
Fijn! Dankjullie. Ik kreeg er vanmiddag tranen van in mijn ogen :') Daarna heb ik heerlijk geslapen met een kindje naast me in een mandje in bed. En jullie kindjes zijn hartstikke leuk, zo als ik dat begrijp uit de verhalen en de foto's, dus dan komt het hier zeker goed! ;) :*
pi_133779212
Ach Danic, wat heel erg rot. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')