abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133768827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
Hier mag ik ook niet klagen... Ow heeft geslapen van 19.30 tot 0.30 en van 2.00 tot 5.30.... (Jaja een keer heeft Ow de 5 uur slaap achter elkaar gehaald )
Bijna over heen gelezen. Fijn!

Hoewel het mij nog steeds zwaar lijkt om 's nachts 1,5 uur met een huilend kind te zitten. :@
pi_133768922
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:31 schreef danic het volgende:
Fijn Becky *O*

Rosalie is volgens mij ook weer terug naar haar gewone ritme. Niet meer iedere 2 uur een fles.
Het was weer een faaaaase.
Nog geen verrassingspoep? :+
pi_133769051
Oke, bijslapen met een stuiterende Kleuter werkt gewoon niet. Hij heeft de haren van de kat geknipt met zijn knutselschaar :') ik ben maar weer uit bed gegaan.
pi_133769094
Sorry, ik moest lachen. Arme kat....

Dreumes is met papa mee boodschappen doen. Ik ben niet meer gelijk met de meisjes naar bed gegaan. Zo even opruimen en stofzuigen.

Dametjes zitten sinds gister in de kinderstoel, zo leuk om met 3 kindjes aan tafel te zitten O+

Was gister ook een beetje sneu. Man en ik stonden in de (open) keuken te kletsen. M liep ook al snel naar ons toe en J tijgerde ook al richting keuken. Kwam er ineens een heel zielig huiltje uit de kamer. Lag D daar nog helemaal alleen op haar buik op de mat met haar benen te spartelen en haar handje uitgestrekt.... Die tijgert nog niet zo lekker.....
  zaterdag 30 november 2013 @ 10:15:18 #130
381212 Gulara
From the future
pi_133769115
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:

Was gister ook een beetje sneu. Man en ik stonden in de (open) keuken te kletsen. M liep ook al snel naar ons toe en J tijgerde ook al richting keuken. Kwam er ineens een heel zielig huiltje uit de kamer. Lag D daar nog helemaal alleen op haar buik op de mat met haar benen te spartelen en haar handje uitgestrekt.... Die tijgert nog niet zo lekker.....
Arme D. ;( Pi komt wel naast d'r liggen hoor. Die maakt ook nog geen lange afstanden. *;
pi_133769131
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:

[..]

Arme D. ;( Pi komt wel naast d'r liggen hoor. Die maakt ook nog geen lange afstanden. *;
O+

D had zichzelf en de tafel weer helemaal ondergesmeerd met philidelphia. Ik moest meteen aan Pi denken. *;
pi_133769156
Haha LE :D arme kat..

Loj, nog steeds een zware nacht maar gelukkig al een stuk beter!

Fijn Danic, dat scheelt!

Kyara, ook al klinkt het best grappig.. Voor D is het best sneu! :*

Hier ging de nacht eigenlijk aardig goed. Ze heeft om 23 uur gedronken, kwam toen om 3.30 weer en heeft 120 op en toen om half 7 weer. Toen 100 op. Daarna heeft ze wel weer heel lang heel hard gehuild en niet meer geslapen maar overdag kan ik er beter tegen dan in de nacht.
We hebben geprobeerd om minder tijd tussen de flessen te laten zodat ze inderdaad een fles extra krijgt, maar dan heeft ze nog niet genoeg honger en raakt ze compleet overstuur van de fles. Ze accepteert de fles alleen als zij aangeeft klaar te zijn voor eten..
E.
pi_133769157
Die maisboogies van de Jumbo he.. in welk schap vind ik die? Ik dacht bij de babyvoeding maar daar zag ik ze niet.
pi_133769172
Hier (nog C1000) liggen ze wel gewoon bij de babyvoeding.
E.
pi_133769225
Dan moet ik beter kijken.

Spark, huilt ze overdag ook veel?
pi_133769250
Gulara, het gebeurd vaker dat kindjes rond een maand of 9 a 10 opeens de borst weigeren. Meestal gaat het na een paar dagen weer voorbij, dat hoop ik daar ook! Want zo opeens fulltime aan de kolf kost ook behoorlijk wat energie :*

Spark, wat fijn dat het eindelijk een wat fijnere nacht was :* En wat een honger! Ze is ook niet heel zwaar toch, ze heeft het misschien gewoon ook echt nodig! Overdag is een draagdoek ook nog een goede optie, tegen je aan en wandelen maar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:07 schreef L-E het volgende:
Oke, bijslapen met een stuiterende Kleuter werkt gewoon niet. Hij heeft de haren van de kat geknipt met zijn knutselschaar :') ik ben maar weer uit bed gegaan.
:D :') :'(
pi_133769332
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:26 schreef L-E het volgende:
Dan moet ik beter kijken.

Spark, huilt ze overdag ook veel?
Onderste schap liggen ze hier!

Mwoa, lang niet zo veel meer als eerder, ze lacht ook veel! Gemiddeld tussen de 2 en 4 uur per dag denk ik.
E.
pi_133769337
Oh Gulara, een borstweigeraar.. Niet leuk! Hopelijk is het wat Belle zegt :*
E.
pi_133769540
Mag ik vragen welke draagdoek jullie hebben? Ik heb al verschillende getest maar K gaat erin zitten schreeuwen alsof we haar vermoorden... Dus heb het eigenlijk al opgegeven maar misschien heeft iemand een tip.
We hebbeb een lodger, chicco en manduca geprobeerd
pi_133769586
Mijn tip: de speen en blijven bewegen. Als ik ga lopen slaapt hij binnen vijf minuten maar in het begin vond hij de eerste minuten ook een hel.
pi_133769801
Wij hebben een beco. Zodra ik stil staat gaat ze zitten wippen dat ik door moet lopen :D

Die kat :D

En arme D. En lekker smeren :9
Ik hoorde vanmorgen ineens gerammel in de keuken. Was Rosalie erheen getijgert en de voerbakken van de katten gevonden :X net op tijd weggehaald.

Suiker, nog geen verrassingspoep helaas.
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:26:23 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133770019
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Mijn tip: de speen en blijven bewegen. Als ik ga lopen slaapt hij binnen vijf minuten maar in het begin vond hij de eerste minuten ook een hel.
Precies dit! Na 5 min rondjes lopen is meneer pas blij.

En *O* voor de (redelijk) goede nachten.

Ben trouwens benieuwd hoe de minimeet bij Fieder is/was!

[ Bericht 15% gewijzigd door GotC op 30-11-2013 11:36:13 ]
pi_133770079
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef L-E het volgende:
Die maisboogies van de Jumbo he.. in welk schap vind ik die? Ik dacht bij de babyvoeding maar daar zag ik ze niet.
Ze liggen soms bij de chips.... en niet elke Jumbo heeft ze.
pi_133770108
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:55 schreef aapieannie het volgende:
Mag ik vragen welke draagdoek jullie hebben? Ik heb al verschillende getest maar K gaat erin zitten schreeuwen alsof we haar vermoorden... Dus heb het eigenlijk al opgegeven maar misschien heeft iemand een tip.
We hebbeb een lodger, chicco en manduca geprobeerd
Er is een speciaal draagdoekentopic. Daar kunnen ze je veel meer vertellen over ergonomische dragers. Overigens hebben weer kindjes dat in het begin. Maar zodra je gaat lopen is het over en vinden ze het prima. Lodger en Chicco zijn geen ergonomische dragers. Ook hierover kun je in het draagdoekentopic meer informatie krijgen.
pi_133770171
Spark fijn dat de nacht redelijk ging :*
pi_133770351
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:

[..]

Er is een speciaal draagdoekentopic. Daar kunnen ze je veel meer vertellen over ergonomische dragers. Overigens hebben weer kindjes dat in het begin. Maar zodra je gaat lopen is het over en vinden ze het prima. Lodger en Chicco zijn geen ergonomische dragers. Ook hierover kun je in het draagdoekentopic meer informatie krijgen.
Dat wilde ik net gaan zeggen.

En misschien wil je kindje liever in een draagdoek dan een draagzak.
pi_133770519
E. Vindt de manduca ook alleen maar leuk als ik loop. :Y
E.
pi_133771095
Suiker had je dat niet eerder kunnen vragen?
We hadden net poep *O* zachte! Poep! *O*
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:29:31 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133771180
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:25 schreef danic het volgende:
Suiker had je dat niet eerder kunnen vragen?
We hadden net poep *O* zachte! Poep! *O*
*O* Poepjompel! *O*
pi_133771311
Joepie-de-poepie Danic! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')