Bijna over heen gelezen. Fijn!quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
Hier mag ik ook niet klagen... Ow heeft geslapen van 19.30 tot 0.30 en van 2.00 tot 5.30.... (Jaja een keer heeft Ow de 5 uur slaap achter elkaar gehaald )
Nog geen verrassingspoep?quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:31 schreef danic het volgende:
Fijn Becky![]()
Rosalie is volgens mij ook weer terug naar haar gewone ritme. Niet meer iedere 2 uur een fles.
Het was weer een faaaaase.
Arme D.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:12 schreef Kyara het volgende:
Was gister ook een beetje sneu. Man en ik stonden in de (open) keuken te kletsen. M liep ook al snel naar ons toe en J tijgerde ook al richting keuken. Kwam er ineens een heel zielig huiltje uit de kamer. Lag D daar nog helemaal alleen op haar buik op de mat met haar benen te spartelen en haar handje uitgestrekt.... Die tijgert nog niet zo lekker.....
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:15 schreef Gulara het volgende:
[..]
Arme D.Pi komt wel naast d'r liggen hoor. Die maakt ook nog geen lange afstanden.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:07 schreef L-E het volgende:
Oke, bijslapen met een stuiterende Kleuter werkt gewoon niet. Hij heeft de haren van de kat geknipt met zijn knutselschaarik ben maar weer uit bed gegaan.
Onderste schap liggen ze hier!quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:26 schreef L-E het volgende:
Dan moet ik beter kijken.
Spark, huilt ze overdag ook veel?
Precies dit! Na 5 min rondjes lopen is meneer pas blij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:58 schreef Suikertante het volgende:
Mijn tip: de speen en blijven bewegen. Als ik ga lopen slaapt hij binnen vijf minuten maar in het begin vond hij de eerste minuten ook een hel.
Ze liggen soms bij de chips.... en niet elke Jumbo heeft ze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef L-E het volgende:
Die maisboogies van de Jumbo he.. in welk schap vind ik die? Ik dacht bij de babyvoeding maar daar zag ik ze niet.
Er is een speciaal draagdoekentopic. Daar kunnen ze je veel meer vertellen over ergonomische dragers. Overigens hebben weer kindjes dat in het begin. Maar zodra je gaat lopen is het over en vinden ze het prima. Lodger en Chicco zijn geen ergonomische dragers. Ook hierover kun je in het draagdoekentopic meer informatie krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:55 schreef aapieannie het volgende:
Mag ik vragen welke draagdoek jullie hebben? Ik heb al verschillende getest maar K gaat erin zitten schreeuwen alsof we haar vermoorden... Dus heb het eigenlijk al opgegeven maar misschien heeft iemand een tip.
We hebbeb een lodger, chicco en manduca geprobeerd
Dat wilde ik net gaan zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:32 schreef Kyara het volgende:
[..]
Er is een speciaal draagdoekentopic. Daar kunnen ze je veel meer vertellen over ergonomische dragers. Overigens hebben weer kindjes dat in het begin. Maar zodra je gaat lopen is het over en vinden ze het prima. Lodger en Chicco zijn geen ergonomische dragers. Ook hierover kun je in het draagdoekentopic meer informatie krijgen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:25 schreef danic het volgende:
Suiker had je dat niet eerder kunnen vragen?
We hadden net poepzachte! Poep!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |