Laiv, ik hoop dat ze vandaag haar ritme weer terug heeft.
Bubseltje fijn dat ze geen last heeft van de prikjes.
Sparkling sterkte met het gebrek aan slaap.
Belle een goeie nacht!
Cwen ook al een slechte nacht. En dan ook nog zo vroeg de deurbel. Blegh.
Ik wou dat ik een stipte poeperd had. Lijkt me handig.
F-r zo irritant als ze in een net schone luier poepen.
XM mooie stats. En nogmaals congrats voor je kolfprestatie.
Haha Keshet. Ik zou ook tekenen voor 5 uur! Dat is de afgelopen 8,5 maanden 10x of zo gebeurd.
Wizzy hopelijk trekt het snel weer bij.
Juud lekker samen uit eten, fijn!
Kyara.

Tuurlijk zitten er mensen op jou te wachten! Ze zijn op dit moment allen nog niet bekend met jouw awesomeness. Best zielig voor ze.
En van 19-7 moeten slapen. Van wie dan?

Heerlijk als je kindje dat fijn vindt, dan zou ik hem ook zeker niet wakker maken. Maar als dat niet lukt. Ik probeer ook naar ons als ouders te kijken als voorbeeld. Vriendlief drinkt de hele nacht door. En als ik soms niet kan slapen, ga ik ook gewoon even een half uurtje lezen totdat ik weer moe ben. Ik voel voor onszelf niet de behoefte om te zeggen dat hij niet meer mag drinken en ik niet meer wakker mag liggen tussen 23-7 "omdat men dan slaapt".
En hier hebben we een borstweigeraar. Nu al vier dagen.
Dus ik hang fulltime aan de kolf.

En wat een gedoe 's nachts. We zijn helemaal voorbereid met thermosflessen en alles bij de hand. Maar toch duurt het nog zoveel langer dan in twee tellen een kind aan je borst schuiven. Pi over de zeik en wakker "want ik moest wel een minuut op m'n eten wachten

"
Dus ik hoop heel hard dat hij zich nog gaat bedenken.
Vandaag maar eens even tepelhoedjes halen. Aangezien meneer zo van plastic houdt.
Verder is z'n terrorweek over en is ie gewoon weer grotendeels heel gezellig. En dat al vanaf 5 uur 's ochtends! Wat een mazzel dat we daar zo optimaal van mogen profiteren.