Je kunt ook Netflix kijken via bijvoorbeeld de Nintendo Wii, en dat matched prima met een tv uit 2001quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Apple tv, dat matcht zeker niet met een tv uit 2001...? (Nog zo'n dikke kast ja)
Apple TV heeft alleen HDMI en een converter zijn vrij kostbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:03 schreef PM-girl het volgende:
Apple tv, dat matcht zeker niet met een tv uit 2001...? (Nog zo'n dikke kast ja)
Op m'n iPad is het nog geel, op WDTV was het al wit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:47 schreef ukga het volgende:
Sinds ongeveer gister? Is de ondertiteling niet meer geel maar wit op mn xbox. Is dat bij iedereen zo?
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Breaking Bad seizoen 4 nu aan bezig
Zoveel afleveringen passen niet in 24 uurquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdbegonnen met aflevering 1, geeindigd bij seizoen 5
ik twijfel een beetje of ik wacht tot Netflix die volledig heeft of de laatste helft gewoon download.
Ik bedoel seizoen 4 hequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Zoveel afleveringen passen niet in 24 uur
Nog steeds knapquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik bedoel seizoen 4 heniet volledig Breaking Bad
Och, het zijn maar 13 afleveringen. Oh wacht, ik geloof dat ik met aflevering 2 ben begonnen, en ik ben dooorgegaan tot iets na twaalvenquote:
Ik ben gewoon voor de laatste dus via Hola naar de engelse Netflix gegaan want daar hebben ze hem volledig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren er volledig doorheen geragdbegonnen met aflevering 1, geeindigd bij seizoen 5
ik twijfel een beetje of ik wacht tot Netflix die volledig heeft of de laatste helft gewoon download.
Zekerquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
House of Cards. Fenomenaal. Zeer goed werk van Netflix. Ik houd mijn abonnement nog even..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 30-11-2013 21:46:33 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zeker![]()
Deze week in 1 ruk seizoen 1 gekeken, zit goed in elkaar![]()
Rest van de familie heeft Netflix nu ook ontdekt; zeker 2/3 keer in de week staat hij aan. Ach over een jaar zien we wel eens weer of ik wil verlengen
Pas daar wel mee op hé. Het is niet legaal (waarschijnlijk is het betaald van een gestolen creditcard) en als Netflix je snapt kun je wel eens de klos zijn. Dus wees niet geheel verbaasd als je ineens niet meer kunt inloggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Er is betaald met een 1 year netflix codequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op hé. Het is niet legaal (waarschijnlijk is het betaald van een gestolen creditcard) en als Netflix je snapt kun je wel eens de klos zijn. Dus wees niet geheel verbaasd als je ineens niet meer kunt inloggen.
Je betaalt vooruit aan het begin van een maand dus na aanmelden na een maand voor de tweede termijn.quote:Op zondag 1 december 2013 18:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer schrijven ze het geld af?
Meteen als je je aanmeld of aan het einde van de maand ofzo?
In tegenstelling tot iedereen vind ik het gewoon een goede serie maar niet extreem bijzonder. Sterk geacteerd etc klopt, maar ik vond met name de eerste 5 afleveringen ronduit saai en langdradig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef emokid het volgende:
House of Cards. Fenomenaal. Zeer goed werk van Netflix. Ik houd mijn abonnement nog even..
nee nog niet gehadquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef xuryah het volgende:
Hebben jullie ook dat de ondertitel vaak blijft hangen? Best wel irritant..
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :pquote:
ik vind het tof.quote:Op zondag 1 december 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat wat? Toen ik het hoorde dacht ik eerst aan een serie over criminele bikers ofzo maar dat was het niet :p
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Heb een abonnement genomen. Aanbod valt mij niet tegen. Zit nu in Engeland, dus ik heb de Britse versie. Weet iemand of dit nog problematisch als je weer terug ben in Nederland/Duitsland? Of maakt dat niet uit?
Dan zegt hij inderdaad "Hola" je zit nu in Nederland.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef Ori het volgende:
[..]
Je account is gewoon wereldwijd bruikbaar. Het aanbod dat je ziet is afhankelijk van de locatie van inloggen. Dus als jij straks in NL inlogt, zie je het NL aanbod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens deze blog wel:quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
En waar moet ik dat lezen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens deze blog wel:
http://netflixusacompletelist.blogspot.nl/
Niet via de Nederlandse Netflix.quote:Op maandag 2 december 2013 08:56 schreef Adolecens het volgende:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de serie Scandal te zien is op Netflix? En zo ja, welk seizoenen allemaal beschikbaar zijn?
Tnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |