Met pro-sjiitische posts bedoel ik posts waarin jullie Hezbollah en andere sjiitische milities prijzen. Dus ik heb het dan niet over de mensen (sjiieten) zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom zou Aloulou pro-sjitische en Arabisch Nationalistische posts maken?
Dat je mij er van beschuldigt snap ik nog wel, al klopt het gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe we het samen!?quote:
Oke is goed man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Met pro-sjiitische posts bedoel ik posts waarin jullie Hezbollah en andere sjiitische milities prijzen. Dus ik heb het dan niet over de mensen (sjiieten) zelf.
Aloulou en jij zijn gewoon zo. En ik vind jullie ook behoorlijke Arabisch nationalistisch.
Ik heb Aloulou al eerder verteld dat hij nooit kritiek heft op de Shabiha en Hezbollah. En hij claimt ook nog dat hij neutraal.Hoe kun je nou tegen Hezbollah zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Omdat ze Soennieten afslachten in Syrië.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoe kun je nou tegen Hezbollah zijn?
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Omdat ze Soennieten afslachten in Syrië.
Ze slachten gewoon iedereen af die anti-Assad is. Ze vermoorden alle familieleden van jongens die bij de rebellen zitten.quote:
Hezbollah of anderen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ze slachten gewoon iedereen af die anti-Assad is. Ze vermoorden alle familieleden van jongens die bij de rebellen zitten.
En daarna eten ze hun slachtoffers op, toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ze slachten gewoon iedereen af die anti-Assad is. Ze vermoorden alle familieleden van jongens die bij de rebellen zitten.
Als Yabroud valt (daar lijkt het op), dan gaat het echt zeer snel....quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:24 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
En Veldkamp, je hebt dat liedje nu al 100000 keer geplaatst. Is wel duidelijk nu dat je het een leuke vrouw vindt hoor.
Maar de rebellen (terroristen) zelf laten ze leven en worden bij tienduizenden in dure gevangenissen in Homs, Damascus, Lattakia, Tartous, Aleppo, Palmyra, Hama, As-Suqaylabiya, Saïdnaya enz. onderhouden, gevoed, gekleed en geïnterneerd (waar ook buitenlandse parlementariërs mochten kijken)......quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk ik geloof niet in mythes, maar Assad's troepen vermoordden wel dergelijk oppositieleden en vaak ook nog hun hele familie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:35 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Maar de rebellen (terroristen) zelf laten ze leven en worden bij tienduizenden in dure gevangenissen in Homs, Damascus, Lattakia, Tartous, Aleppo, Palmyra, Hama, As-Suqaylabiya, Saïdnaya enz. onderhouden, gevoed, gekleed en geïnterneerd (waar ook buitenlandse parlementariërs mochten kijken)......![]()
De Syrische politie en regering laten dus de terroristen leven, maar de families, gezinnen en zelfs ''alle" familieleden worden wel eventjes "vermoord", hoor....
Wat een onzinnige propaganda van jou. En president Assad eet zeker ook dagelijks soennitische baby's bij zijn ontbijt. Scrambled, met ei en haram-bacon... Tóch? Stond toch echt op Al Arabiya en Ansar al Isla'amiya-Facebookpagina. "Dus dan is het waar...." Ga jij nu lekker in Gaziantep of Diyarbakir namaak-T-shirts verkopen en bemoei je niet met Syrische politiek.
Inchallah een Islamitische staat in Shaam! En die communistische klaplopers van de baath gaan we eruit trappen. Alleen dat Britse poppetje van Assad laten we in leven...omdat ze zich goed weet te kledenquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:37 schreef Veldkamp het volgende:
Zolang jouw pro-oppositionele wereldbeeld maar in stand blijft en jij koppensnellers en zelfmoordterroristen (allemaal door "regime" in scène gezet volgens jou zeker) kunt blijven steunen tegen de Ba'ath-gedomineerde Assad-regering in Damascus.![]()
Dat heb ik ook nooit gezegd. Jij bent vanaf minuut 1 in deze discussie zelf met de theorie aangekomen, om mij ervan te beschuldigen lolquote:Wat we óók weten, is dat jij geen enkel bewijs hebt getoond dat Al Bouti "naar de oppositie wilde overlopen".
Religieus is de man zeer gerespecteerd, ook door mij. Alleen jammer van zijn politieke keuze voor een tiran als Assad en dat er geen enkel kritisch geluidje vanaf kon komen tegen zijn moord op weerloze demonstranten. Gelukkig is de Heer barmhartig en insjallah wordt hem deze eenzijdigheid ook vergeven.quote:Al Bouti heeft de terroristen en opstandelingen tot zijn laatste snik veroordeeld, ook in deze laatste koranles nog.
Waar haal jij het dan vandaan dat Hezbollah soennitische families vermoorden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk ik geloof niet in mythes, maar Assad's troepen vermoordden wel dergelijk oppositieleden en vaak ook nog hun hele familie.
En ik lees en kijk geen Al-Arabiya alleen Al-Jazeera en Rudaw (Koerdische nieuwssite, die neutraal is over Syrische conflict.
Hoe ken je de stad Gaziantep. Daar komen mijn ouders vandaan en ga ik ook echt elke zomervakantie naartoe. Wij Koerden noemen die stad echter Dilok.
En in Dilok en Amed (Koerdische naam voor Diyarbakir) worden er geen namaak-shirts gemaakt. Wel PKK-Vlaggen en APO-posters.![]()
![]()
En hoe ken je Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) zo goed, ben je er ooit geweest.
whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:09 schreef Veldkamp het volgende:
Door de defensieve operaties in Libanon en in West-Syrië heeft Hezbollah ook bij andere politieke partijen, stromingen en religieuze groepen in Libanon aanhang en aanzien gewonnen.
Al Jazeera is propaganda. Leugens. Zeker als je de Arabisch versie kijkt, wat ik betwijfel gezien je kennis van Arabisch hier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk ik geloof niet in mythes, maar Assad's troepen vermoordden wel dergelijk oppositieleden en vaak ook nog hun hele familie.
En ik lees en kijk geen Al-Arabiya alleen Al-Jazeera en Rudaw (Koerdische nieuwssite, die neutraal is over Syrische conflict.
Dat weet ik. Gaziantep ligt niet in Syrië dus moet je je ook niet met Syrië bemoeien. Gaziantep ligt in Turkije en jij bent een Turks onderdaan.quote:Hoe ken je de stad Gaziantep. Daar komen mijn ouders vandaan en ga ik ook echt elke zomervakantie naartoe. Wij Koerden noemen die stad echter Dilok.
Mag allemaal. Er komt ook namaakkleding vandaan.quote:En in Dilok en Amed (Koerdische naam voor Diyarbakir) worden er geen namaak-shirts gemaakt. Wel PKK-Vlaggen en APO-posters.![]()
![]()
Ik reis en kom nog wel eens ergens.quote:En hoe ken je Noord-Koerdistan (Oost-Turkije) zo goed, ben je er ooit geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |