dat is het soort mensen dat ook een theorie examen voor de auto nooit zal halenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja lager dan dat en je bent geestelijk niet in orde.
Of uberhaupt auto kunnen rijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het soort mensen dat ook een theorie examen voor de auto nooit zal halen
mwa, in duitsland zou ik niet willen werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zoek me na mijn studie een baan op, en verkas op mn 26e ofzo naar de Bundesrepublik Deutschland
Ik had me toch mensen bij de theorielessenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is het soort mensen dat ook een theorie examen voor de auto nooit zal halen
Nee, maar je hoeft ook niet ver Duitsland in te trekken, als ik drie kilometer oostwaarts rijd zit ik al in Duitslandquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, in duitsland zou ik niet willen werken.
UK of scandinavie wel
Ga naar Zwitserland dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft ook niet ver Duitsland in te trekken, als ik drie kilometer oostwaarts rijd zit ik al in Duitsland
Dan kun je nog makkelijk een baan hebben in Nederland dacht ik zo
ja oke,quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar je hoeft ook niet ver Duitsland in te trekken, als ik drie kilometer oostwaarts rijd zit ik al in Duitsland
Dan kun je nog makkelijk een baan hebben in Nederland dacht ik zo
Daar word ik niet rijk genoeg voor denk ikquote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar word ik niet rijk genoeg voor denk ik
Stiekem hoop ik van wel maarjaquote:
lol neequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
film jezelf en maak er een gifje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |