Daarom.quote:
Najaet is niet zo dat ik regelmatig wilde blowen of zoquote:
Niemand die je kent die voor je wilt draaien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Najaet is niet zo dat ik regelmatig wilde blowen of zoGewoon paar jointjes.
Hm. niemand in mijn omgeving blowt neequote:Op vrijdag 29 november 2013 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand die je kent die voor je wilt draaien?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. niemand in mijn omgeving blowt nee
Waarom?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben er trouwens wel een beetje klaar mee, blowen.
Begint beetje saai te worden, en beetje tolerantie opgebouwd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb het jaren geleden een aantal keer gedaan. Maar ik heb er echt drang naar laatste tijd.
Misschien komt het ook wel gewoon door jullie
Maar als het zo gewoon voor je is geworden kan je toch ook niet meer zonder?quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Begint beetje saai te worden, en beetje tolerantie opgebouwd.
Oh gaat prima hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als het zo gewoon voor je is geworden kan je toch ook niet meer zonder?
Netjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu al 2 weken ofzo niet meer alleen gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
stuur maar doorquote:Op vrijdag 29 november 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
Dus als iemand nog geld wil verdienen met jointjes rollen voor mij
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes.
Dus als iemand nog geld wil verdienen met jointjes rollen voor mijAl was het dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Cachiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |