oh ja, een luie student zijn, dat probleem ken ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
International Business
En ik was lui en lang leven de lol.
Mbo 4?quote:
Ja, lekker spijbelen zo rebelsquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, een luie student zijn, dat probleem ken ik
nee 1quote:
illuminati, mbo heeft geen 1 niveauquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, lekker spijbelen zo rebels![]()
[..]
nee 1
Mensen die mbo 2 __________________________quote:
Wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
illuminati, mbo heeft geen 1 niveau
mwa, spijbelen deed ik niet heel veel. ik had meer de instelling: als ik maar in de les aanwezig ben en een beetje oplet is huiswerk maken en leren overbodigquote:
Ik google het wel evenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef xcachet het volgende:
Dacht van wel.
Sprak vanmorgen nog een meisje in de trein die zei dat.
Bij mij was het meer: "Hey M heb je geleerd voor de toets?" Ik; "Nee niet echt." Zij; "Zullen we gaan chillen?" Ik; "oké"quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, spijbelen deed ik niet heel veel. ik had meer de instelling: als ik maar in de les aanwezig ben en een beetje oplet is huiswerk maken en leren overbodig
foei cachiequote:Op vrijdag 29 november 2013 09:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij was het meer: "Hey M heb je geleerd voor de toets?" Ik; "Nee niet echt." Zij; "Zullen we gaan chillen?" Ik; "oké"Die klasgenootjes hadden dat jaar ook niet gehaald. Maar ik wilde niet blijven zitten in havo 3.
Ja, beetje voor mensen die net kunnen schrijven volgens mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
mbo niveau 1 is assistent beroepsbeoefenaar niveau
zo'n mensen heeft de maatschappij ook nodigquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, beetje voor mensen die net kunnen schrijven volgens mij.
Ik vind niveau 4 al laag, vraag me echt af wat niveau 1 is danquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mensen heeft de maatschappij ook nodig
om aan de kassa te zitten bij de zeeman enzo
op vwo spijbelde ik niet, dat kwam erna pasquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar op het vmbo 0 uur gespijbeld. Op de havo ging dat gewoon te makkelijk.
Ja, van die mensen die je laten lachen vanwege hun niveau van denkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, beetje voor mensen die net kunnen schrijven volgens mij.
Vergeleken hun, ben zelfs ik niet dom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die je laten lachen vanwege hun niveau van denken
Ik heb dit jaar wel gespijbeld. Maar hier zit je er voor jezelf. Ze gaan echt niet je pappie en mammie meer bellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op vwo spijbelde ik niet, dat kwam erna pas
ik was zaterdag bij een winkel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind niveau 4 al laag, vraag me echt af wat niveau 1 is dan
quote:
Ja lager dan dat en je bent geestelijk niet in orde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was zaterdag bij een winkel.
bij het afrekenen haalde het kassa meisje de prijsjes van de artikelen en plakte die op haar hand en ging ze zoeken hoe ze het in de kassa moest intikken.
ik denk dat dat ongeveer niveau 1 moet zijn, want als je nog minder intelligentie hebt ben je volgens mij zwakzinnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |