Ja post.nl ook die nemen pakjes weer meequote:
Mijn egel wilden ze niet in Amsterdam afleverenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja post.nl ook die nemen pakjes weer mee
Verkeerde Zegelquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn egel wilden ze niet in Amsterdam afleveren
Begin zou ik liever zienquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:15 schreef Disana het volgende:
Sorry dat ik zo laat ben met foto's posten. We hebben nog wat andere dingen gedaan en ik was behoorlijk uitgeput dus ik heb even bijgeslapen.
We hebben voor het Stadspark gekozen omdat we tot de conclusie kwamen dat dat de enige plek was met naaldbomen die we kenden. De egelmevrouw die ik van de week belde, vertelde dat naaldbomen naast open plekken ideaal voor egels zijn.
Ik hoop dat EEE ook een beetje bij heeft kunnen slapen onder de bomen.
Die foto's hadden jullie wel verdiend na alle supportquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
En leuk dat er foto's van zijn
Foto zijn prima hoor, ik kan zien wat ik wil zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die foto's hadden jullie wel verdiend na alle supportZe zijn niet erg goed, maar dat komt omdat het regende en koud was.
Eleusis, geweldig toch?
De keuken is al gedweild, dus dat gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Foto zijn prima hoor, ik kan zien wat ik wil zien
Ben echt blij voor jou dat je je huis/keuken terug hebt en voor EEE dat hij weer is waar hij hoort![]()
Was een tof topic, dus ik ga het missen
Nee, da's in het zuiden van de stad. Ik woon in het noorden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
maar stadspark is toch niet zo heel erg ver buiten de stad?
De renbaan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef sp3c het volgende:
of herinner ik me Groningen gewoon verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
ik dacht idd wel ....Als ie dat presteert, zorg ik dat ie in de krant komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou wél hilarisch zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, da's in het zuiden van de stad. Ik woon in het noorden.
Je denkt toch niet... nee. Dat gaat niet gebeuren.
de ijsbaan natuurlijkquote:
Door zo'n drukke stad? Nee, dat redt ie nooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou wél hilarisch zijn![]()
![]()
Maar dat overleeft hij idd niet denk ik...
Of denk ik nu iets anders dan jullie denken?
Dan maar hopen dat hij je niet te erg mist.. Want dat zou slecht aflopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Door zo'n drukke stad? Nee, dat redt ie nooit.
Je hebt de foto's gezien. Die plek is echt veel te mooi om nog te verlaten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat hij je niet te erg mist.. Want dat zou slecht aflopen![]()
Als jullie hem nog willen zien, zullen jullie naar het Stadspark moeten. Mooie plek ook om te wandelen.quote:
Da's ook weer zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt de foto's gezien. Die plek is echt veel te mooi om nog te verlaten.
Ga gerust je gang. Ik weet beterquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:57 schreef DaMart het volgende:
De egellende is voorbij.
Kan er al ingezet worden op hoe lang het duurt voordat hij weer terug is?![]()
.
We wisten wel plekken, maar niet met naaldbomen. En daar had die expert het over. Dus toen hebben we overlegd en toch maar voor dit park gekozen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's ook weer zo
Je hebt een mooie plek uitgezocht![]()
Naar waarom eigenlijk het stadspark en niet die plek buiten de stad bij weilanden en bos? Te weinig naaldbomen? Maar hij heeft toch ook blaadjes enzo nodig o, een "nestje" te maken om te overwinteren/in winterslaap te gaan?
En heb je nog eten achtergelaten of toch maar niet?
Jullie wensen mij een vies huis toe. Dat is niet lief.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef Laysa het volgende:
wat een deceptie voor ons medefokkers als die egel idd niet meer terug komt
Ok, helderquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
We wisten wel plekken, maar niet met naaldbomen. En daar had die expert het over. Dus toen hebben we overlegd en toch maar voor dit park gekozen.
Nee, ik had niet meer aan eten gedacht.
welnee dan komt hij terug in een nat swiffer pakje zodat hij gelijk zn zooi opruimtquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie wensen mij een vies huis toe. Dat is niet lief.
Oh natuurlijk. En een borstel heeft hij alquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
welnee dan komt hij terug in een nat swiffer pakje zodat hij gelijk zn zooi opruimt
Ik ben de tel kwijt: is dit het vierde of het vijfde deel?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mis het topic nu al![]()
En het is nog open
Ja daar postte ik onlangs nog een filmpje van. Maar dan heb ik liever een wild konijn ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef naiipajiiau het volgende:
Heeft er iemand niet een wasbeer die we richting Disana kunnen sturen?
![]()
Daar kun je ook cute foto's van maken! Die hebben lieve handjes
5e deelquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt: is dit het vierde of het vijfde deel?
Wow. En dan moet je nagaan dat het al aan de gang was voordat ik een topic durfde te openen. Ik was bang dat mensen me een sukkel zouden vinden omdat ik dat beest maar niet te pakken kreeg.quote:
We kunnen kijken of we wat kunnen regelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar postte ik onlangs nog een filmpje van. Maar dan heb ik liever een wild konijn ofzo.
Past ook niet onder het fornuis.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We kunnen kijken of we wat kunnen regelen
Maar een wild konijn blijft vast niet in je keuken
Zo zie je maar weerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow. En dan moet je nagaan dat het al aan de gang was voordat ik een topic durfde te openen. Ik was bang dat mensen me een sukkel zouden vinden omdat ik dat beest maar niet te pakken kreeg.
Nee joh! Konijnen weten volgens mij niet hoe jouw kattenluikje werkt haha.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar postte ik onlangs nog een filmpje van. Maar dan heb ik liever een wild konijn ofzo.
Nou, dat weet ik zo net nog niet..quote:
Egels ook niet. Behalve dit ene genie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:11 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nee joh! Konijnen weten volgens mij niet hoe jouw kattenluikje werkt haha.
Dat geklooi gisteren met die kooi, wij met z'n allen maar proberen het te snappen, en toen eindelijk toch dat eureka-moment.quote:
Mijn katten weten niet eens hoe een kattenluikje werkt.. Dat hebben ze namelijk nog nooit in hun leven gezienquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Egels ook niet. Behalve dit ene genie.
Ja, dat was mooiquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geklooi gisteren met die kooi, wij met z'n allen maar proberen het te snappen, en toen eindelijk toch dat eureka-moment.
Als het zou moeten, kunnen ze het ook wel leren hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn katten weten niet eens hoe een kattenluikje werkt.. Dat hebben ze namelijk nog nooit in hun leven gezien
Doorheen duwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het zou moeten, kunnen ze het ook wel leren hoor.
Ik wou dat ze het moesten leren.. Dan had ik een tuin(tje)quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het zou moeten, kunnen ze het ook wel leren hoor.
Oké, maar in een tuintje zitten dan ook weer egels hè. En je weet hoe dat kan verkeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze het moesten leren.. Dan had ik een tuin(tje)
Tsja, maar als je er 2 hebt die allebei nog nooit zo'n ding hebben gezien, dan lijkt ze erdoor duwen idd de enige optiequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bruut.
Meestal kijken ze het van elkaar af. Misschien heeft Erik Egel het ook zo geleerd.
Zo heb ik het wel min of meer gedaanquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar in een tuintje zitten dan ook weer egels hè. En je weet hoe dat kan verkeren.
Tot wel 6 km/ uurquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Een egel loopt hoeveel km per uur?![]()
.........
Ja, ging echt snel hè. Binnen twee uur had ik 'm te pakken. En het kwam ook mooi uit dat ik de volgende dag al vervoer had, zodat ik hem niet te lang gevangen hoefde te houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Een egel loopt hoeveel km per uur?![]()
Maar superfijn dat je zo snel resultaat had met die kooi Disana. Succes met poetsen en luchten en geniet van de rust!
Dat zeg je nu.. Maar voor een egel leek hij me behoorlijk slimquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:52 schreef Disana het volgende:
Ikweethetniet, hij kan wel hard lopen, maar hij kent de weg niet
Hahaha, nee. Wel schrok ik me gisteravond de pleur toen er een kat van de brokjes zat te knabbelen; die had ik namelijk net weer in de keuken gezet.quote:Op maandag 2 december 2013 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Nog steeds geen klepperend kattenluik en een 'honey, I'm home! '?
quote:Op maandag 2 december 2013 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Gevonden op google images, gezocht op "lonely hedgehog"quote:Op maandag 2 december 2013 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Rica, wat een prachtige foto. Gek hoor, maar ik blijf zien hoe hij wegliep de natuur in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |