quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:41 schreef Catch_me het volgende:
waarom kopen mensen kut games zoals fifa
Omdat PlayStation gamers het meest casual volk van dit moment zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:41 schreef Catch_me het volgende:
waarom kopen mensen kut games zoals fifa
Aldus de Nintendo Frontman.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat PlayStation gamers het meest casual volk van dit moment zijn.
Ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef HostiHawaii het volgende:
Wie van hier is Teunke7 op T.net? Ik gok ManianMan....
Idd. Sony zo'n groot bedrijf... en dan nog tekortenquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, op Tweakers zeiden ze al dat er heel veel winkels te weinig voorraad gekregen hebben, wat kut. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat we hem gister hebben kunnen bestellen, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op.
sorry maar ...quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga mijn mega bundel voor de lol op marktplaats zetten, eens kijken wat er gebeurt.
No way dat ik hem verkoop, zelfs niet met 200 euro winst, maar toch.
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Stonden al biedingen van 600 euro op gewone Playstations, dus je zou gerust een stuk hoger moeten vangen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga mijn mega bundel voor de lol op marktplaats zetten, eens kijken wat er gebeurt.
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje, op Tweakers zeiden ze al dat er heel veel winkels te weinig voorraad gekregen hebben, wat kut. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat we hem gister hebben kunnen bestellen, maar eigenlijk slaat het gewoon nergens op.
Yup, uitverkocht is ook meer hype. Is puur psychologisch. Als er ruim voldoende consoles zijn, lijkt de console minder gewild en verkopen ze gewoon minder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.
Rijen voor de deur en uitverkocht. Daar haal je het journal mee.
Winkels vol met consoles daar verkoop je niks mee.
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies volgens planning. Uitverkocht zijn is de beste reclame.
Rijen voor de deur en uitverkocht. Daar haal je het journal mee.
Winkels vol met consoles daar verkoop je niks mee.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de leuk.
Linkje volgt.
Uhm, een fabriek kan maar zo veel maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. Sony zo'n groot bedrijf... en dan nog tekorten
Uw mening is lucht voor mij.quote:
Uhmmm het is eerder dat winkels uitgaan van het meest positieve scenario zodat ze meer orders binnen halen. Niet het meest realistische scenario. Ze denken er altijd 10 te krijgen en ze krijgen er 4. Maar die order staat toch en de meeste mensen wachten dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.
Anticiperen is geen feit. De winkels mogen natuurlijk verwachten dat ze drie pallets krijgen, maar als ze er niet zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien, maar het gaat er meer om dat er minder wordt geleverd aan de winkels dan dat ze geanticipeerd hadden. Want als dat gebeurt was, was hij alsnog uitverkocht en stonden er rijen dik.
I know maar je moet toch wel kijk hebben op de pre-orders lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, een fabriek kan maar zo veel maken.
Wat is er zo leuk aan om mensen te trollen om te denken dat ze een ps4 kunnen kopen terwijl je hem toch niet verkoopt. Lekker kansloos wel.quote:
Kan je de interface ook op Engels zetten? Ik vind die Nederlandse vertalingen altijd zo gaar.quote:
of de webshops van intertoys en bartsmit blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uhmmm het is eerder dat winkels uitgaan van het meest positieve scenario zodat ze meer orders binnen halen. Niet het meest realistische scenario. Ze denken er altijd 10 te krijgen en ze krijgen er 4. Maar die order staat toch en de meeste mensen wachten dan.
Dit is al in topic 1 de voorspelling.
Puntje bij paaltje kan je veel beter vroeg bij bol, MM, etc online bestellen. Daar gaat de bulk heen.
ja dat kan jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kan je de interface ook op Engels zetten? Ik vind die Nederlandse vertalingen altijd zo gaar.
Voorraad en distributie is dan ook veel makkelijker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef byah het volgende:
[..]
of de webshops van intertoys en bartsmit blijkbaar.
Ik denk dat er nog heel veel mensen teleurgsteld gaan worden die een pre order bij een van die fysieke winkels hebben gedaan.
Is misschien ook wel zo, maar toch vind ik ook dat Sony daar gewoon lekker eerder mee had moeten komen ipv zo kort op de releasedatumquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anticiperen is geen feit. De winkels mogen natuurlijk verwachten dat ze drie pallets krijgen, maar als ze er niet zijn
Doe eens niet zo stom. Ik heb de PS4 niet gekocht met de intentie er op te verdienen, zoals een hoop parasieten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan om mensen te trollen om te denken dat ze een ps4 kunnen kopen terwijl je hem toch niet verkoopt. Lekker kansloos wel.
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Doe eens niet zo stom. Ik heb de PS4 niet gekocht met de intentie er op te verdienen, zoals een hoop parasieten.
Ik wil gewoon kijken wat de gek ervoor geeft. Daarbij stikt het op MP van de consoles, dus als iemand echt desperate is, vinden ze er wel 1 hoor.
Politiek correct gezeik hier.
Denk dat je de winkels boos moet aankijken. Die duwen alles via online weg. Er zijn de laatste dagen juist extra consoles beschikbaar gekomen online.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is misschien ook wel zo, maar toch vind ik ook dat Sony daar gewoon lekker eerder mee had moeten komen ipv zo kort op de releasedatum
I know, zo hebben wij er ook een besteld. Maar dan kan je dus niet naar de winkels op zich kijken, want ik geloof dat het allemaal franchisers zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk dat je de winkels boos moet aankijken. Die duwen alles via online weg. Er zijn de laatste dagen juist extra consoles beschikbaar gekomen online.
Dit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.
Knock yourself out. Ik ben gewoon nieuwsgierig wat men ervoor wil geven, ik sta daar vrij in om het te doen en godzeidank ben ik niemand van jullie ook maar een beetje verantwoording verschuldigd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:01 schreef Ipho het volgende:
[..]
Had er wel respect voor gehad als je hem op MP zette met het oogmerk om winst te maken. Nu lach ik je uit.
PSN op zijn gat soms?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Roypsv het volgende:
iedereen zet die update op je usb want het downloaden werkt voor geen meter :p
Is dan het bestand corruptquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:04 schreef Roypsv het volgende:
iedereen zet die update op je usb want het downloaden werkt voor geen meter :p
Royal Sadnessquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:29 schreef Catch_me het volgende:
EPIC moment in de Bart Smit. Rij voor de balie: Mededeling verkoopster aan wachtenden: nog 20 mensen voor je op de reserveringslijst.
Ik: Killzone uit schap pakken, afrekenen.
Verkoopster: 'Heb je wel een PS4?' Ik: Ja, woensdag bij jullie online besteld, komt om 12:30 binnen.![]()
GROTE ogen achter die verkoopbalie![]()
Dit bedoelde ik dus. Je hebt mazzel dat je hem op t laatste moment via wehkamp kon bestellen maar er zitten nog genoeg mensen te balen dat ze hem niet kunnen krijgen en te hopen dat ze ook zo'n mazzeltje kunnen krijgen als jij had.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, advertentie er maar weer afgehaald.
Bij nader inzien en in mijn enthousiastme toch niet echt rekening gehouden met bonzende gamerhartjes....
Mensen hier jullie hebben gelijk en het was een beetje flauw.....
Mijn excuses.... (binnen 4 minuten 18 mails binnen gekregen....)
don't worry darling, ps4 is onderweg.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga lekker even ergens anders trollen
Ik maak me geen zorgen hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:09 schreef byah het volgende:
[..]
don't worry darling, ps4 is onderweg.
Er waren in augustus een miljoen preorders. Ik denk dat Sony dan ook iets heeft van "dat gaan we niet halen". Het was ook vrij lang bekend dat de voorraad schaars is, dat heeft Sony namelijk al aangegeven. En niet twee dagen geleden. Ik wist in augustus al dat ik zeker was van een console, omdat ze de voorraden communiceren naar de winkels.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
I know maar je moet toch wel kijk hebben op de pre-orders lijkt mij.
Ja das epic gangsta jeweets. Het zou pas epic zijn als hij een snoekduik moest maken tussen mensen door voor het laatste exemplaar (of juist nog triester.....you pick)quote:
Juist daarom. Die proberen omzet te halen door veel te positieve verwachtinigen te scheppen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
I know, zo hebben wij er ook een besteld. Maar dan kan je dus niet naar de winkels op zich kijken, want ik geloof dat het allemaal franchisers zijn.
Mja, snap ik aan de ene kant wel, maar vind het ook bullcrap. Maar ik ben daar ook veel te eerlijk voorquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Juist daarom. Die proberen omzet te halen door veel te positieve verwachtinigen te scheppen.
4 beschikbaar en 10 verkopen. 2 zeggen er weer af. De rest wacht wel. Winst!
It's a harsh world out therequote:Op vrijdag 29 november 2013 10:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mja, snap ik aan de ene kant wel, maar vind het ook bullcrap. Maar ik ben daar ook veel te eerlijk voor![]()
Ja dat was het ook hoor. Pure zelfreflectie..... Ik had hetzelfde gevoel 2 dagen terug, lichte irritatie dat men hem nog kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik dus. Je hebt mazzel dat je hem op t laatste moment via wehkamp kon bestellen maar er zitten nog genoeg mensen te balen dat ze hem niet kunnen krijgen en te hopen dat ze ook zo'n mazzeltje kunnen krijgen als jij had.
Anyways goed dat je hem eraf gehaald hebt
Dude ben je echt 13 ofzoquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:07 schreef HostiHawaii het volgende:
Goed, advertentie er maar weer afgehaald.
Bij nader inzien en in mijn enthousiastme toch niet echt rekening gehouden met bonzende gamerhartjes....
Mensen hier jullie hebben gelijk en het was een beetje flauw.....
Mijn excuses.... (binnen 4 minuten 18 mails binnen gekregen....)
Wordt straks precies hetzelfde met Xbox One. Alhoewel, die duurt nog even, dus de eerste demandgolf is dan al een tijd geweest.quote:
quote:1) PS4 system. 2) Computer connected to the Internet. 3) USB storage device, such as a USB flash drive with approximately 300MB of free space.
Steps:
1) On the USB storage device, create folders for saving the update file.
Using a computer, create a folder named “PS4″. Inside that folder, create another folder named “UPDATE”. Make sure these are all uppercase letters and without the quotation marks.
2) Download the update file, and save it in the “UPDATE” folder you created in step 1. Save the file with the file name “PS4UPDATE.PUP”.
Click here to download the update file directly from Sony.
3) Turn off the power of your PS4 system completely. Check that the power indicator is not lit. If the power indicator is lit orange, touch the power button on the PS4 system for at least seven seconds (until the system beeps a second time).
4) Connect the USB storage device that the update file is saved on to your PS4 system, and then touch the power button for at least seven seconds. The PS4 system will start in safe mode.
5) Select [Update System Software]. Follow the screens to complete the installation.
If your PS4 system does not recognise the update file, check that the folder names and file name are correct. Enter the folder names and file name in single-byte characters using uppercase letters.
Nee lul en daarom heb ik hem er weer afgehaald.quote:
Ja, daar doen we alleen niet aan mee, dus daar heb ik niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt straks precies hetzelfde met Xbox One. Alhoewel, die duurt nog even, dus de eerste demandgolf is dan al een tijd geweest.
Je bent zelf een lulquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee lul en daarom heb ik hem er weer afgehaald.
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja dat was het ook hoor. Pure zelfreflectie..... Ik had hetzelfde gevoel 2 dagen terug, lichte irritatie dat men hem nog kan krijgen.
Nu is dat mij ook gelukt en dan vergeet ik de frustraties die ik zelf had....
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja dat was het ook hoor. Pure zelfreflectie..... Ik had hetzelfde gevoel 2 dagen terug, lichte irritatie dat men hem nog kan krijgen.
Nu is dat mij ook gelukt en dan vergeet ik de frustraties die ik zelf had....
Er ligt er nu 1 in mijn auto. Te wachten op de nieuwe eigenaar.quote:
W?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er ligt er nu 1 in mijn auto. Te wachten op de nieuwe eigenaar.
Ik wil wel weten wat BF4 moet kosten aldaar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand trouwens al enig idee van prijzen voor games bij de MM? Ga straks ff langs voor oa. Killzone
Nee, die verkoopt hem alweer door aan een anderquote:
KZ BUNDURU? EN WAAR IS OPHALEN?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kopen? 500 euro, moet je hem wel vanmiddag komen ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon PS4, maar ik wil er wel met stift een Helghast op tekenen heurquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
KZ BUNDURU? EN WAAR IS OPHALEN?
Ja maar dat is te veel geldquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, gewoon PS4, maar ik wil er wel met stift een Helghast op tekenen heur
Ben ik dan de nieuwe eigenaar wellicht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die verkoopt hem alweer door aan een ander
quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
dat moment dat je bij intertoys gewoon een KZ bundel met controlelr en camera in je mandje kan mikken en afreken en dat ie daarna pas zegt niet leverbaar
Bel de MM eensquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ben ik dan de nieuwe eigenaar wellicht?
quote:Status zending:
Zending is ontvangen door PostNL.
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MMquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:21 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen al gebeld doe jij maar (+vrouwelijke charmes == free PS4)
Je had verwacht dat PSN lekker vlot zou zijn? Ik verwacht taferelen als bij een WoW, Diablo III of SImcity: netwerk platgespamdquote:
haha ja is ook wel, maar ik kan niet eens aanmelden. Heb inmiddels maar de update via usb gedaan (wat veel sneller is overigens).quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had verwacht dat PSN lekker vlot zou zijn? Ik verwacht taferelen als bij een WoW, Diablo III of SImcity: netwerk platgespamd
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MM
zolang ze nog niet door hebben wat het plan is gaan we nog steedsdus snel bellen want ze wilt dan wel zo weg om te halen
haha strak planquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.
Mits het niet te druk is.
Ik ga zo Delft centrum in voor wat games. Mocht ik nog een console vinden, laat ik hem apart leggen voor een fokker. Winkel + nummer komen hier te staan en dan wordt het een race tegen andere fokkers.
Idee?
Ja toch?quote:
nonstop bezettoonquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hup hup, doe ff. Ik kan nu ff niet bellen en heb al hier overgehaald dat ze zo voor de pauze oliebollen moeten halen want er staat nu een kraam tegenover de MM
zolang ze nog niet door hebben wat het plan is gaan we nog steedsdus snel bellen want ze wilt dan wel zo weg om te halen
Doen ze toch nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 10:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn chef zeg dat ik even weg ben om games of wat dan ook te halen vind ie het prima.
Mits het niet te druk is.
Ik ga zo Delft centrum in voor wat games. Mocht ik nog een console vinden, laat ik hem apart leggen voor een fokker. Winkel + nummer komen hier te staan en dan wordt het een race tegen andere fokkers.
Idee?
ik heb gezegd dat ik ngo ff wat af moet maken dus blijf maar proberen, als ik hier in de kamer met de MM ga zitten bellen valt wel op einzquote:
Ow? Met de Wii toendertijd ook gedaan op een ander forum. Op naam van de Vries laten apart leggen met toezegging dat hij die zelfde dag nog gehaald werd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |