Of even op en neer naar de shop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, lange vloei opkan ik weer gaan pielen met blauwe rizlaatjes
Heb een balkonquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou eht niet doen. Puur om gezeik etc te voorkomen. 't is maar 2 uurtjes, dat zijn 4 peuken als je veel rooktDie kan je ook buiten roken, paraplu mee, capuchon op en lekker stukje lopen met jonko of in de deuropening staan en mensen kijken
Teveel goed aangebrachte makeup is vaak mooier dan weinig slecht aangebrachte makeupquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
Sowieso is make-up al gauw teveel en teveel is lelijk.
Nee, gewoon geen make up.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Teveel goed aangebrachte makeup is vaak mooier dan weinig slecht aangebrachte makeupHet mooist is natuurlijk subtiel, goed aangebrachte makeup
Jouw meningquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen make up.
Vrouwen denken dat ze dan mooier zijn.
Onwaar. Ik heb een hartstikke mooie vriendin en als zij geen make up op heeft vind ik haar veel mooier als met make up.
Wellicht komt dat omdat ze altijd lippenstift over haar hele gezicht smeert.
Zo hinderlijk idd, gedoe met L-letjes draaien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, lange vloei opkan ik weer gaan pielen met blauwe rizlaatjes
Beetje mascara doet al wonderen bij velen imoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jouw meningTuurlijk is er niks mis met naturel maar ik vind de meeste vrouwen/meiden mooier met makeup. Mits goed aangebracht natuurlijk
10 mins heen én 10 mins terug, he!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zo hinderlijk idd, gedoe met L-letjes draaien.
Dan zou ik toch maar die tien minuutjes bikkelen op de fiets, is het meer dan waard!
Oeh... twintig minuten bikkelen. Dan wordt het moeilijker...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
10 mins heen én 10 mins terug, he!heb toch maar een L gedraaid
![]()
Hij is alweer bijna op inmiddels ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Oeh... twintig minuten bikkelen. Dan wordt het moeilijker...
Belangrijkste is dan je m gedraaid hebt!
Wallen/puistjes/rode plekken weg werken ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje mascara doet al wonderen bij velen imo![]()
Nice! Nu ook eentje draaien en na het eten rauchen. Jawohl!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna op inmiddels ook
huisbaas dus hoe graag heb je straks een dak boven je hoofd?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:27 schreef OllieWilliams het volgende:
binnen smoken of niet binnen smoken? Ergens vanavond (vermoed rond 10 ong.) komt m'n huisbaas langs, maar ik mag binnen eigenlijk niet roken...
Thanks zinatjequote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
huisbaas dus hoe graag heb je straks een dak boven je hoofd?
Heb hem maar ff op m'n balkon opgerooktquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
huisbaas dus hoe graag heb je straks een dak boven je hoofd?
bannedquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wat de neuk EBAH??
waar was jij al die tijd man
zo die wind je halve joint roken, kk leecherquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[..]
Heb hem maar ff op m'n balkon opgerooktWel harde wind man.
Rente valt reuze mee. hooguit een tientje per maand. Ik kan ook 1000 in het rood staan. Ideaal voor de moeilijke maanden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
twijfel of ik rood staan zal aanzetten, moet echt geld hebben en krijg toch dik loon over 2 weken.
Kan je beter lenen dan betaal je minder rente.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
twijfel of ik rood staan zal aanzetten, moet echt geld hebben en krijg toch dik loon over 2 weken.
Dit is onzinquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan je beter lenen dan betaal je minder rente.
Alpaca > jijquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
dankje ik weet dat k aantrekkelijk ben
Ik ben alpacasexueelquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je vind een Alpaca aantrekkelijker dan stu ?
Hoe kan ik dan maar elke maand 10 euro betalen terwijl ik 1000 in het rood sta ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bij de ING betaal je 9% over rood staan, meeste leningen zijn lager dan dat hoor
Met rug in de wind staan... niks aan t handje dan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zo die wind je halve joint roken, kk leecher
Geen ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan maar elke maand 10 euro betalen terwijl ik 1000 in het rood sta ?![]()
Eerder 0.9% dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |