quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Seksdate op de parkeerplaats in de auto bij het tankstation.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Snowbells het volgende:
The struggles van makeup. Ene eyeliner-lijntje super mooi, ander is iets korter. Maar je 'm langer, is hij opeens dikker. En dan maar allebei blijven aanpassen tot allebei lelijk
quote:
Vooral als meiden dan op een wortel lijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
Sowieso is make-up al gauw teveel en teveel is lelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vooral als meiden dan op een wortel lijken.
Net zoals die Barbie dus van Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Vaak ook nog van dat vieze bleke haar en een wit jasje aan.__
Nee, eigenlijk niet. Misschien raar dat je een slof haalt met die achterlijke prijzen hier, maar zie geen probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Trollscience het volgende:
is het raar als je de supermarkt binnenloopt en een slof peuken koopt
Hoeveel kost zo'n slof peuken eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Trollscience het volgende:
is het raar als je de supermarkt binnenloopt en een slof peuken koopt
55 euro, koop denk ik davidoffquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n slof peuken eigenlijk?
Waarom ga je gewoon niet zelf sigaretten klikken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
55 euro, koop denk ik davidoff
ik rook normaal shagquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom ga je gewoon niet zelf sigaretten klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |