Of even op en neer naar de shop.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, lange vloei opkan ik weer gaan pielen met blauwe rizlaatjes
Heb een balkonquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou eht niet doen. Puur om gezeik etc te voorkomen. 't is maar 2 uurtjes, dat zijn 4 peuken als je veel rooktDie kan je ook buiten roken, paraplu mee, capuchon op en lekker stukje lopen met jonko of in de deuropening staan en mensen kijken
Teveel goed aangebrachte makeup is vaak mooier dan weinig slecht aangebrachte makeupquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
Sowieso is make-up al gauw teveel en teveel is lelijk.
Nee, gewoon geen make up.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Teveel goed aangebrachte makeup is vaak mooier dan weinig slecht aangebrachte makeupHet mooist is natuurlijk subtiel, goed aangebrachte makeup
Jouw meningquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, gewoon geen make up.
Vrouwen denken dat ze dan mooier zijn.
Onwaar. Ik heb een hartstikke mooie vriendin en als zij geen make up op heeft vind ik haar veel mooier als met make up.
Wellicht komt dat omdat ze altijd lippenstift over haar hele gezicht smeert.
Zo hinderlijk idd, gedoe met L-letjes draaien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:10 schreef OllieWilliams het volgende:
godverdomme, lange vloei opkan ik weer gaan pielen met blauwe rizlaatjes
Beetje mascara doet al wonderen bij velen imoquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jouw meningTuurlijk is er niks mis met naturel maar ik vind de meeste vrouwen/meiden mooier met makeup. Mits goed aangebracht natuurlijk
10 mins heen én 10 mins terug, he!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Zo hinderlijk idd, gedoe met L-letjes draaien.
Dan zou ik toch maar die tien minuutjes bikkelen op de fiets, is het meer dan waard!
Oeh... twintig minuten bikkelen. Dan wordt het moeilijker...quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
10 mins heen én 10 mins terug, he!heb toch maar een L gedraaid
![]()
Hij is alweer bijna op inmiddels ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Oeh... twintig minuten bikkelen. Dan wordt het moeilijker...
Belangrijkste is dan je m gedraaid hebt!
Wallen/puistjes/rode plekken weg werken ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Beetje mascara doet al wonderen bij velen imo![]()
Nice! Nu ook eentje draaien en na het eten rauchen. Jawohl!quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna op inmiddels ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |