Hier in het oosten wel. We hebben net sinds 2001 de houten munten eruit gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wij hebben geen kwartjes meer.
Zo snel zo bezopen zonder dat je de rest van de avond blijft pissen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Zelf nog nooit gehad en zorg er zo wel voor dat ik een village drunkard ben.
Niet oosters genoeg zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hier in het oosten wel. We hebben net sinds 2001 de houten munten eruit gedaan.
Wees blij, dat strijken van je malienkolder begint op een gegeven moment ook wel je strot uit te hangen.quote:
Ik wilde een nog verder oosters zijn, als in chinezen, grap maken... Maar toen kon ik geen goed voorbeeld bedenkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wees blij, dat strijken van je malienkolder begint op een gegeven moment ook wel je strot uit te hangen.
Nee, palingroken is goed voor de strot.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wees blij, dat strijken van je malienkolder begint op een gegeven moment ook wel je strot uit te hangen.
Arme stonertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wilde een nog verder oosters zijn, als in chinezen, grap maken... Maar toen kon ik geen goed voorbeeld bedenken
Stoned zijn en wel weten wat je bedoelt maar geen voorbeelden kunnen bedenkenZo vaak dat ik een punt wil maken en dan geen voorbeelden ervoor kan bedenken terwijl ik ze zo vaak tegen kom
Oeh, wel verrekte lekker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nee, palingroken is goed voor de strot.
Dan moet je een keer deze kant op komen.quote:
Hahaha, serieus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe, heb het soms wel met geluid. Dan zet ik de muziek of tv telkens zachter tot ik het bijna niet kan horen.![]()
Wel mooi aan paddo's/truffels dat mensen die ik aardig vind een groene gloed hebben en de mensen die ik niet goed ken of niet aardig vind rood.
Sinds ik truffels heb gedaan heb ik dat ook een beetje soms als ik wiet heb gerookt. Niet letterlijk vervormingen, maar wel een beetje wazigheid, derealization, etc. Maar ik kan ermee handelen. Pas als ik het niet accepteer wordt het erger en komt anxiety opdagen. Als ik gewoon geniet is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik krijg van wiet ook hallucinaties en tripgedachten ala lsd en vervormingen etc. Zeker na een of meerdere nachten wakker.
Dat is wel gekomen nadat ik meer en meer heb getript in mijn leven maar alleen wiet kan ook goed duidelijk maken dat het psychedelisch is.
Doet me denken aan een avond waarop ik van alles liep te vertellen over de EU en waar ze zich wel en niet mee bezig moesten houden. (Althans, ik weet vrij zeker dat ik het daar over had) En het meisje naast mij reageerde me "Ja! Dat lijkt me fokking lekker! Laten we dat maken!".quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Arme stonertje.![]()
Net als een verhaal vertellen met je stonede hoofd, halverwege afdwalen en het proberen te redden door een volgende hersenspinsel uit te leggen.
En dan je medestoners vol begrip zien knikken.![]()
Sowieso, met elke trip is meegaan met de flow beter dan het proberen tegen te werken. Dat versterkt het alleen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sinds ik truffels heb gedaan heb ik dat ook een beetje soms als ik wiet heb gerookt. Niet letterlijk vervormingen, maar wel een beetje wazigheid, derealization, etc. Maar ik kan ermee handelen. Pas als ik het niet accepteer wordt het erger en komt anxiety opdagen. Als ik gewoon geniet is er niks aan de hand.
Dit is ook waarom veel mensen denken "bad" te gaan op wiet. (Werkt ook op andere drugs, maar deze komt vaak naar voren)quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sowieso, met elke trip is meegaan met de flow beter dan het proberen tegen te werken. Dat versterkt het alleen.
Deal!quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:05 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dan moet je een keer deze kant op komen.
Word je kok?quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:25 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens een sollicitatiegesprek gehad net bij Bowlingcentrum (restaurant-gedeelte), ging best goed.
Ze bellen mij rond 6u over of ik ben aangenomen of niet.
neequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grapje G houd je nog een beetje van me?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Seksdate op de parkeerplaats in de auto bij het tankstation.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:10 schreef Snowbells het volgende:
The struggles van makeup. Ene eyeliner-lijntje super mooi, ander is iets korter. Maar je 'm langer, is hij opeens dikker. En dan maar allebei blijven aanpassen tot allebei lelijk
quote:
Vooral als meiden dan op een wortel lijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:25 schreef Sardu het volgende:
Sowieso is make-up al gauw teveel en teveel is lelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vooral als meiden dan op een wortel lijken.
Net zoals die Barbie dus van Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
Vaak ook nog van dat vieze bleke haar en een wit jasje aan.__
Nee, eigenlijk niet. Misschien raar dat je een slof haalt met die achterlijke prijzen hier, maar zie geen probleem.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Trollscience het volgende:
is het raar als je de supermarkt binnenloopt en een slof peuken koopt
Hoeveel kost zo'n slof peuken eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Trollscience het volgende:
is het raar als je de supermarkt binnenloopt en een slof peuken koopt
55 euro, koop denk ik davidoffquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n slof peuken eigenlijk?
Waarom ga je gewoon niet zelf sigaretten klikken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
55 euro, koop denk ik davidoff
ik rook normaal shagquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom ga je gewoon niet zelf sigaretten klikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |