Gheghe je moest eens wetenquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:46 schreef FreddyBundy het volgende:
Wow ik dacht dat hier alleen stoners zaten, maar ook andere drugs dus.. Heb paar x pilletje gedaan, dat was wel echt GEWELDIG! Maar meer ook niet..
Whehehe, heb het soms wel met geluid. Dan zet ik de muziek of tv telkens zachter tot ik het bijna niet kan horen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb gisteren een heeeleee dikke joint gerookt met heel veel THC van iemands grinder erbij en merkte dat toen we op de helft waren, alle kleuren veel helderder werden en shit, kan dat wel van alleen wiet? Ik merk het vandaag zelfs nog en het is ook mensen opgevallen dat mijn pupillen iets groter waren dan normaal.
Ik krijg van wiet ook hallucinaties en tripgedachten ala lsd en vervormingen etc. Zeker na een of meerdere nachten wakker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb gisteren een heeeleee dikke joint gerookt met heel veel THC van iemands grinder erbij en merkte dat toen we op de helft waren, alle kleuren veel helderder werden en shit, kan dat wel van alleen wiet? Ik merk het vandaag zelfs nog en het is ook mensen opgevallen dat mijn pupillen iets groter waren dan normaal.
Als ik stoned naar een maisveld kijk dan begint altijd alles te bewegen alsof ik aan het trippen ben. Heb tijdens 1 van mijn eerste "reizen" op het dak van een schuur gezeten en een tijdje over een maisveld zitten staren. Works every time.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik krijg van wiet ook hallucinaties en tripgedachten ala lsd en vervormingen etc. Zeker na een of meerdere nachten wakker.
Dat is wel gekomen nadat ik meer en meer heb getript in mijn leven maar alleen wiet kan ook goed duidelijk maken dat het psychedelisch is.
Ik ben er blij meequote:
Sowieso, vlak na je trips en na vaker te hebben getript trip je makkelijker. Bijvoorbeeld door wiet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik stoned naar een maisveld kijk dan begint altijd alles te bewegen alsof ik aan het trippen ben. Heb tijdens 1 van mijn eerste "reizen" op het dak van een schuur gezeten en een tijdje over een maisveld zitten staren. Works every time.
Harddrugs:quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ben er blij meeMaar dit krijg je ook niet zonder eerst fucking veel te trippen. En dan klaag je dus niet over makkelijker kunnen trippen, anders kom je niet zo ver.
Hangt wel van het moment af. Ik kan prima gewoon stoned zijn en rondlopen alsof er niks is veranderd. Vaak voor ik ga slapen en dan bijna meditatieve staat bereik krijg ik wel CEV's. Dan zet ik ook vaak een plaat op die meer dan een uur duurt en ga lekker liggen spacen in mijn bed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sowieso, vlak na je trips en na vaker te hebben getript trip je makkelijker. Bijvoorbeeld door wiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
De termen hard en softdrugs die de overheid heeft verzonnen accepterenquote:
BEHALVE DIE FUCKING DRAAK IN DE KEUKEN!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De termen hard en softdrugs die de overheid heeft verzonnen accepteren
Wiet roken is meer schade door de rook dan een lsd-zegel nemen. Lsd geeft geen enkele fysieke schade
Je houd jezelf voor de gekquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De termen hard en softdrugs die de overheid heeft verzonnen accepteren
Wiet roken is meer schade door de rook dan een lsd-zegel nemen. Lsd geeft geen enkele fysieke schade
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hangt wel van het moment af. Ik kan prima gewoon stoned zijn en rondlopen alsof er niks is veranderd. Vaak voor ik ga slapen en dan bijna meditatieve staat bereik krijg ik wel CEV's. Dan zet ik ook vaak een plaat op die meer dan een uur duurt en ga lekker liggen spacen in mijn bed.
CEV's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een keer zat ik in de tram wilde ik even CEV's bekijken. Krijg ik alleen fel de kleur blauw. Direct daarna een moeder tegen haar kind: Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is... blauw.
![]()
Wiet maakt sowieso sneller psychotisch. Ken genoeg mensen die daarom geen wiet meer roken maar wel nog verschillende harddrugs gebruiken.quote:
Er zitten dagen bij in deze SC dat de overige drugs meer besproken worden dan de rookwaar die een coffeeshop verkoopt.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
CEV's.Een keer zat ik in de tram wilde ik even CEV's bekijken. Krijg ik alleen fel de kleur blauw. Direct daarna een moeder tegen haar kind: Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is... blauw.
Ach en soms schoenen, oogschaduw of joden. Tis maar net welke kant het kwartje valt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Er zitten dagen bij in deze SC dat de overige drugs meer besproken worden dan de rookwaar die een coffeeshop verkoopt.
Hoooquote:
Welk kwartje?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach en soms schoenen, oogschaduw of joden. Tis maar net welke kant het kwartje valt.
[..]
Hooo
Ooit op de ether in een park kwam er een jongetje van 5 ofzo voorbij en die liep om ons heen en begon een beetje tegen ons te brabbelen tegen ons. Tot zijn moeder hem wegtrok. Ik voelde me zo op hetzelfde niveau zitten als dat jongetje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou waarschijnlijk kats para worden.![]()
Gelukkig nog nooit trippend met kinderen in aanraking geweest. Trek die apparaten nuchter al matig.
Het topickwartje. Of bepalen jullie op een verjaardag niet het gespreksonderwerp aan de hand van een kwartje?quote:
Wij hebben geen kwartjes meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het topickwartje. Of bepalen jullie op een verjaardag niet het gespreksonderwerp aan de hand van een kwartje?![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ooit op de ether in een park kwam er een jongetje van 5 ofzo voorbij en die liep om ons heen en begon een beetje tegen ons te brabbelen tegen ons. Tot zijn moeder hem wegtrok. Ik voelde me zo op hetzelfde niveau zitten als dat jongetje.ongeloveloos.
quote:Ah, devil ether. It makes you behave like the village drunkard in some early Irish novel. Total loss of all basic motor skills. Blurred vision, no balance, numb tongue. The mind recoils in horror, unable to communicate with the spinal column. Which is interesting because you can actually watch yourself behaving in this terrible way, but you can't control it. You approach the turnstiles and know that when you get there, you have to give the man two dollars or he won't let you inside. But when you get there, everything goes wrong. Some angry rotarian shoves you and you think "What's happening here? What's going on?" And you hear yourself mumbling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |