Zeg maar vast op dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Feyenoord niet van dit zooitje ongeregeld wint dan zeg ik mijn seizoenkaart op.
Feyenoord speelt inderdaad veel beter ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als Feyenoord niet van dit zooitje ongeregeld wint dan zeg ik mijn seizoenkaart op.
Kevin Blom verzorgde de arbitrage, maar dit geheel terzijde natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Spoilers godverdomme. Ik had me zo op de samenvatting verheugd.
Die renbaan maakt het af.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg, jeetje.
Beter dan betonquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Die renbaan maakt het af.
Duh, PSV speelt.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saaie wedstrijd zeg, jeetje.
Ben je nog niet zo lang in Nederland?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
Lol, vooraf zeggen dat het een enorme kut pot wordt, en dan tijdens de wedstrijd klagen dat het niet om aan te gluren is. Tja....
De Duitsers vallen Frankrijk binnentwitter:FBAwayDays twitterde op donderdag 28-11-2013 om 21:23:12Conditions at Bordeaux vs Frankfurt tonight. #NoPyroNoParty http://t.co/p5d1lUV4Lk
reageer retweet
Echt hé, en toch elke keer weer kijkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
Lol, vooraf zeggen dat het een enorme kut pot wordt, en dan tijdens de wedstrijd klagen dat het niet om aan te gluren is. Tja....
Ja, PSV is net DWDD wanneer Giel Beelen tafelheer is.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
Als ik moest kiezen dan toch liever die atletiekbaanquote:Op donderdag 28 november 2013 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beide moet je niet opvallen hoor vanaf een meter of 4..
Nee, vertel me alles.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je nog niet zo lang in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |