Alleen is pinda een geuzennaam voor Indo's en kunnen die wel omgaan met racisme.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet. Wel pinda tegen een Indonesisch klasgenootje.
Sucky sucky only ten dollar?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Die blonde is zon goedkoop vietnamees hoertje.
Zit veel op de brommer zonder helm.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Zijn gezicht is uit zijn verband gerukt.
Of blauwe al waren dat eigenlijk Molukkers, maar dat wisten wij toen nog niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen is pinda een geuzennaam voor Indo's en kunnen die wel omgaan met racisme.
Hij heeft echt simpelweg geen gelijk zeg ik uit ervaring, dat is het trieste. Dat heeft er niets mee te maken wat mijn eigen politieke denkbeelden zijn.quote:
Jij bent ook wel in vorm vandaag, of niet? Moet iedereen die aan tafel bij P&W iets zegt óók al op z'n uiterlijk worden beoordeeld?quote:
Ik forward dit even naar peacockandwhiteman@vara.comquote:Op donderdag 28 november 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het geen discriminatie wat Gordon heeft gedaan. Ik vind het leuk doen ten koste van anderen. En dat is kennelijk de norm binnen dat programma.
Toevallig wordt in dit geval het chinees-zijn van deze man er als element uitgepikt. Het had ook kunnen gaan om een fors postuur, fout kapsel, rare kleding, raar accent, of wat dan ook.
Mensen beoordelen muzikanten met hun ogen. Dat is wat Gordon namens "het volk" doet. Echt talent doet er niet toe. En let wel: we kijken met miljoenen tegelijk naar dit soort bagger-afzeik-tv. Dus al die kijkers wassen hun handen in onschuld.
De mannen doen hier niet anders over vrouwelijke gasten, mag zij ook een keer?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent ook wel in vorm vandaag, of niet? Moet iedereen die aan tafel bij P&W iets zegt óók al op z'n uiterlijk worden beoordeeld?
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent ook wel in vorm vandaag, of niet? Moet iedereen die aan tafel bij P&W iets zegt óók al op z'n uiterlijk worden beoordeeld?
Ik ben ondertussen afgestudeerd dus was daar niet bij. Gelukkig maar trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 23:20 schreef Baszh het volgende:
Kay van der Linde bij de UvA, zal Verdonk nog wel goed weten
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
De mannen doen hier niet anders over vrouwelijke gasten, mag zij ook een keer?
Ja hoor.. - maar ik dacht dat het een talkshow was, niet een aflevering van Holland's Next Top Model.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
De mannen doen hier niet anders over vrouwelijke gasten, mag zij ook een keer?
Het is geen radio...quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor.. - maar ik dacht dat het een talkshow was, niet een aflevering van Holland's Next Top Model.
Pardon vergelijk jij hem met heer en meester Johan Derksen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef regiliopeace het volgende:
Leuk zeg, Yernaz ontpopt zich tot een ware Johan Derksen.
Oh, dus eigenlijk mag je nooit iets over uiterlijk zeggen alleen bij HNTM?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja hoor.. - maar ik dacht dat het een talkshow was, niet een aflevering van Holland's Next Top Model.
Sorry, ik liet me gaan door die voorzichtig gesponsorde boekpromotie. Ik neem het terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pardon vergelijk jij hem met heer en meester Johan Derksen?
Ik vergeef het je.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Sorry, ik liet me gaan door die voorzichtig gesponsorde boekpromotie. Ik neem het terug.
Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vind het alleen een beetje raar om het alleen daar over te hebben. Beetje hetzelfde als wat Gordon deed bij die Chinese zanger. Zijn zangkunsten werden ondergeschikt aan zijn uiterlijk / afkomst.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dus eigenlijk mag je nooit iets over uiterlijk zeggen alleen bij HNTM?Dan moet ik me gaan inhouden.
Wat ben jij toch goed!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Je bent de beste presentator die er is.
Is dat ook niet de montage, en de montage hoe het dan een item wordt bij de andere shows?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vind het alleen een beetje raar om het alleen daar over te hebben. Beetje hetzelfde als wat Gordon deed bij die Chinese zanger. Zijn zangkunsten werden ondergeschikt aan zijn uiterlijk / afkomst.
Neem het allemaal niet zo serieus joh.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je mag van mij zeggen wat je wilt. Ik vind het alleen een beetje raar om het alleen daar over te hebben. Beetje hetzelfde als wat Gordon deed bij die Chinese zanger. Zijn zangkunsten werden ondergeschikt aan zijn uiterlijk / afkomst.
Dan is de lol er gauw af.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind ook dat een aantal posters hier te veel de nadruk leggen op uiterlijk. positief is het natuurlijk prima, maar laat dat negatieve lekker achterwegen. daar zit niemand op te wachten.
Ik zit juist enorm te wachten op meningen over het suikerbietenhoofd van Yernaz.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind ook dat een aantal posters hier te veel de nadruk leggen op uiterlijk. positief is het natuurlijk prima, maar laat dat negatieve lekker achterwegen. daar zit niemand op te wachten.
Ik heb nog met hem gestudeerd (herken hem) en ben allang afgestudeerd. Kortom, hij loopt er ook al even rond en haalt blijkbaar niet al zn tentamens. Of dat komt natuurlijk door de linkse vraagstellingquote:Op donderdag 28 november 2013 23:26 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Hahaha slechtste betoog ooit. In tien minuten tijd geen enkel goed voorbeeld gegeven. Beter kijkt de UVA hoe zo iemand op de universiteit komt.
Ik weet het, ik neem bepaalde dingen te serieus.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neem het allemaal niet zo serieus joh.
Daarvoor moet je tegenwoordig bij Hoemberto zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Denken dat je tegenwoordig nog P&W kijkt voor de inhoudDan heb je al heel lang niet meer gekeken.
quote:
Te laatquote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Rita komt uit de tijd dat je om populisme nog kon lachen.
we raken cynisch en verzuurd. ik probeer een beetje tegengas te geven, help een beetje mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:28 schreef alors het volgende:
Denken dat je tegenwoordig nog P&W kijkt voor de inhoudDan heb je al heel lang niet meer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |