Voor het makkelijke vergeet je Fatima maar even?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
topsporters vallen echt zwaar tegen.. die schaatser en die tennisser wonnen ook nooit een proef
Bokser Jackson (toch) ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
topsporters vallen echt zwaar tegen.. die schaatser en die tennisser wonnen ook nooit een proef
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets vanquote:Op maandag 2 december 2013 08:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bokser Jackson (toch) ook niet.
Maar zoals gezegd Fatima wel. Denk dat het aan je sport ligt of je succesvol kan zijn in Robinsson. Maar topsporter zijn (geweest) is geen garantie op winnen van proeven.
En ook nog eens een kwal van een ventquote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets van
Lol, de Belgische Ramboquote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets van
Dat was een andere mafkees idd, Olivier. Stuntmanquote:Op maandag 2 december 2013 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, de Belgische Ramboof haal ik hem door de war met die Belg uit 2012?
Dank, je hebt gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was een andere mafkees idd, Olivier. Stuntman
"Ik heb het nog maar 10x gezegd, maar wist je al dat ik met Jean Claude Van Damme train?"quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dank, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
Fatima was allang geen topsporter meer. Heb je die pens gezien?quote:Op maandag 2 december 2013 08:17 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Voor het makkelijke vergeet je Fatima maar even?
Hij was zo schijtirritantquote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dank, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
De Belgische Johnny Depp noemde hij zichzelfquote:Op maandag 2 december 2013 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
Lol, de Belgische Rambo of haal ik hem door de war met die Belg uit 2012?
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fatima was allang geen topsporter meer. Heb je die pens gezien?
Jochem Uytdehaage en Esther Schouten deden het wel goed.quote:Op maandag 2 december 2013 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die sporters op Fatima na konden er niet veel van nee.
Dansers daarin tegen...
Klaagje.. Die huilde nog vaker dan Valentijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef danos het volgende:
Dat belgse turnstertje van vorig jaar was fysiek ook wel sterk. Mentaal zijn het de 1e 3 jaar na stoppen gewoon wrakken. Uit hun topsportvacuum.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |