Ze is eindelijk een vrouw, dat is nogal watquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef iAvani het volgende:
Edith heeft het wel eeeerg vaak over zichzelf
Dat is zinloos dit seizoen... omdat dus de winnaar al gelekt is. Dus beter doe je dat nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef blessed19 het volgende:
Ik zet mijn geld in op Edith, die zal uiteindelijk wel winnen.
Kunnen we anders een poule opzetten? (ik weet niet hoe dat moet)
Nee inderdaad. Dus die acht ik ook niet echt kansrijk om de finale te winnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef KrentebolHooft het volgende:
Edith heeft toch niet eens een individuele proef gewonnen?
Ze acht zichzelf anders wel erg kansrijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dus die acht ik ook niet echt kansrijk om de finale te winnen.
True, maar je kan uiteraard zomaar de finale proef wel winnen. Al denk ik eerlijk gezegd dat Maxim Hartman de correcte winnaar gewoon al heeft verklaptquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Dus die acht ik ook niet echt kansrijk om de finale te winnen.
Ik hou me er niet mee bezig. Ik geloof 'm gewoon niet tot het tegendeel is bewezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar je kan uiteraard zomaar de finale proef wel winnen. Al denk ik eerlijk gezegd dat Maxim Hartman de correcte winnaar gewoon al heeft verklapt.
Dit idd wel een beetjequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:20 schreef opreis het volgende:
Edith is voor mij echt de grootste tegenvaller dit seizoen, binnenkomen alsof ze alles maar even ging winnen, enorm sterk ogen maar als het erop aan komt steeds verliezen. En elke keer hetzelfde liedje, verzuren, heb ik jaren al gedaan als topsporter, bla bla bla
Oke ik weet dus niet wat Maxime Hartman heeft verklapt maar nu weet ik dus wel dat hij iig niet Edith heeft genoemdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
True, maar je kan uiteraard zomaar de finale proef wel winnen. Al denk ik eerlijk gezegd dat Maxim Hartman de correcte winnaar gewoon al heeft verklapt.
Dat je dat nog steeds niet gezien hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oke ik weet dus niet wat Maxime Hartman heeft verklapt maar nu weet ik dus wel dat hij iig niet Edith heeft genoemdThanks brah
Nopequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat je dat nog steeds niet gezien hebt
Ik had het al op twitter gelezenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
NopeBen er al heel vaak voorbij gescrold maar elke keer op tijd weten weg te klikken
Weet waarschijnlijk wel het geslacht, dat had ik al gelezen voor ik doorhad dat er gespoilerd werd
Voor het makkelijke vergeet je Fatima maar even?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
topsporters vallen echt zwaar tegen.. die schaatser en die tennisser wonnen ook nooit een proef
Bokser Jackson (toch) ook niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:20 schreef Suikeroom het volgende:
topsporters vallen echt zwaar tegen.. die schaatser en die tennisser wonnen ook nooit een proef
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets vanquote:Op maandag 2 december 2013 08:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Bokser Jackson (toch) ook niet.
Maar zoals gezegd Fatima wel. Denk dat het aan je sport ligt of je succesvol kan zijn in Robinsson. Maar topsporter zijn (geweest) is geen garantie op winnen van proeven.
En ook nog eens een kwal van een ventquote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets van
Lol, de Belgische Ramboquote:Op maandag 2 december 2013 09:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die ene belg Freddy in 2011. Was gewoon elke dag aan het optrekken, opdrukken, etc. Bakte er ook niets van
Dat was een andere mafkees idd, Olivier. Stuntmanquote:Op maandag 2 december 2013 11:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lol, de Belgische Ramboof haal ik hem door de war met die Belg uit 2012?
Dank, je hebt gelijkquote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat was een andere mafkees idd, Olivier. Stuntman
"Ik heb het nog maar 10x gezegd, maar wist je al dat ik met Jean Claude Van Damme train?"quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dank, je hebt gelijk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |