Nee, dat hoort (hoe vervelend ook) gewoon bij het huidige ER.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat is het kermisspel waar jan werd weggestuurd
In meerdere rondes moesten ze stukken van een worst afsnijden. Wie het grootste stuk had won die ronde.quote:
Nee vast nietquote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Volgende week al de laatste aflevering>
nee, dan weer een cliffhanger met de week erop een terugkijkafleveringquote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Volgende week al de laatste aflevering>
Ja vroeg ik me ook al af...quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef AF_ het volgende:
Dus, Anna ligt eruit? aan de preview te ziej
Oja, of dat ze een bord vol vreten kregen en dan een bepaald gewicht weg mochten eten.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
In meerdere rondes moesten ze stukken van een worst afsnijden. Wie het grootste stuk had won die ronde.
Nee. Ze kregen te horen hoeveel gram ze moesten afwegen. Wie daar het dichtste bij zat, die won.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef zoem het volgende:
[..]
In meerdere rondes moesten ze stukken van een worst afsnijden. Wie het grootste stuk had won die ronde.
ja lekker handig die promo weer iddquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef AF_ het volgende:
Oja, net als vorig seizoen met pijl en boog.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
nee, dan weer een cliffhanger met de week erop een terugkijkaflevering
Idd. Je zag Edith en Kees '''dag 32'' zeggen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef AF_ het volgende:
Oh dat kan ook, iig heel flauwe opdracht.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Ze kregen te horen hoeveel gram ze moesten afwegen. Wie daar het dichtste bij zat, die won.
En als toppunt mochten ze allemaal na de proef hun worst nog opeten
Met hun deelname bedoel je dan, want daar krijgen ze inderdaad voor betaald. Maar hun reguliere inkomen zal echt zo bizar hoog zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:40 schreef Drrk het volgende:
Dat prijzengeld wordt volgens mij ook met het jaar meer, alsof ze niet al genoeg verdienen.
Of Anna won en de resterende twee moeten nog een proef doen voor finaleplek 3quote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Idd. Je zag Edith en Kees '''dag 32'' zeggen.![]()
Dat zal bij de meeste wel meevallen denk ik, al hebben ze het prijzengeld nou niet heel hard nodigquote:Op donderdag 28 november 2013 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met hun deelname bedoel je dan, want daar krijgen ze inderdaad voor betaald. Maar hun reguliere inkomen zal echt zo bizar hoog zijn.
Ja zal niet de eerste keer zijn iigquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad alleen interviews met Kees en Edithquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef AF_ het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 28-11-2013 om 21:26:27Ben ik de enige die mis judoka Judith ook niet finale waardig vind? #expeditierobinson reageer retweet
ja en laatste dag kneuzen daar bij rtlquote:Op donderdag 28 november 2013 21:41 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hun salaris niet zo bizar hoog zal zijn. Maar voor het programma zullen ze allemaal wel hetzelfde hebben gekregen lijkt mij.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zal bij de meeste wel meevallen denk ik, al hebben ze het prijzengeld nou niet heel hard nodig
Hopelijk komen ze met een draai maar lijkt me sterkquote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad alleen interviews met Kees en EdithEcht verbazen doet het mij niet, want de eerste helft van het seizoen was ook al telkens bij de previews voor de reclames al te zien, wie er won/er uit ging etc. De afgelopen weken viel het dan wel weer mee.
Ahja, fout gelezenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat hun salaris niet zo bizar hoog zal zijn. Maar voor het programma zullen ze allemaal wel hetzelfde hebben gekregen lijkt mij.
Mwah, Kees heeft helemaal niet de intentie om tegen de zwakkeren te strijden. Dus snap ik wel dat hij dat niet gedaan had.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zette Kees nou niet twee extra stemmen in om Anna-Alicia weg te spelen? Dan zou hij tegen Edith en Zimra moeten strijden om twee plekken in de finale en had hij meer kans..
Als Zimra afvalt, heb je nog steeds een sterke finale.
Niet slim van hem
De evenwichts-proef bepaald alleen wie er automatisch naar de finale gaat, niet wie er afvalt (no-pun intended).quote:Op donderdag 28 november 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad alleen interviews met Kees en EdithEcht verbazen doet het mij niet, want de eerste helft van het seizoen was ook al telkens bij de previews voor de reclames al te zien, wie er won/er uit ging etc. De afgelopen weken viel het dan wel weer mee.
Het hoeft deze keer geen spoiler van RTL te zijn nee. Maar zo dom zijn ze in het verleden al vaak genoeg geweest, dus helemaal uit te sluiten is het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:21 schreef iejeecee het volgende:
[..]
De evenwichts-proef bepaald alleen wie er automatisch naar de finale gaat, niet wie er afvalt (no-pun intended).
Dus na de proef zitten ze nog alle drie in het spel, en halen ze alle drie de volgende dag. Dan zal er wel weer een proef komen om de laatste afvaller te bepalen. Zo dom zijn ze nou ook weer niet om de winnaar/verliezer al in de preview te verklappen...
De programmamakers kennende wordt dit nog over minstens 2 afleveringen en dus weken uitgesmeerdquote:
Heel irritant idd! Sowieso spreiden ze het moment waarop de winnaar bekend is uit naar 2 afleveringen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De programmamakers kennende wordt dit nog over minstens 2 afleveringen en dus weken uitgesmeerd
Ik denk dat het wel meevalt. Ik denk dat voornamelijk veel dingen die zonder camera erbij zich afspelen herhaald moeten worden voor een camera. Zo'n afspraak om Hans er uit te stemmen zou echt niet voor het eerst bedacht zijn met een cameraman erbij.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:54 schreef janny3 het volgende:
Voor hoeveel % denk je dat Expeditie Robinson gescript is?
"problemen" , het samenspannen, "pikorde" etc etc
Typisch weer zo'n narcistische (ex-)topsporter die denkt dat als je goed bent in een specifieke sport, je automatisch overal goed in bent. Wel goed van haar, trouwens, dat ze veel geoefend heeft voor de balk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef iejeecee het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan die Edith, met haar continue gejank en excuses waarom ze zou gaan winner maar toch weer net niet.
Ze heeft het killers instinct niet meer *gaap*. Misschien waren de anderen gewoon beter? Zoals in die olympische finale weet je nog wel? blegh
Ik gun het haar van harte dat ze de finale haalt, en dan jammerlijk tweede wordt.
Elk jaar weer dat gezeik ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:30 schreef iejeecee het volgende:
Ik erger me trouwens dood aan die Edith, met haar continue gejank en excuses waarom ze zou gaan winner maar toch weer net niet.
Ze heeft het killers instinct niet meer *gaap*. Misschien waren de anderen gewoon beter? Zoals in die olympische finale weet je nog wel? blegh
Ik gun het haar van harte dat ze de finale haalt, en dan jammerlijk tweede wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |