ocharme dat beestje maar wel schattig.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef Pagan het volgende:
Tijger met het syndroom van Down.
[ afbeelding ]
Leuk Vaduz!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond naar The Hungergames 2.![]()
Eindelijk weer een keertje bios.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Vaduz!
Neem je dan ook wat te knabbelen? Popcorn, chips, m&m's?
quote:
Nee, dan kijk ik gewoon de film.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Vaduz!
Neem je dan ook wat te knabbelen? Popcorn, chips, m&m's?
Snap ik, shitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb de helft van wat ik besteld heb al weggeflikkerd. Ik had nog al een shitload aan Oscarzooi en zo
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik heb de helft van wat ik besteld heb al weggeflikkerd. Ik had nog al een shitload aan Oscarzooi en zo
Tofquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, duizend maal dank voor je tip voor Vista.![]()
OMG, ik krijg net de spullen binnen.
En ik heb ook een shitload aan mijn hoofd en dit verblijd echt onwijs. Wat een prachtige posters, fuck wat een kwaliteitNou snap ik die prijzen echt.
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon even mailen, die maken fouten altijd keurig in orde
Volgens mij is het geen fout, bij de eerste drie stond kaarten + enveloppen en bij de laatste drie stond alleen kaarten en staan de enveloppen op nog niet verzonden. Dus ik wacht even af tot ik het totaal binnen heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon even mailen, die maken fouten altijd keurig in orde
Ik hoop dat je in alle rust van de film kan genieten want naar ik begrepen heb is dat anno 2013 een bijzonderheid i.v.m.vervelende hangjeugd.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond naar The Hungergames 2.![]()
Eindelijk weer een keertje bios.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef Barbaaf het volgende:
Ik kreeg een losgewaaide tak op m'n neus
Ik denk aan je en de andere bossenquote:
Neuhquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:21 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge!
Ligt Facebook er bij jullie ook uit?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:21 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge!
Ligt Facebook er bij jullie ook uit?
Leuke score!quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Natuurlijk! Een mooie popcornbak met klassieke filmhelden erop met de dvd Jackie. Een yahtzee scoreblok, cd-markers en een riem.
Oh wow, wat een pan Stregaquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Strega het volgende:
Ik heb zo'n mooi kado van de de Sint gehad. Een koperen jam/confituurpan
[ afbeelding ]
Ben alleen alweer dagen niet lekker. Ik ga echt een verwijzing naar het pijncentrum in Soest vragen bij mijn afspraak in het UMCG in januari. Begin ook steeds waziger te zien. En kan momenteel echt helemaal niets.
Misselijk, maagpijn, alles is me teveel. Ik baal daar echt zo van.
Nou ja, klaar, weer uit de jankmodus.
Y Moet ik echt nog een keer naar terug, wie weet komend jaar...quote:
Hoeveel water stond er?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Baaf en Q ,onze tent daar in de haven in Oudeschild was op het journaal ook!
Ik schiet er ook van vol.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:39 schreef oh-oh het volgende:
Pfoe mooi zeg, dat Mandela journaal.
Die man kan echt niet genoeg geprezen worden
Hoe sta je er voor, Bos? Ben je al voor een deel ingepakt? Helpen ze je een beetje? Je huis wordt zo gaafquote:
Bijna alles zit al in dozen e.d. Het weekend nog flink wat doen. Maandag doe ik de keuken (een deel van de huisraad moet achterblijven voor de volgende bewoner... Ja de begeleiding is al een paar keer langs geweest en Pa is er nu ook vrijwel dagelijks..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe sta je er voor, Bos? Ben je al voor een deel ingepakt? Helpen ze je een beetje? Je huis wordt zo gaaf
Klinkt alsof het lekker op de rit zitquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bijna alles zit al in dozen e.d. Het weekend nog flink wat doen. Maandag doe ik de keuken (een deel van de huisraad moet achterblijven voor de volgende bewoner... Ja de begeleiding is al een paar keer langs geweest en Pa is er nu ook vrijwel dagelijks..
Ja helaas te laat ingeschakeld hier, maar was idd leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef oh-oh het volgende:
Iemand de Late Night show gezien? Was leuk vanaaf!
Spannend Bos , ik hoop dat je daar nog lang en heel fijn mag wonenquote:
Echt zo'n moment dat je weet waar je was toen het gebeurdequote:Op vrijdag 6 december 2013 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Echt he.
Ik kan me zo goed herinneren dat ik tv keek die middag toen hij vrij kwam en dat mijn vader en ik echt in tranen voor de tv zaten. We konden niks meer zeggen.
Zeker doen, ik hoop dat ze je kunnen helpen en jij mag best eens klagen hoor, je krijgt genoeg op je bordje en soms is het gewoon even teveelquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Strega het volgende:
Ik heb zo'n mooi kado van de de Sint gehad. Een koperen jam/confituurpan
[ afbeelding ]
Ben alleen alweer dagen niet lekker. Ik ga echt een verwijzing naar het pijncentrum in Soest vragen bij mijn afspraak in het UMCG in januari. Begin ook steeds waziger te zien. En kan momenteel echt helemaal niets.
Misselijk, maagpijn, alles is me teveel. Ik baal daar echt zo van.
Nou ja, klaar, weer uit de jankmodus.
Hoi Anouk?!quote:Op zondag 8 december 2013 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets onbelangrijks. Ik wist trouwens niet dat die Mr. Probz een Nederlander was. Ik dacht een Amerikaan.![]()
Zie nu ook pas dat hij het is op een plaat van The Opposites. Had nog geen link naar Wavez gelegd.
Wat een mooie stem en man gecombineerd.
Ja, doet deed ze goedquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets onbelangrijks. Ik wist trouwens niet dat die Mr. Probz een Nederlander was. Ik dacht een Amerikaan.![]()
Zie nu ook pas dat hij het is op een plaat van The Opposites. Had nog geen link naar Wavez gelegd.
Wat een mooie stem en man gecombineerd.
Joahquote:
Wavez klinkt zo Amerikaans voor me! Ik kende enkel de plaat.quote:Op zondag 8 december 2013 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Of iemand een buitenlander is of niet, ik weet het meestal wel vanaf het begin.
Dat klinkt echt vreselijk foutquote:Op zondag 8 december 2013 18:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Of iemand een buitenlander is of niet, ik weet het meestal wel vanaf het begin.
Moet je voor de grap Storage Wars eens kijken, daar zitten soms pareltjes bij. Helaas is het voor een extra snufje drama soms behoorlijk gescript.quote:Op zondag 8 december 2013 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt met open mond naar dat pandjeshuisprogramma te kijken.
Mensen die spullen verkopen / belenen om met hun vriendinnetje naar het park te gaan of om op vakantie te gaan naar Tenerife?
Fucking hell zeg.
En werken ho maar!
Dit klinkt als een tekst op een tegelquote:
Ja maar dat is Amerika, dit is NLquote:Op zondag 8 december 2013 20:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Moet je voor de grap Storage Wars eens kijken, daar zitten soms pareltjes bij. Helaas is het voor een extra snufje drama soms behoorlijk gescript.
Potverdorie het blijft ook aan de gang bij jullie, dikke knuffel en ik hoop dat jullie eigen HA een betere oplossing weetquote:Op zondag 8 december 2013 15:32 schreef Pagan het volgende:
Korte update over Strega. Het gaat iets beter, de arts heeft haar bloedrukmeds gehalveerd en zelf is ze een beetje aan het tweaken met haar verschillende pijnstillers om de dag minder suf door te komen en 's nachts beter te kunnen slapen. Na het weekeinde onze eigen HA maar eens op bezoek vragen voor verder overleg. Zo'n weekend SH dokter kijkt toch alleen maar of je op sterven ligt of niet...
Ik ben ook zo vroeg moe,ik wil graag een winterslaap van een week of zoquote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn to do list van vandaag ik moet eigenlijk de was nog vouwen maar ik wil gewoon al naar bed, godallejezus wat zijn die weekenden kort
Weekenden gaan ook zo idioot hard. Eigenlijk zouden we een 3e dag moeten hebben!quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn to do list van vandaag ik moet eigenlijk de was nog vouwen maar ik wil gewoon al naar bed, godallejezus wat zijn die weekenden kort
Zin an je nieuwe plekje? Succes met de verhuizing iig. PM ons je nieuwe adres even als S. dat nog niet heeft gevraagd.quote:
Aan de ene kant heb ik wel zin, maar aan de andere kant hier zit ik ook gewoon goed.quote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zin an je nieuwe plekje? Succes met de verhuizing iig. PM ons je nieuwe adres even als S. dat nog niet heeft gevraagd.
Waarom moest/ga je dan verhuizen, ik heb het denk ik gemist.quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik wel zin, maar aan de andere kant hier zit ik ook gewoon goed.
PM komt eraan, (Oh-Oh krijgt hem voor het gemak ook even)
Om het kort en bondig samen te vatten:quote:Op maandag 9 december 2013 00:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Waarom moest/ga je dan verhuizen, ik heb het denk ik gemist.
Okee, da's duidelijk, daar heb je dan niet zoveel inbreng in.quote:Op maandag 9 december 2013 00:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om het kort en bondig samen te vatten:
De woonbegeleiding autisme verhuist naar een nieuwbouwflat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |