Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 20:32 schreef Drrk het volgende:
Ik hoop echt op Kees, Geraldine en Zimra in de finale.
Vooruit dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:33 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja spelfout, ik weetJe mag het verbeteren als je wil: het->de
en veronicaquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Haha Jezus, na dat intro filmpje zou je bijna vergeten dat averon en negga mee hebben gedaan...:p
Dat is altijd aan het einde van het seizoen. Oh ja, die en die deden ook nog mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Haha Jezus, na dat intro filmpje zou je bijna vergeten dat averon en negga mee hebben gedaan...:p
Wiequote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Akilla het volgende:
Was nog aan het nagenieten van de introquote:
True, had ik vorig jaar ook wel met Willy en die spierbundel:pquote:Op donderdag 28 november 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd aan het einde van het seizoen. Oh ja, die en die deden ook nog mee.
Denk ik wel, maar de kans is zeer groot, dat het weer een dubbele aflevering is.quote:
Ah ja natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
met een cliffhanger als er een fakkel net niet in een bak gegooid wordt
Ik acht die kans groot.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:37 schreef zoem het volgende:
[..]. de vraag is alleen of ze de finale in 2-en splitsen.
Zeker. Ze hebben afgelopen seizoen gezien hoe lucratief dat was.quote:
En dan net zoals vorig jaar ons een uur lang kwellen met terugblikken en gezwets alvorens ze de laatste 5 minuten laten zien van de expeditie.quote:
Hoop vet hè.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
die tieten van anna en gerrie zijn gekrompen lijkt wel, of waren ze altijd al zo klein?
Maar dat is al veel langer zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
En dan net zoals vorig jaar ons een uur lang kwellen met terugblikken en gezwets alvorens ze de laatste 5 minuten laten zien van de expeditie.
Zijn veel afgevallen en dat zie je als eerste aan de tieten.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
die tieten van anna en gerrie zijn gekrompen lijkt wel, of waren ze altijd al zo klein?
zimra heeft er nog weinig last van gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zijn veel afgevallen en dat zie je als eerste aan de tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |