Willem 2> exelsiorquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GAE > Roda
Excelsior > GAE
Excelsior > Barcelona
Misschien kan je de unboxing filmen en op youtube zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ontvang morgen tussen 11.30 en 13.30 mijn PS4. Feest.
Jammer dut, ik hoopte op het plaatjequote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Dat is een open deur van heb ik me jou daar natuurlijk.
Die kon ik niet vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dut, ik hoopte op het plaatje
Dan moet ik wel een account aanmaken. Al was ik dat sowieso al van plan, puur zodat ik me op jouw kanaal kan abonneren.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je de unboxing filmen en op youtube zetten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met jou, dan moet je 10minuten voor de wedstrijd al weg
Dus elk team dat van Excelsior 31 heeft gewonnen is beter dan Barça.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2> exelsior
Exelsior 31> Willem 2
Heracles >Exelsior 31
Heracles > Barca
Genoeg teams die nog mee kunnen komen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Dan maak je daar een Europa League van.
[..]
Beterschap.
mrstyloproduction is ook erg goedquote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan moet ik wel een account aanmaken. Al was ik dat sowieso al van plan, puur zodat ik me op jouw kanaal kan abonneren.
Wat jij vindt boeit me niet zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Hopsin best wel zwak.
Of wachtte je op een ander antwoord?
Tuurlijk niet man. Dat een paar obscure clubjes hun stadion nog voor geen 10% vol kunnen krijgen betekent niet direct dat je de boel moet afschaffen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon EL afschaffen, alleen toernooi voor kampioenen en bekerwinnaars.
Precies, gewoon zoals vroeger alleen de landskampioen toelaten...dan hebben de mindere landen ook weer 's kans kwartfinale ofzo te halen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dan verkut je waarschijnlijk de CL weer.
Mijn amateur club Hulzen dus.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus elk team dat van Excelsior 31 heeft gewonnen is beter dan Barça.
GGMM wil gewoon aantonen dat hij getallen op allerlei manieren onder controle heeft.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Hopsin best wel zwak.
Of wachtte je op een ander antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |