PSV 0 dus Ajax -1?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
In 5 min heeft psv al meer kansen tegen gehad dan Ajax tegen Barca.
Conclusie: Ludogorets is beter dan Barca.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef Smoofie het volgende:
In 5 min heeft psv al meer kansen tegen gehad dan Ajax tegen Barca.
whutquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik tijdens een andere Europa League wedstrijd zei dat PSV het heel lastig ging krijgen en davy mij hard uitlachte. Hij kwam er ook nog 2 á 3 keer op terug tijdens een "aanval" van PSV.
Uiteraard verloor PSV
Ik weet nog dat Ajax een keer met 4-0 verloor.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat ik tijdens een andere Europa League wedstrijd zei dat PSV het heel lastig ging krijgen en davy mij hard uitlachte. Hij kwam er ook nog 2 á 3 keer op terug tijdens een "aanval" van PSV.
Uiteraard verloor PSV
Magistrale anekdote. Ik kon het niet droog houden tegen het einde.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uiteraard verloor PSV
Gewoon afschaffen.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Stiggie het volgende:
Je zal maar EL moeten spelen. Gatverdamme wat een treurnis
Vanaf de kwartfinale/halve finale gaat het pas een beetje leuk worden
GAE > Rodaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV > Ajax
Roda > PSV
Ajax > Barcelona
Conclusie:
Roda > Barça
Hoewel Davy zich de laatste tijd een stuk beter gedraagd, blijft het een mongoolquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uiteraard verloor PSV
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GAE > Roda
Excelsior > GAE
Excelsior > Barcelona
like dis if u cry everytimquote:Op donderdag 28 november 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uiteraard verloor PSV
Nee ik wil niet met je mee naar PSV.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoewel Davy zich de laatste tijd een stuk beter gedraagd, blijft het een mongool
Bedankt.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Magistrale anekdote. Ik kon het niet droog houden tegen het einde.
*gedraagtquote:Op donderdag 28 november 2013 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoewel Davy zich de laatste tijd een stuk beter gedraagd, blijft het een mongool
Hij kón voor 15M naar Liverpoolquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
Hoorde ik zojuist nou dat er scouts op de tribune zitten voor Toivonen?
Ik wil ook niet met jou, dan moet je 10minuten voor de wedstrijd al wegquote:Op donderdag 28 november 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met je mee naar PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |