Oh, vandaar de nummers.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze gaan lingo spelen.
Met Sjaak Polak.
Waarom denk jij altijd dat ik sarcastisch ben?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleurenblind jonge, kom niet haten
Voor iemand die volwassen is mwah. sowieso waarom van je fok acc twitter maken?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind GGMM wel grappig op twitter
Omdat jij altijd sarcastisch en cynistisch bent. Je bent 70% kloothommel.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat ik sarcastisch ben?
Begon als grapje maar ben inmiddels tot een fenomeen uitgegroeid.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor iemand die volwassen is mwah. sowieso waarom van je fok acc twitter maken?
Omdat jij altijd sarcastisch bent.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd dat ik sarcastisch ben?
Nou ja, nu was ik oprecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat jij altijd sarcastisch en cynistisch bent. Je bent 70% kloothommel.
Nouja.. waarom twitter uberhaubt..quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor iemand die volwassen is mwah. sowieso waarom van je fok acc twitter maken?
Genoteerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Ludogorers gaat deze wedstrijd winnen. Misidjan scoort.
Twitter is pure aids inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja.. waarom twitter uberhaubt..![]()
Maar het is zo debiel dat het grappig is.
Dit was dan die 30%. Gezien ik het moeilijk kan inschatten snap je natuurlijk wel dat ik gewoon het gewoon statisch bekijk en daarom zo reageer.quote:
Hoe vaak heb jij de Telegraaf gehaald?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begon als grapje maar ben inmiddels tot een fenomeen uitgegroeid.
Nou vooruit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was dan die 30%. Gezien ik het moeilijk kan inschatten snap je natuurlijk wel dat ik gewoon het gewoon statisch bekijk en daarom zo reageer.
Ik hoop het.. PSV mooi uit de EL.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Pascalus het volgende:
Ludogorets gaat deze wedstrijd winnen. Misidjan scoort.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij de Telegraaf gehaald?
Die verrotte redactie had je naam wel verwijderd trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij de Telegraaf gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |