http://edition.cnn.com/20(...).html?iref=allsearchquote:Karl Battams, a comet scientist for the Naval Research Laboratory, said it is believed some parts of ISON's nucleus survived perihelion."It now looks like some chunk of ISON's nucleus has indeed made it through the solar corona, and re-emerged," he said. "It's throwing off dust and (probably) gas, but we don't know how long it can sustain
Die wilde ik net postenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:18 schreef superkimmi het volgende:
http://www.nasa.gov/conte(...)rvived/#.UpiwHcTD-qs
Ik vind dit weer normaalgesproken niet erg.... Maar nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:21 schreef superkimmi het volgende:
ghehe, toch weer een hoopgevend artikel. Met de zwaar slechte weersomstandigheden in Nederland moeten we het van internet hebben, toch?
Denk dat je wat anders gezien hebt... Wantquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:42 schreef Mr.Meneer het volgende:
Ik heb hem gezien! Denk ik.
Ik heb helaas geen foto's kunnen maken omdat de komeet vrij klein is en ik geen tijd had om mijn goede camera te pakken. Wat ik zag waren eerst een groep van drie 'dingen' in een soort driehoek vorm die aardig fel waren qua licht, weerkaatsing of vuur? Deze leken in een vrij gestaag tempo te dalen, maar lieten geen spoor achter zoals bij een vliegtuig, meer een hele korte staart. Deze verdwenen achter de wolken. Nog geen minuut later zag ik eenzelfde verschijnsel in de lucht, alleen betrof het nu slechts één.
Iemand enig idee of dit ISON is? Meerdere mensen zagen het en iedereen was het er wel over eens dat dit geen vliegtuigen waren.
Exact, de beweging zelf was nauwelijks te zien. Enkel ten opzichte van de omgeving kon je zien dat het bewoog. Maar ik heb er geen verstand van hoor, ben alleen héél nieuwsgierig naar wat ik gezien heb en wou niet direct in de UFO-sfeer gaan zoeken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:52 schreef Exentric90 het volgende:
Een komeet lijkt over het algemeen vrij stil te staan aan de hemel
De wolken bewegen snel. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:00 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Exact, de beweging zelf was nauwelijks te zien. Enkel ten opzichte van de omgeving kon je zien dat het bewoog.
Dat ding lijkt heel langzaam te gaan door de afstand, ik zeg niet dat hij daadwerkelijk stilstaat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De wolken bewegen snel. Dan krijg je dat
soort optisch bedrog
Ik zeg ook niet dat ie stilstaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:08 schreef Mr.Meneer het volgende:
[..]
Dat ding lijkt heel langzaam te gaan door de afstand, ik zeg niet dat hij daadwerkelijk stilstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |