Roadtrip, geef toe dat opscheppen op een online forum over zoiets toch wel iets sneus heeft. Zeker als je het als 'argument' in een discussie moet gebruiken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach ja dit studentje wordt op de arbeidsmarkt zeer sterk gewaardeerd. Nu al.
Er vechten op dit moment 3 bedrijven om mij in dienst te hebben.
Veel plezier op de sociale werkplek!
Geen idee. Vertel het mij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Is er een tekort aan putjesscheppers?
Ik blijf gewoon mezelf. Ook op het internet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Roadtrip, geef toe dat opscheppen op een online forum over zoiets toch wel iets sneus heeft. Zeker als je het als 'argument' in een discussie moet gebruiken.
Dit is geen goede reclame voor jezelf, makker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:53 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mezelf. Ook op het internet.
Jij zegt dat er drie bedrijven staan te popelen om je aan te nemen. Dan moet het wel verschrikkelijk kutwerk zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:52 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geen idee. Vertel het mij zou ik zeggen.
En Inb4 verzonnen verhalen en grote mond. Ik zorg ervoor dat ik verkoopbaar ben. Dan dik je inderdaad dingen aan.
Ik doe wat er gedaan moet worden. Altijd. En ik werk sneller. En ik heb betere kwalificaties.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jij zegt dat er drie bedrijven staan te popelen om je aan te nemen. Dan moet het wel verschrikkelijk kutwerk zijn.
Het zal zeker een praktisch beroep zijn, Nederlands kun je namelijk niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:57 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik doe wat er gedaan moet worden. Altijd. En ik werk sneller. En ik heb betere kwalificaties.
Daarom vechten ze voor mij.
Ja hoor, drie detacheerders die je bij KPN op de helpdesk willen zetten met je MBO Systeembeheer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Eerder een nogal langdradige Susteren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:05 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben jij de nieuwe Nikonlover met die topic diarree van je?
Ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:39 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Schoolbusjes met dichtgehijgde ramen tellen niet mee.
Die bedoelde ik ja. Allemaal net zo debielquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerder een nogal langdradige Susteren.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |