Ik dat jij een wijf nodig hebt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogmaals het stuitende bewijs van je gebrek aan mensenkennis.
Merc E 320cdi full-option? Makkelijk.quote:
Dan halen ze je voortaan op in een Smart Fortwoquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom sommige mensen het nodig vinden een Renault Espace ofzo als taxi te gebruiken. Ik wil een taxi, geen bus...
Uhuh, en als taxibedrijf betaal je natuurlijk ook gewoon BTW en BPM.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:06 schreef trommelkoek het volgende:
[..]
Merc E 320cdi full-option? Makkelijk.
Ehh, oeps, vergetenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:41 schreef VaalNL het volgende:
[..]
Uhuh, en als taxibedrijf betaal je natuurlijk ook gewoon BTW en BPM.
En tevens, 20 euro voor een taxi uit Utrecht centrum als studentwoon je in breukelen ofzo?
Haha kak die was ik ook vergeten. Maar meestal kost het net onder of net boven het tientje. Maar ik geef riante fooien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:41 schreef VaalNL het volgende:
[..]
Uhuh, en als taxibedrijf betaal je natuurlijk ook gewoon BTW en BPM.
En tevens, 20 euro voor een taxi uit Utrecht centrum als studentwoon je in breukelen ofzo?
Dit is weer parels voor de zwijnen gooien maar hier een toptip: riante fooien kun je pas uitgeven als je ze daadwerkelijk kunt veroorloven. Je geeft geen fooien met geleend geld.quote:
Nee. Al ben ik inderdaad wel geweldig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:21 schreef VaalNL het volgende:
Tuurlijk jochie. Je woont gewoon achter op de straatweg en je voelt je heel wat. Met je taxi.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is weer parels voor de zwijnen gooien maar hier een toptip: riante fooien kun je pas uitgeven als je ze daadwerkelijk kunt veroorloven. Je geeft geen fooien met geleend geld.
Verwachte reactie: "ik heb maar 30.000 euro schuld ik kan het me makkelijk veroorloven.
Even voor de duidelijkheid, dit is de manier waarop je het voor jezelf verpest. Ik wens dan ook geen gehuil meer van jou te zien dat ik je topics verpest.quote:
Schoolbusjes met dichtgehijgde ramen tellen niet mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef Sauslepel het volgende:
Vandaag nog twee keer 20 minuten in de taxi gezeten. Kosten: 15 euro.
Je zelf pauper noemen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Geen privéchauffeur hebben.Pauper
Geen telefoon met autocorrect kunnen betalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 11:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Conclusies trekken zonder enige voorkennis.
Niet normaal Nederlands kunnen.
Lees even je brief naar EA terug voor je over zulke dingetjes gaat zitten bitchen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geen telefoon met autocorrect kunnen betalen
Dat was om 3 uur s nachts een rant. Maar los van dt fouten ben ik best benieuwd wat je gevonden hebt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lees even je brief naar EA terug voor je over zulke dingetjes gaat zitten bitchen.
Autocorrect is voor plebs die niet kunnen spellen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Geen telefoon met autocorrect kunnen betalen
Want op een touchscreen rennend door de stad kan je heel precies typen...quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Autocorrect is voor plebs die niet kunnen spellen.Ik heb autocorrect dus niet aan staan.
Kutleven man. Twee weken droog staan, en niet normaal Nederlands kunnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was om 3 uur s nachts een rant. Maar los van dt fouten ben ik best benieuwd wat je gevonden hebt.
Ik typ trouwens weinig in het Nederlands. Eigenlijk alleen op Fok en whatsapp.
Geen privéchauffeur voor dit soort zaken hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:41 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Want op een touchscreen rennend door de stad kan je heel precies typen...
Ja hoor, tuurlijk. Je bent echt zo'n typisch kansloos studentje met praatjes voor 10, maar eigenlijk nergens verstand van. Ook die brief naar EA staat krom van de stijlfouten, grammaticale incorrectheden en spelfouten. "Ja maar dat was om 3 uur 's nachts!!1 huilie huilie"quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:40 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat was om 3 uur s nachts een rant. Maar los van dt fouten ben ik best benieuwd wat je gevonden hebt.
Ik typ trouwens weinig in het Nederlands. Eigenlijk alleen op Fok en whatsapp.
Ach ja dit studentje wordt op de arbeidsmarkt zeer sterk gewaardeerd. Nu al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:43 schreef VaalNL het volgende:
[..]
Ja hoor, tuurlijk. Je bent echt zo'n typisch kansloos studentje met praatjes voor 10, maar eigenlijk nergens verstand van. Ook die brief naar EA staat krom van de stijlfouten, grammaticale incorrectheden en spelfouten. "Ja maar dat was om 3 uur 's nachts!!1 huilie huilie"als je een eckte boef bent schrijf je ook om 3 uur 's nachts gewoon correct, pleurispuber.
Is er een tekort aan putjesscheppers?quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ach ja dit studentje wordt op de arbeidsmarkt zeer sterk gewaardeerd. Nu al.
Er vechten op dit moment 3 bedrijven om mij in dienst te hebben.
Veel plezier op de sociale werkplek!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |