De weg weten ze ook al niet....quote:Op donderdag 28 november 2013 19:28 schreef GrumpyCat het volgende:
Moet je eens een taxi in Amsterdam nemen, die kennen nieteens Nederlands man
Heb ik ook nog redelijk fooi gegeven ookquote:Op donderdag 28 november 2013 19:47 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat valt trouwens echt hartstikke mee!
Zodat weet dat er mensen zijn die het te lang vinden, dan kan je daar in het vervolg rekening mee houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:31 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Rot dan ook op uit dit topic. Als je niet de moeite neemt het topic te lezen, waarom zou je dan wel reageren?
Doet hij toch niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:58 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zodat weet dat er mensen zijn die het te lang vinden, dan kan je daar in het vervolg rekening mee houden.
Ik kan ook zelfmoord plegen. Dat is heel goedkoop. Toch doe ik het niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
Weer een kostenpost waar je op kunt bezuinigen, ts.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan welke methode je kiest.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan ook zelfmoord plegen. Dat is heel goedkoop. Toch doe ik het niet.
Ik hoop echt dat jij geen troll bent, ik lach me helemaal kapot als je over een tijdje vieshard op je bek gaat en voor de rest van je leven in de schulden zit.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan ook zelfmoord plegen. Dat is heel goedkoop. Toch doe ik het niet.
Lekker melodramatisch weer. Ik ga niet keihard op mijn bek. Op het moment leen ik ongeveer ¤600 per maand bij. Rood staan doe ik niet op de lange termijn. En een schuld van ¤30k is natuurlijk relatief gezien bijna niets.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij geen troll bent, ik lach me helemaal kapot als je over een tijdje vieshard op je bek gaat en voor de rest van je leven in de schulden zit.
Grappig, na het uitgaan doe ik het juist vaak niet. Ik fiets meestal dronken terug.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:15 schreef lulzy het volgende:
Neem alleen een taxi na het uitgaan als er geen bob is. Voor de rest gewoon de auto he.
Ik kijk nu al uit naar de topicsquote:Op donderdag 28 november 2013 21:12 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lekker melodramatisch weer. Ik ga niet keihard op mijn bek. Op het moment leen ik ongeveer ¤600 per maand bij. Rood staan doe ik niet op de lange termijn. En een schuld van ¤30k is natuurlijk relatief gezien bijna niets.
Ook is het in Nederland niet mogelijk de rest van je leven schulden af te betalen. Dan ga je in de schuldsanering of laat je je failliet verklaren.
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:16 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Grappig, na het uitgaan doe ik het juist vaak niet. Ik fiets meestal dronken terug.
Het is toch onderdeel van de ervaring, met zijn allen dronken fietsen en vallen enzo?quote:
Ja, lekker met de fiets vallen. Is een hobby van me.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:22 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is toch onderdeel van de ervaring, met zijn allen dronken fietsen en vallen enzo?
Het is ook alsof je om 5.30 en totaal bezopen nuttige dingen hoeft te doen...
Het voordeel dat je er buitengewoon weinig van voelt. Totdat je de volgende ochtend wakker in het bloed, met allemaal blauwe plekken, of glas in je reet.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:23 schreef Adomas het volgende:
[..]
Ja, lekker met de fiets vallen. Is een hobby van me.
Wat ik me wel afvraag is waarom sommige mensen het nodig vinden een Renault Espace ofzo als taxi te gebruiken. Ik wil een taxi, geen bus...quote:
Ik denk als jij heeeel goed nadenkt je dat zelf ook wel kunt verzinnen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom sommige mensen het nodig vinden een Renault Espace ofzo als taxi te gebruiken. Ik wil een taxi, geen bus...
egt he roadtrip da vink nouw owk zo domquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Wat ik me wel afvraag is waarom sommige mensen het nodig vinden een Renault Espace ofzo als taxi te gebruiken. Ik wil een taxi, geen bus...
Als je belt om een taxi te reserveren vragen ze toch met hoeveel personen je bent en hoeveel bagage je wilt meenemen? Als ik bel in mijn eentje te zijn zonder bagage, hoef ik echt niet opgehaald te worden in een bus...quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk als jij heeeel goed nadenkt je dat zelf ook wel kunt verzinnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |