abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133899520
quote:
0s.gif
Op woensdag 4 december 2013 07:54 schreef marel88 het volgende:
Dames, ik meld me met twee streepjes :@ . Ik durf nog niet blij te zijn (ivm vorige keer mk) en zal ook nog een tijdje proberen een beetje afstand te houden. Maar wilde het jullie wel laten weten.

Cactus, ik duim voor je, spannend!
En ik hoop dat velen me zullen volgen :*
Marel, deze nieuwe streepjes...nu nog zo moeilijk voor je om te kunnen plaatsen. Ik hoop dat vertrouwen en de groei van het kindje gelijk op kunnen gaan :*
pi_133899558
quote:
0s.gif
Dames, ik meld me met twee streepjes :@ . Ik durf nog niet blij te zijn (ivm vorige keer mk) en zal ook nog een tijdje proberen een beetje afstand te houden. Maar wilde het jullie wel laten weten.

marel, hoera voor de twee streepjes! *O*

Wat kursor ook al zei: hopelijk groeit je vertrouwen met de dag. :*
pi_133899702
Marel fijn zo snel alweer. Ja t is onzeker in t begin. Hopelijk gaat de tijd snel en worden de streepjes steeds duidelijker.
In elk geval.. Gefeliciteeeeeerd!!!!
  woensdag 4 december 2013 @ 08:30:27 #179
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133899755
Cactus, dit embryo is een overlever! Ik duim! :*

Marel, gefeliciteerd! Super nieuws! Hoop ook dat je er met de tijd steeds meer vertrouwen in gaat krijgen. :*
pi_133899808
Cactus, ik kan me de teleurstelling heel goed voorstellen, maar ga maar goed broeden nu!

Marel, wat goed, gefeliciteerd! *O*
pi_133899958
Spannend Cactus!
Gefeliciteer Marel! Ik duim voor jullie beiden dat ze blijven plakken!
pi_133899959
Marel, gefeliciteerd! Je hoeft nog niet uitzinnig van vreugde te zijn, dat komt met de tijd wel.

Dames, bedankt voor de steun!
pi_133900606
Gefeliciteerd marel *O*

Spannend Cactus! Ik snap de domper vanwege 'maar' 1 embryo, maar je hebt maar 1 plakker nodig natuurlijk. Sterkte met afwachten tot 15 december.
  woensdag 4 december 2013 @ 09:44:47 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133900768
Jompel voor marel *O*
KuikenGuppy
pi_133901159
quote:
0s.gif

Jij geeft het goeie voorbeeld Marel! Gefeliciteerd! Ik ga heel hard voor je duimen voor een plakker! *O*
pi_133901243
Gefeliciteerd Marel! *O*
pi_133903113
Marel! Jippiejajee.. Snap de onzekerheid, hoop op een mooi plakkertje! :*

MevrouwCactus ook al zo spannend! Jeetje ook voor jou een mooi plakkertje hoor! :*
  woensdag 4 december 2013 @ 12:29:47 #188
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133904827
Gefeliciteerd Marel88!!!!
pi_133904927
Gefeli Marel! En hoop dat het allemaal goed blijft gaan!
pi_133905283
Gefeliciteerd Marel!
pi_133905963
Gefeliciteerd Marel!

En hopelijk 15 december ook twee streepjes voor jou mevrouwcactus :)
  woensdag 4 december 2013 @ 13:16:28 #192
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133906097
quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 december 2013 23:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Dan ben ik al sinds de puberteit in de overgang. ;(

Gisteren een echo gehad. In eerste instantie om te kijken of die restant al een stuk geslonken is, maar er zat nog steeds een groot zwart iets van 16 mm. Onduidelijk of het een eiblaasje was of de gekrompen restant, dus vandaag weer een echo gehad. En was gegroeid naar 17 mm (driedubbel gechecked)! Dat zou kunnen betekenen dat ik een eisprong helemaal zelf zonder medicatie krijg *O*

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skittles wat spannend, hopelijk doet je lichaam het gewoon zelf vanaf nu. Net als bij mij toen. Soms denk ik dat bepaalde mensen gewoon even een hormoonboost nodig hebben om de boel op gang te krijgen. Ik duim ^O^

Mevrouwcactus ook spannend dus ook voor jou aan het duimen!

En Marel gefeliciteerd :) Hopen op een plakkert.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133907679
Dank voor de felicitaties!
  woensdag 4 december 2013 @ 14:19:00 #194
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133908123
O Skittles, ik had t wel gelezen, maar vergeten te reageren. Wat goed dat je lijf zelf een ei laat springen *O* . Met 1x sex is 'ie ook benut, vind ik ;). Hoop dat je of meteen een plakkert hebt, of dat je lijf lekker zo doorgaat met mooie eieren lanceren ;).
pi_133915812
quote:
1s.gif
Op maandag 2 december 2013 16:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Spannend Cactus! Ik duim voor je.

Hier 5 dagen voor NOD, en ik heb er geen goed gevoel over. Te weinig activiteit geweest door allerlei redenen. Nu bijna een jaar bezig, en ik vind dat toch wel lastig, ik had toen we begonnen gedacht nu of zwanger te zijn of een kindje te hebben gekregen. Gelukkig heeft mijn man nog alle vertrouwen erin, dat helpt mij ook wel.
Ik kan me heel erg voorstellen dat het anders gaat dan dat jullie hadden gedacht! Wat fijn dat je man zo een steun voor je is! Dikke knuf! :*

quote:
0s.gif
Op dinsdag 3 december 2013 23:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
Vandaag eerst de echo gehad, alles was prima en ik mocht door voor de terugplaatsing. Daar hoorde ik dat een tweede embryo het ook niet heeft overleefd en dat we er dus maar eentje over hebben. Weer een teleurstelling dus, van 20 naar 1 is wel heel karig. Maar ja, je hebt er maar eentje nodig! Om iets voor 14.00u is die bij me ingebracht en ik ben nu heel erg aan het vasthouden! Ik hoop dat het lekker comfortabel en warm is daarbinnen! Op 15 december mag ik testen.
Wat spannend!

quote:
0s.gif

Ik hoop zo erg op een plakker voor je! Alvast gefeliciteerd met de eerste stap "twee streepjes" :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133915833
skittels, wat fijn zonder medicatie!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_133915872
Ik duim voor plakkers bij jullie cactus en marel! :*
Kwak
pi_133915882
Hier is mijn dag van de NOD voorbij.. ondanks krampjes en eens geen zere borsten :9 nog geen bloed gespot.

Zal wel soon komen.. niet getest voor ovulatie en niet echt tellende batsgedoe dus het lijkt me sterk.
Bovendien had manlief toch graag even een minipauze.. dus dan zou het wel heeeeeeeeul gek lopen ineens..
pi_133917136
Marel wat fijn!

En spannend voor Cactus en voor Skittles ook. Ik duim voor jullie!

Hier al een paar dagen kramp in m'n buik, maar geen bloed. Van mij mag die menstruatie wel eens komen, ik zit alweer op dag 42 ofzo.
pi_133918868
Gefeliciteerd marel *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop