Gezellig tochquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef Divje het volgende:
En als er dan een keer leven in de brouwerij is dan zijn het van die discussies die al 10x geweest zijn
Of gezeik omdat het een kutspel is.
Nog niet maar het gaat wel de goede kant opquote:Op zondag 1 december 2013 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik leef weer een beetje![]()
Was ziek en had school.
En, heb je je tinderchick al bezwangerd?
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iigquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Zou het niet weten...quote:Op zondag 1 december 2013 12:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan nog steeds maar 9k per keer doorsturen toch? Veel te veel moeite iig
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijkenquote:Op zondag 1 december 2013 12:49 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zou het niet weten...
Maar kan iemand zien hoeveel geld je hebt ? (dacht het niet)
Want voordat ik die miljoenen kreeg had ik maar iets van 13000.
Was eigenlijk leuker spelen, dan nu je (bijna) alles kunt kopen.
I know...quote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Via je smartphone kun je de bank transacties bekijken
Level 537quote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef -CRASH- het volgende:
PLOP!!!!
en in 1 keer was ik vannacht meer dan 83.000.000 GT$ rijker.
Moet ik daar nu blij mee zijn ...
De slechte goedheiligman was ook GTAO aan het spelen.
Als je ooit iemand met de naam sam_carreras (level 537) in de sessie ziet.
Dan zou het kunnen dat je opeens wat geld krijgt.
Is leuk voor ff.. maar ik ga een gedeelte weer wegdoen... Iemand wat nodig???
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef YazooW het volgende:
Gisteren kwam ik een kerel tegen die onschadelijk was... RPGs op zn kut, geen probleem, headshots van 1 meter afstand, geen probleem. Gaan we nu al GTA4-achtige toestanden krijgen waar de cheaters het spel gaan overnemen?
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij niet in passive mode zat?
Das wel kut ja, heb ik nog nooit gezien gelukkig. Maar dan ga je toch naar een andere lobby toe, zou ik iig wel doen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij zat me 10 minuten lang te hunten, hij heeft me zwaar geownd omdat ik niks terug kon doen. Kerel deed zo stoer dat die gewoon naast me kwam staan om me vervolgens neer te laten steken met die fles.
Ik...quote:
Maar dat je heb 3 keer wraak kunnen nemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef YazooW het volgende:
Geef mij eens rechten zodat ik mensen de crew uit kan kicken aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |