Had ik mijn psn al genoemd? FreiI12buquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik heb ook geen geld mensen alsjeblieft geef mij geld!!!![]()
![]()
jullie kennen mijn psn wel
Ga weg.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Had ik mijn psn al genoemd? FreiI12bu
En anders pak ik jullie
Ik ben een hele rustige jongen in het echtquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:09 schreef Divje het volgende:
Een meet gaat escaleren met al die beef in de crew.
Hehequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben een hele rustige jongen in het echt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehekomt durex ook? DUREX, ANTWOORD.
Kom je wel eens in de randstad Gquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I will be there!
Kan ik met je meerijden dan?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I will be there!
Regelmatig.quote:
Jahoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkMij vergeten, homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Bro's before ho's hier op dat tijdstip.quote:
Scheißequote:Op zondag 8 december 2013 18:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik heb het helaas te druk met Duits leren voor woensdag
Stiekem kijken alle zolderautisten gewoon Twilight deel 2 zometeen.quote:Op zondag 8 december 2013 19:35 schreef Painore het volgende:
Zijn er meer dan 3 mensen aanwezig? Zoniet dan ga ik nog niet eens de disc zoeken..
quote:
HAHA KOMENquote:Op maandag 9 december 2013 09:59 schreef SlevinX het volgende:
GTA online is aardig dood al. Jammer. Weet iemand al wanneer de heists komen????
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???quote:big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas.
Lol die heb ik ook overhoop geschotenquote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef kawa4 het volgende:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51955/gta-online-update-free-deathmatch-race-creators-this-week-captur.html
dan zal er weer wat meer online gespeeld gaan worden
[..]
word moeilijk, trevor is bij mij dood, of krijgen we een zombie trevor???
quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
fok meeting!?!?!![]()
![]()
wel even opnieuw voorstellen dan want de helft ken ik al niet meer![]()
behalve mijn broerders wiwa en panini natuurlijk![]()
en de vader van ons allen Niels natuurlijkIk hou ook van jou ruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog twee uurtjes wachten.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef PicoMMP het volgende:
Wil ik na een kleine twee weken weer eens GTAO spelen, doet PSN het niet
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moetquote:Op zondag 8 december 2013 18:51 schreef BerryBoterham het volgende:
Doe JayBigfoot eens even accepteren als je wilt
ff een DM naar Kensei sturen, die kan je toevoegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Done. Ofzo, iig invite gekliktquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat ik hiervoor op mijn knieën moet
Yw. Nummer krijg je nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:04 schreef BerryBoterham het volgende:
Ik zag het, thanks!
Doe me eens even het nummer van die tante op je avatar
Baasquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:06 schreef Painore het volgende:
Godverdomme was is die content creator een hoop werk. Maaarrrrr, race van het strand naar mt. Chilliad is klaar! 16p race met alle voertuigklasses mogelijk, inclusief utility en vans!
Wie doet er mee?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:32 schreef Trollscience het volgende:
sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik zie niks in de op staan
als ik op ps3 online wil spelen, krijg ik al de hele week (hem hem vorige week woensdag gekocht) de error "cloud servers unavaible". heb geprobeerd mijn dns te veranderen (dat had bij een aantal mensen geholpen) maar bij mij dus niet.
iemand
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagenquote:
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:38 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Yeah! Dat is het eerste wat ik ga doen over 3 dagen
Geintje manquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
anders zet je het even in de OP als je het gezeik moe bent, dan kan ik en ieder persoon na mij gewoon even lezen en is het opgelost, zonder dat er 9gag plaatjes aan te pas hoeven te komen
kus op je kringspierquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Geintje manheb gegoegeld maar kwam niks vruchtbaars tegen wat je zou kunnen helpen
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Lekkerstop je je duimpje er ook ff in?
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdtquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Duimpje? Jij bent zeker zo'n flikkertje dat één pakje sigaretten per dag rookt? Hele vuist d'r in, droog.
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hieroquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Zware Van Nelle schat, even testen waar je van houdt
Ah, eens proberen. Kostda?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bittere zware, dat kan mij wel bekoren. john player zware shag hiero
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveerquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, eens proberen. Kostda?
Goed, wat heb je precies verandert aan je DNS instellingen?
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is 7,20, rood pakje, één brok zo ongeveer
ik had gegoogled naar mijn probleem en kwam toen uit bij dit filmpje
had ik dus gedaan, gewoon wachtwoord ingetypt en alleen die dns verandert. alles deed het gewoon prima, maar kreeg nog altijd de cloud server-error
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je UPnP uitgeschakeld op je modem/router?
Morgen ff zo'n pakje halen, scheelt toch weer als het bevalt
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebtquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
geen idee, hoe zou ik dat moeten doen?
zo'n kpn ding, thomson heet datquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Err. ipadres van je router intypen, inloggen en dat veranderen. Dunno wat voor ding je hebt
Je moet wel wat dieper in m'n aars voordat ik dat allemaal uit ga zoekenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo'n kpn ding, thomson heet dat
Wacht maar tot je op deze manier geschillen met je tinder-date oplost. Man-o-man.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
die goeie ouwe tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef kensei het volgende:
Wat een misselijkmakend topic zeg, waar is de tijd gebleven dat alles met Lester bellen en luchtstreepjes kopen kon worden opgelost
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:20 schreef Leonos het volgende:
Tijden herleven! Ik ben er binnenkort ook weer bij!
Dat kan langerquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef kawa4 het volgende:
ben nou bezig met een reesje te maken
9 mijl lang
vanavond testen????
Haha dan kun je zo weer 14 minuten rijden. Als je iets aanpast, al is het maar 1 paaltje, moet je opnieuw een testrit doen..quote:Op woensdag 11 december 2013 19:19 schreef kawa4 het volgende:
ben er 14 minuten mee bezig geweest om het te testen,
nou nog een beetje aanpassen en hij is klaar
Hoiquote:
klopt ja, nog q keer en dan moet hij maar goed zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha dan kun je zo weer 14 minuten rijden. Als je iets aanpast, al is het maar 1 paaltje, moet je opnieuw een testrit doen..
Ja invite isquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Painore het volgende:
Wiwa en Niels, bijna klaar met de creator?
9k in de pocket, chiliad race eindbaas hieroquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
time outsalsof ik nooit ben weg geweest
kan ik die race nu eigenlijk alleen doen wanneer jij host of kan ik die race ook zelf kiezen en hosten?quote:Op donderdag 12 december 2013 08:47 schreef kawa4 het volgende:
mijn race , gisteren ff ( nou ja ff 2 uur mee bezig geweest) gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:54 schreef kawa4 het volgende:
hij is opgeload op de social club,
dus volgens mij zou je hem wel moeten kunnen zoeken en vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb van de parkeerplaats bij het strand naar mt. Chilliadquote:Op donderdag 12 december 2013 12:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Iemand al van het vliegveld naar mt chiliad gemaakt?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb van de parkeerplaats bij het strand naar mt. Chilliad
Via social club bookmarken denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn race spelen?
op de social club , race zoeken en dan op add to game drukkenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan je iemand anders zijn race spelen?
ik start jou reesje nou opquote:Op donderdag 12 december 2013 17:09 schreef PicoMMP het volgende:
Heb ook een race gemaakt: FOK deze
Succes ermee
Met wie heb je geraced?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:32 schreef kawa4 het volgende:
reactie van mede reesers
WAT EEN KUT BAAN![]()
ow da was een random dudequote:
Dusssss, nobody gives a shit?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef delano.888 het volgende:
Holy fucking shit hoe epic:
Ghost city 2.0! (GTA3), deze keer kan je er ook nog rijden ook!
Laten we binnenkort met zn allen door North Yankton touren, goed plan?
(Voordat het er uit gepatcht word)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |