quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Fanboys:Pquote:Op donderdag 28 november 2013 18:15 schreef Deezertje het volgende:
Check de Facebook van Pathe voor de grap eens. Ene Jeroen spamt al dagenlang over The Hobbit voor tickets. Eerste: film is nog niet eens uit, en tweede: waarom zoveel ophef over een film die je toch één keer gaat zien en daarna in 2/3 uurtjes voorbij is? Film draait sowieso maanden dus je hebt tijd zat om hem op een tijd dat het je uitkomt te checkenSnap die mensen nooit zo hoor. Pathe is juist een firma waar het draait om maximale winst dus films draaien vaak al meerdere keren per dag ipv één keer bij en kleinere lokale bios.
Zie dat Arena zelfs al om 10u The Hobbit vertoont iedere dag. Ik tel er nu 7 op een dag en dat zal alleen nog maar meer worden de eerste weken gok ik.
Echt he, en als de kaartverkoop nog niet gestart is, kan de film ook niet uitverkocht raken, CHILL.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:15 schreef Deezertje het volgende:
Check de Facebook van Pathe voor de grap eens. Ene Jeroen spamt al dagenlang over The Hobbit voor tickets. Eerste: film is nog niet eens uit, en tweede: waarom zoveel ophef over een film die je toch één keer gaat zien en daarna in 2/3 uurtjes voorbij is? Film draait sowieso maanden dus je hebt tijd zat om hem op een tijd dat het je uitkomt te checkenSnap die mensen nooit zo hoor. Pathe is juist een firma waar het draait om maximale winst dus films draaien vaak al meerdere keren per dag ipv één keer bij en kleinere lokale bios.
Zie dat Arena zelfs al om 10u The Hobbit vertoont iedere dag. Ik tel er nu 7 op een dag en dat zal alleen nog maar meer worden de eerste weken gok ik.
Weinig Gold waardig. Lekker op mijn ING vouchers verder...quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
IMAX-agenda weer geupdate:
16 januari: Jack Ryan: Shadow Recruit
30 januari: I, Frankenstein
13 februari: RoboCop
6 maart: 300: Rise of an Empire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee had ik beter nog een keer naar Captain Philips kunnen gaan...
Heb ik andersom. Vond alleen al die scene in t origineel in t politieburo lachwekkend slechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En in een aziatische setting komt het verhaal en de motieven van de personages veel natuurlijker over. In een westerse wereld voelt het veel te geforceerd en past het niet echt.
Geweest. Deze film is echtquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
kaartje Oldboy gereserveerd, ben benieuwd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geweest. Deze film is echt_!
Iemand die het origineel heeft gezien? Is dat met de bekende vechtscene van 1 man tegen een klein leger mafia?
Jaaaquote:
Origineel is echt heel goed, dus als je die nog niet hebt gezien is dat wel een aanrader. Kan je gelijk vergelijken, al zal de twist wel minder effect hebben denk ik.quote:
Slinger meteen de torrent aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Origineel is echt heel goed, dus als je die nog niet hebt gezien is dat wel een aanrader. Kan je gelijk vergelijken, al zal de twist wel effect hebben denk ik.
Misschien zijn aziatische films gewoon niet jouw ding? Dat je onder de indruk was van de remake snap ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef SunChaser het volgende:
Ik was echt onder de indruk van de remake, et origineel vond ik echt mider
Ik dacht dat het er 5 waren, maar als je op maandag naar middagvoorstellingen gaat is dat toch niet zo'n probleem?quote:Op maandag 2 december 2013 10:53 schreef roelvano het volgende:
Vandaag sluiten er eindelijk wat films achter elkaar aan in ArenA.
Malavita, Oldboy, Mannenharten (maar geen pauze tussendoor)
Je mag niet meer dan 4 actieve reserveringen hebben op je PUC-kaart kom ik net achter? WTF!
Nee klopt, maar deed het uit automatisme eigenlijk :pquote:Op maandag 2 december 2013 11:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er 5 waren, maar als je op maandag naar middagvoorstellingen gaat is dat toch niet zo'n probleem?
Als ze aansluiten heb je niks aan je reservering, wamt dan issie l wegquote:Op maandag 2 december 2013 10:53 schreef roelvano het volgende:
Vandaag sluiten er eindelijk wat films achter elkaar aan in ArenA.
Malavita, Oldboy, Mannenharten (maar geen pauze tussendoor)
Je mag niet meer dan 4 actieve reserveringen hebben op je PUC-kaart kom ik net achter? WTF!
Ja, ik zat lekker om half 6 te kijken: issie nu al afgelopen?!quote:Op maandag 2 december 2013 15:24 schreef Deezertje het volgende:
En zoals verwacht draait Homefront na 1 week alleen nog maar om 22u of nog later...
Mannenharten staat nog steeds verkeerd op de site (120 ipv 100 minuten) dus moet er zelf tijd aftrekken bij de Pathe Planner.
Geen laatste kans bij de Sinterklaasfilms op 5 december... (wie heeft ze eigenlijk gezien met zijn PUC?)
Ja dat is heel jammer, die draaien bijna nooit in Rotterdam, nu The Butler wel opeens heel veel.quote:Op maandag 2 december 2013 20:38 schreef Deezertje het volgende:
Ik begin toch een beetje moe te worden van Pathe. Steeds maar weer in de kleinere bioscopen trailers draaien en filmmateriaal plaatsen voor films die dan niet gaan draaien..... lijkt me dat je dat van te voren ook wel weet. Het is dat ik gratis OV heb en dus een bioscoop verder kan kijken, maar anders zou ik echt opzeggen hoor. Zijn vaak ook niet de minste films, vaak PAC, dus wel fijne afwisseling van al die 13 in dozijn hollywood films...
In de Arena zie ik hem nog vaak genoeg per dag, door de week zelfs op mijn favoriete tijdstip. Even de agenda's naast elkaar leggen voor volgende week en dan kijken wanneer ik hem pak.quote:Op maandag 2 december 2013 15:24 schreef Deezertje het volgende:
En zoals verwacht draait Homefront na 1 week alleen nog maar om 22u of nog later...
Voorpremiere was druk. film viel tegenquote:Op maandag 2 december 2013 20:02 schreef Kansenjongere het volgende:
Ze verwachten nogal wat van The Butler, die draait in alle vier de bioscopen in Amsterdam.
Pas maar opquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik ga donderdag als het goed is
[..]
I did!
Ik kan wel wat hebben hoor, dat grietje is waarschijnlijk niet opgegroeid met bazenhumor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Pas maar op
KLB / Vriendin die wegloopt bij Bro's Before Ho's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |