Ohhhquote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef trovey het volgende:
Nederlandse film, altijd klachtwaardig.
Al die Nederlandse films van de afgelopen jaren zouden me de bios uitjagen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ohhhhumor in die film was zeker van het niveau van: 'Komt een vrouw bij de dokter'. Dat zou ik ook geen hele film volhouden.
hmm dat is al begrijpelijker.quote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef trovey het volgende:
Bro's before Ho's is best wel een goede film. Vergelijkbaar met Het Schintzellparadijs maar dan veel hardere humor.quote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef trovey het volgende:
Blijft het een kutfilm.quote:Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Bro's before Ho's is best wel een goede film. Vergelijkbaar met Het Schintzellparadijs maar dan veel hardere humor.
Bovendien speelt Tim Haars de hoofdrol en dat is echt een held
Ze liep niet weg omdat het een kutfilm was. Ze liep weg om dat ze de humor veel te grof vondquote:Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grote kans dat het inderdaad een kutfilm was. Helaas zal ik er nooit achterkomen
quote:Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grote kans dat het inderdaad een kutfilm was. Helaas zal ik er nooit achterkomen
Het kan toch een combi van beide factoren zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze liep niet weg omdat het een kutfilm was. Ze liep weg om dat ze de humor veel te grof vond
Nee want ze gaf aan dat ze wegliep om de humor. Vrouwen worden in deze film betitteld als hoeren, sletten, kankerwijven(letterlijk) en meer van dat soort dingen. Alsof het gewoon projectielen zijn zeg maarquote:Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het kan toch een combi van beide factoren zijn?
Oh. Maar ken je je vriendin zo slecht dan dat je niet aan zag komen dat ze het niet zou waarderen? Of boeit het je gewoon niet?quote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee want ze gaf aan dat ze wegliep om de humor. Vrouwen worden in deze film betitteld als hoeren, sletten, kankerwijven(letterlijk) en meer van dat soort dingen. Alsof het gewoon projectielen zijn zeg maar
Meestal vind je dan een film een kutfilm als je het niet aanstaat.quote:Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ze liep niet weg omdat het een kutfilm was. Ze liep weg om dat ze de humor veel te grof vond
Dat hoeft voor mij niet storend te zijn, maar kan me wel voorstellen dat de 'grap' vrij snel uitgemolken wordt en het na een tijdje gewoon niet meer leuk is.quote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee want ze gaf aan dat ze wegliep om de humor. Vrouwen worden in deze film betitteld als hoeren, sletten, kankerwijven(letterlijk) en meer van dat soort dingen. Alsof het gewoon projectielen zijn zeg maar
Bekrompen mensen, nog klachtwaardiger.quote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef trovey het volgende:
De humor in de film kan vergeleken worden als met die van de film Tedd en de tv serie Family Guy. Family guy is ze helemaal weg van(ze jat zelfs mijn Family Guy schoenen) dus ik dacht dat ze dit ook geweldig vindquote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh. Maar ken je je vriendin zo slecht dan dat je niet aan zag komen dat ze het niet zou waarderen? Of boeit het je gewoon niet?
In hoeveel films worden mannen wel niet belachelijk gemaakt? Genoeg films waarin de mannen als domme lustobjecten afgeschilderd worden die alleen maar met hun lul denken. Maarja, als wij bij dat soort films de bios uitlopen wordt dat ook weer niet gewaardeerd.quote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nouja, dan weet je dat je haar in het vervolg niet meer mee hoeft te nemen naar dit soort films.quote:Op maandag 2 december 2013 10:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De humor in de film kan vergeleken worden als met die van de film Tedd en de tv serie Family Guy. Family guy is ze helemaal weg van(ze jat zelfs mijn Family Guy schoenen) dus ik dacht dat ze dit ook geweldig vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |