abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133835406
Zaterdagochtend om 11:30 kruip ik brak en een beetje vermoeid na een nachtje stappen en een korte nacht slaap achter mijn pc om de dagelijkse routine uit te voeren. Mijn vriendin was allang en breed op en had zelfs al verse broodjes gehaald bij de bakker om de hoek. Na een aantal random websites bezocht te hebben, kwam ik op youtube waar ik als kijksuggestie een trailer van een film genaamd '' Bro's Before Ho's '' kreeg te zien. Nieuwsgierig klikte ik op de trailer:

Tijdens de trailer moest ik een aantal keer hardop lachen dat ook de aandacht van mijn vriendin trok. Nadat ik haar de trailer had laten zien, besloten we om s'avonds naar de film te gaan. Snel op de site van Pathé gekeken en tot mijn grote vreugde zag ik dat er die avond een voorpremière was van deze film. Ik besloot snel 2 kaartjes te bestellen en de rest van de dag zat ik met mijn gedachten al bij de film.

Eindelijk was het avond en de film zou om 22:30 beginnen. De zaal zat bijna helemaal vol met stelletjes zoals wij '' hip en trending ''

Direct bij de eerste scene van de film bleek al snel wat de makers met dit meesterwerk willen neerzetten: Ontiegelijk harde humor die eigenlijk best wel grof is. De ene grap volgde de andere grap op en de gehele zaal lag meerdere keren dubbel van het lachen. Op een gegevene moment viel het me op dat mijn vriendin niet of nauwelijks kon lachen. Daar waar de vrouwen om ons heen net zo hard meelachten als de mannen, lachte mijn vriendin nauwelijks of niet. Af en toe hoorde ik een zachte diepe zucht van haar kant komen wat mij de suggestie wenkte dat ze de film helemaal niet zo leuk vind als dat ik had gedacht.

Na de zoveelste grap over vrouwen(de film is behoorlijk vrouwonvriendelijk) zag ik dat mijn vriendin(nadat ik uitgelachen was) ineens van uit het niets opstond, haar jas aan deed, haar tas pakte en weg liep. Toen ze weg liep zei ze enkel de woorden '' ik zie je buiten wel oke? '' en liep met een flinke pas de zaal uit. Nadat mijn vriendin de zaal uit was gelopen en mij had verlaten, hoorde ik achter me wat geroezemoes maar ik kon niet heel goed verstaan wat ze zeiden en dachten.

Klacht: Vriendin die wegloopt bij Bro's Before Ho's
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_133835429
Nederlandse film, altijd klachtwaardig.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133835444
Heb je haar nog gesproken sindsdien?
pi_133835457
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef trovey het volgende:
Ohhh :') humor in die film was zeker van het niveau van: 'Komt een vrouw bij de dokter'. Dat zou ik ook geen hele film volhouden.
  maandag 2 december 2013 @ 10:33:43 #5
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133835467
Mijn vriendin had dat bij Carnage. Snapte er niks van ;(
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_133835477
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Ohhh :') humor in die film was zeker van het niveau van: 'Komt een vrouw bij de dokter'. Dat zou ik ook geen hele film volhouden.
Al die Nederlandse films van de afgelopen jaren zouden me de bios uitjagen. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 2 december 2013 @ 10:34:43 #7
230788 n8n
Pragmatisch
pi_133835483
quote:
hmm dat is al begrijpelijker.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 2 december 2013 @ 10:35:18 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133835494
TS' vriendin is een feminist :')
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133835503
quote:
Bro's before Ho's is best wel een goede film. Vergelijkbaar met Het Schintzellparadijs maar dan veel hardere humor.

Bovendien speelt Tim Haars de hoofdrol en dat is echt een held
pi_133835507
Grote kans dat het inderdaad een kutfilm was. Helaas zal ik er nooit achterkomen ;(
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_133835516
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Bro's before Ho's is best wel een goede film. Vergelijkbaar met Het Schintzellparadijs maar dan veel hardere humor.

Bovendien speelt Tim Haars de hoofdrol en dat is echt een held
Blijft het een kutfilm. :P
Optimist tot in de kist
pi_133835535
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
Grote kans dat het inderdaad een kutfilm was. Helaas zal ik er nooit achterkomen ;(
Ze liep niet weg omdat het een kutfilm was. Ze liep weg om dat ze de humor veel te grof vond
pi_133835561
quote:
14s.gif Op maandag 2 december 2013 10:35 schreef HaywoodJablome het volgende:
pi_133835562
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ze liep niet weg omdat het een kutfilm was. Ze liep weg om dat ze de humor veel te grof vond
Het kan toch een combi van beide factoren zijn?
  maandag 2 december 2013 @ 10:39:34 #15
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_133835591
Hou volgende keer je vriendin in bedwang wil je? Sommige mensen hadden er waarschijnlijk last van.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_133835593
Maar als je dat andersom tijdens een romcom zou flikken is het huis te klein. Nee bedankt, uitmaken TS.
pi_133835605
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:38 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Het kan toch een combi van beide factoren zijn?
Nee want ze gaf aan dat ze wegliep om de humor. Vrouwen worden in deze film betitteld als hoeren, sletten, kankerwijven(letterlijk) en meer van dat soort dingen. Alsof het gewoon projectielen zijn zeg maar
pi_133835638
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Nee want ze gaf aan dat ze wegliep om de humor. Vrouwen worden in deze film betitteld als hoeren, sletten, kankerwijven(letterlijk) en meer van dat soort dingen. Alsof het gewoon projectielen zijn zeg maar
Oh. Maar ken je je vriendin zo slecht dan dat je niet aan zag komen dat ze het niet zou waarderen? Of boeit het je gewoon niet?
pi_133835640
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:37 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Meestal vind je dan een film een kutfilm als je het niet aanstaat. :P
Optimist tot in de kist
pi_133835649
quote:

[..]

Dat hoeft voor mij niet storend te zijn, maar kan me wel voorstellen dat de 'grap' vrij snel uitgemolken wordt en het na een tijdje gewoon niet meer leuk is.

Humor die goed is, is nooit te grof/te hard.
pi_133835656
quote:
Bekrompen mensen, nog klachtwaardiger.
pi_133835674
De hele dag uitkijken naar een film. Had ik maar ook zon simpel leven. Ik ben jaloers op TS.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_133835697
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Oh. Maar ken je je vriendin zo slecht dan dat je niet aan zag komen dat ze het niet zou waarderen? Of boeit het je gewoon niet?
De humor in de film kan vergeleken worden als met die van de film Tedd en de tv serie Family Guy. Family guy is ze helemaal weg van(ze jat zelfs mijn Family Guy schoenen) dus ik dacht dat ze dit ook geweldig vind
pi_133835751
quote:

[..]

In hoeveel films worden mannen wel niet belachelijk gemaakt? Genoeg films waarin de mannen als domme lustobjecten afgeschilderd worden die alleen maar met hun lul denken. Maarja, als wij bij dat soort films de bios uitlopen wordt dat ook weer niet gewaardeerd.
pi_133835789
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 10:43 schreef JenHermes het volgende:

[..]

De humor in de film kan vergeleken worden als met die van de film Tedd en de tv serie Family Guy. Family guy is ze helemaal weg van(ze jat zelfs mijn Family Guy schoenen) dus ik dacht dat ze dit ook geweldig vind
Nouja, dan weet je dat je haar in het vervolg niet meer mee hoeft te nemen naar dit soort films.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')