Hij schakelt niet in de versnellingen: Elke versnelling geprobeerd maar het is alsof de motor er niks van merkt, toerental verandert niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
En hoe weet je zo zeker dat het olieniveau goed is? En tevens, gaat hij niet voorruit in de D of ?
Hoe staat het in het werkplaats handboek qua olie pijlen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:05 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Hij schakelt niet in de versnellingen: Elke versnelling geprobeerd maar het is alsof de motor er niks van merkt, toerental verandert niet.
Olieniveau heb ik gecontroleerd met stilstaande motor in de P
Ik heb onder de pook gekeken en die zat vast, onder de bak kon ik aan de zijkant ook duidelijk een kabel zien.quote:Op zondag 1 december 2013 22:06 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoe staat het in het werkplaats handboek qua olie pijlen.
Zit de selecteurkabel ook vast, op zowel de bak als de pook?
Toch maar eens regelen, naar mijn inziens kunnen het maar een paar dingen zijn dat je geen aandrijving hebt. Namelijk:quote:Op zondag 1 december 2013 22:08 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb onder de pook gekeken en die zat vast, onder de bak kon ik aan de zijkant ook duidelijk een kabel zien.
Werkplaats handboek weet ik niet/heb ik niet.
Ik heb de verkoper nog even gevraagd om de status van de bak, en die was lopend gedemonteerd. Ken hem goed genoeg om daarop te vertrouwen. Het zal dus wel mijn geklungel zijn met de olie.quote:Op zondag 1 december 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Toch maar eens regelen, naar mijn inziens kunnen het maar een paar dingen zijn dat je geen aandrijving hebt. Namelijk:
1)Olie pijl te laag
2)Selecteur kabel niet goed (gebroken, te veel spelling, niet goed afgesteld)
3)Koppelomvormer defect
4)Mechatronica van de bak defect
5)Bak defect
Maar waarom is ie dan gedemonteerd? Ws. heeft ie geprobeerd om iets te fixen en doet ie het nu helemaal niet meer. En dan wordt het helemaal een puzzel wat er precies mankeert, want normaal heb je de 'usual suspects' wat er bij zo'n bak kapot gaat door slijtage, maar nu kan het ook nog een ontbrekend onderdeel zijn of iets wat ondeskundig is teruggeplaatst.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper nog even gevraagd om de status van de bak, en die was lopend gedemonteerd. Ken hem goed genoeg om daarop te vertrouwen. Het zal dus wel mijn geklungel zijn met de olie.
Heel erg bedankt!
Dit dus!quote:Op zondag 1 december 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
1)Olie pijl te laag
2)Selecteur kabel niet goed (gebroken, te veel spelling, niet goed afgesteld)
3)Koppelomvormer defect
4)Mechatronica van de bak defect
5)Bak defect
Heb weleens gelezen dat je met terugmonteren van de bak vrij makelijk de koppelomvormer sloopt als je niet oplet. Zou een goede reden zijn dat er helemaal geen gang in zit.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper nog even gevraagd om de status van de bak, en die was lopend gedemonteerd. Ken hem goed genoeg om daarop te vertrouwen. Het zal dus wel mijn geklungel zijn met de olie.
Heel erg bedankt!
Neemt niet weg dat het wel goed is om die zaken te controleren.quote:Op zondag 1 december 2013 22:28 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper nog even gevraagd om de status van de bak, en die was lopend gedemonteerd. Ken hem goed genoeg om daarop te vertrouwen. Het zal dus wel mijn geklungel zijn met de olie.
Heel erg bedankt!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PTA / Goedkoopste automaat olie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |