quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:06 schreef marcooooow het volgende:
Wat ik nu heb is 60 euro en dat wil ik er niet in stoppen, het is een cross/sloop auto.
Ik heb al gezocht en 60 euro is mij te veel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ben je nou écht te besodemieterd om Google aan het werk te zetten?![]()
Het is alleen maar even voor het proberen: De motor moet lopen en ik wil er iig eventjes in rijden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:23 schreef robber57 het volgende:
Automaat olie (dexron ed) is eigenlijk luxe hydrauliek olie maar daar kan je mee op je bek gaan als de hydrauliek olie frictie improvers bevat zoals molykote want dan gaat de koppeling slippen en brand je bak uit.
Ik zou er niet iets anders in gooien dan dat wat er in hoort.
Nog steeds te duur voor mijquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:19 schreef bokkepoot het volgende:
Maar even serieus, ATF kost toch geen flikker?
Misschien een idee om eens te beginnen met fietscross ipv grote mensen dingen doen met een tienerbudget?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:29 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Het is alleen maar even voor het proberen: De motor moet lopen en ik wil er iig eventjes in rijden.
[..]
Nog steeds te duur voor mij
Kunnen we het ook even gezellig houden?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens te beginnen met fietscross ipv grote mensen dingen doen met een tienerbudget?
Ik wil ook nog reserve hebben als er wat weglekt. Ik gooi hem gewoon vol totdat er niks meer bij kan en dan zet ik het ergens achterin de schuur. Dan hoef ik het niet nog een keer te bestellen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:38 schreef penny-wise het volgende:
Gaat er 10 liter in die automaat dan?
Bij veel auto`s is de automatenolie hetzelfde als de stuurbekrachtigingsolie trouwensquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik wil ook nog reserve hebben als er wat weglekt. Ik gooi hem gewoon vol totdat er niks meer bij kan en dan zet ik het ergens achterin de schuur. Dan hoef ik het niet nog een keer te bestellen.
Het schijnt dat er wel 7 liter in deze gaat.
Grandioos ideequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik gooi hem gewoon vol totdat er niks meer bij kan
Ok top laat je? ons weten hoe het aflooptquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:43 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik weet hoe het moet, maak je maar geen zorgen.
Doe ik, filmpje erbij als bewijs?quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok top laat je? ons weten hoe het afloopt
Graagquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:45 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Doe ik, filmpje erbij als bewijs?
Inderdaad, als je bedragen hoort wat mensen in de cross in hun auto pompen, dan is 60 euro een koopjequote:Op zaterdag 23 november 2013 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien een idee om eens te beginnen met fietscross ipv grote mensen dingen doen met een tienerbudget?
Dit is geen cross auto, ik ga geen wedstrijden rijden en ik ga niet op vakantie met deze auto. Wil hem alleen even rijden zodat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb.quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:48 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Inderdaad, als je bedragen hoort wat mensen in de cross in hun auto pompen, dan is 60 euro een koopje
quote:Op zaterdag 23 november 2013 19:39 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik gooi hem gewoon vol totdat er niks meer bij kan en dan zet ik het ergens achterin de schuur.
Het schijnt dat er wel 7 liter in deze gaat.
En dan gooi je er goedkoopste meuk inquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:51 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Dit is geen cross auto, ik ga geen wedstrijden rijden en ik ga niet op vakantie met deze auto. Wil hem alleen even rijden zodat ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb.
Heb ik ook altijd al gedaan: Overal motorolie in van de aldi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
En dan gooi je er goedkoopste meuk in, Tsja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |