het is iig geen mesh maar lijkt op nylon of nubuck ish.quote:Op maandag 2 december 2013 08:13 schreef Bajskorv het volgende:
Als dat een leren of suede toebox is wellicht...
Waarom geen destroyer? Nu in de aanbieding bij caliroots. Kost wel wat meer.quote:Op maandag 2 december 2013 01:11 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier die een wat alternatief rond de 150-200 euro weet voor deze jas van Enfin Leve? Zie veel jassen die erop lijken maar zijn dan net wat te wijd, hebben nepleren mouwen of hebben driehonderd merkjes en symbooltjes erop staan..
Freshcotton heeft altijd sales van lik-me-kut, koop er eigenlijk ook nooit wat..quote:Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef ROFLOL het volgende:
Verschrikkelijke sale, doe dan niks. Alleen studenten kalender.
Jij werkt voor freshcotton toch?quote:Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ook niet![]()
Is het weer zo'n kalender met naakte chicks? Die had ik een keer gekregen, weet niet meer waarom.
Met 3d bril
quote:Op maandag 2 december 2013 10:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ook niet![]()
Is het weer zo'n kalender met naakte chicks? Die had ik een keer gekregen, weet niet meer waarom.
Met 3d bril
Had haast toch iets gekocht voor de kalender, maar je hebt gelijk, niks is het echt waard.quote:Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef nexusje het volgende:
[..]
Freshcotton heeft altijd sales van lik-me-kut, koop er eigenlijk ook nooit wat..
Thanks voor de suggestie, is me eigenlijk nog net iets te duur; moet wel wat geld opzij leggen voor reizenquote:Op maandag 2 december 2013 08:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom geen destroyer? Nu in de aanbieding bij caliroots. Kost wel wat meer.
Tering. Das inderdaad ongeveer de prijs voor 1 leren jacket van CCP. Zuur goos. CCP heeft mooie dingen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
;-; Belastingsdienst komt even innen, talking about sip makende money. Bitches hebben mijn Carol Christian Poell spaarpotje leeggetrokken.
Dank, besteld! Raised by Wolvesquote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef Feno het volgende:
30% korting en free shipping bij hypebeast : HBCYBERMON13
alleen vandaag
Ohja dat was hetquote:
Die was vanaf vrijdag al 104,-quote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef Xurk het volgende:
Zie ik bij de (Cyber Monday?) deals van Caliroots de witte AM1 FB Woven staan voor honderd euro en sta ik gelijk al op het punt om mijn creditcard erbij te pakken, is het helaas zo'n typische "we hebben nog maar 1 maat in stock en het is een maat die alleen basketballers passen dus doen we 'm lekker cheap maken" deal
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 2 december 2013 12:59 schreef Divje het volgende:
Die was vanaf vrijdag al 104,-toen waren alle maten er nog.
Sorryquote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inFML (#FirstWorldProblems)
Deze? http://store.hypebeast.com/brands/liful/black-stadium-parka Met 30% korting en gratis shipping kom je zo rond de 200 euroquote:Op maandag 2 december 2013 01:11 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier die een wat alternatief rond de 150-200 euro weet voor deze jas van Enfin Leve? Zie veel jassen die erop lijken maar zijn dan net wat te wijd, hebben nepleren mouwen of hebben driehonderd merkjes en symbooltjes erop staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Action Sports & NSW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |