SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks voor mij die St.Alfreds x New Balance![]()
Volgens Nike wel: 2013-12-28 AIR JORDAN 1 RETRO HIGH OG 555088-023quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Bojore het volgende:
Trainerendors van Thongamma waren helaas te klein.. als iemand ze wil kopen maatje 40Weet iemand trouwens of de rerelease van breds 1s ook in Nederland is?
Yes, gaan hier ook uitkomen. #tybgquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Bojore het volgende:
Trainerendors van Thongamma waren helaas te klein.. als iemand ze wil kopen maatje 40Weet iemand trouwens of de rerelease van breds 1s ook in Nederland is?
Mijn us8 zijn eigenlijk een klein beetje te groot, ruilen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Bojore het volgende:
Ben er vandaag geweest. ff kijken, meer niet... want´t is niet écht mijn merk. Eigenlijk alleen maar t/shirts en crewnecks... wel een leuke varsity die er hing voor 160 euro, maar ga niet met icecream lopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef matthijst het volgende:
http://www.bbcicecream.co(...)dam-satellite-store/
Ik liep hier zaterdagnacht langs en dacht van heh wat doet dit hier nou. Maar bbc boeide me te weinig om er echt bij stil te staan. Oh en was niet bijster nuchter. Herinner het me nu pas weer door je link haha.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:50 schreef matthijst het volgende:
http://www.bbcicecream.co(...)dam-satellite-store/
Dat is 41 right? Als ze nooit gedragen zijn zou ik ze graag willen ruilen. Ruilen is echter wel een beetje op vertrouwen. Kan iemand oompa verifiëren?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn us8 zijn eigenlijk een klein beetje te groot, ruilen?
Zijn wel gedragen, 4 dagen ongeveer. Inderdaad 41.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:56 schreef Bojore het volgende:
[..]
Dat is 41 right? Als ze nooit gedragen zijn zou ik ze graag willen ruilen. Ruilen is echter wel een beetje op vertrouwen. Kan iemand oompa verifiëren?
mmmhmmm....quote:Op woensdag 4 december 2013 00:00 schreef oompaloompa het volgende:
Of een maand lang pizzas op mijn adres kunnen bestellen whatever.
Met van die smerige ansjovisquote:
Ik denk die puma's of die aztec gl3.. Moet nog op wintersport ook rond oud en nieuw.. Dure maandquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de puma's ook langs me heen moet laten gaan. Weinig geld atm. Had ze wel erg graag gewild. Mooie aanvulling op de phantom lagoon bait asics. Wat rustiger qua cw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |