Ik even voor je op btc-e.com gekeken.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef ColeJ het volgende:
Hoe zit dat nou met die SEPA betaling op BTCE, Kopie van je paspoort en een bewijs van je adres? Minimaal inleg is nou 500 of 2000?
Withdrawal ("opnemen"):quote:Fee: 1% (min fee 15¤)
Min sum allowed: 2000¤
Our bank may ask your documents due to a high fraud activity. If you seen in your btc-e account a money hold please provide a copy of you ID and utility bill in high res quality (>300DPI), create ticket with your ID in subject at https://hdbtce.kayako.com and upload your docs inside
quote:Minimum withdrawal amount is eur 500
fee 1%, minimum fee = eur 100
withdrawals sepa could take up to 5-7 day to process.
Klopt, alleen een tijdje terug las ik dat er onduidelijkheid over was. Of het nou 500 of 2000 is.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik even voor je op btc-e.com gekeken.![]()
Deposit:
[..]
Withdrawal:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Heerlijk die mafkezen die in paniek raken. Heb weer wat LTC voor $40
Het staat er toch vrij duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Klopt, alleen een tijdje terug las ik dat er onduidelijkheid over was. Of het nou 500 of 2000 is.
Eigenlijk gewoon elke dag om 5 uur verkopen, en als hij dan niet zakt verkoop je om 8quote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Heerlijk die mafkezen die in paniek raken. Heb weer wat LTC voor $40
Waarom koop je niet via bitonic?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef ColeJ het volgende:
Bitcoins verkopen aan mij is trouwens ook goed ipv Litecoins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |