Worldcoin heeft een grote kans..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Beter komt er gelijk een nieuwe munt op BTC-e als TRC weg gaat aankomende zondag/maandag.
En dan het liefst eentje die ik al in bezit heb.
Is het zeker dat TRC weggaat? Dacht eigenlijk dat het gewoon getroll was, aangezien je niks van die chat aan kan nemenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
Beter komt er gelijk een nieuwe munt op BTC-e als TRC weg gaat aankomende zondag/maandag.
Gaat ie zondag/maandag pas? ik dacht morgen alquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef tralalala het volgende:
https://btc-e.com/news/185quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Is het zeker dat TRC weggaat? Dacht eigenlijk dat het gewoon getroll was, aangezien je niks van die chat aan kan nemen
Blijven refreshen. Ik zat in hetzelfde schuitje gisteren en eergisteren toen de BTC in een stijgende lijn zat. Maar het is zeker te doen.quote:
Gisteren relatief eenvoudig te doen inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:46 schreef ramosfanforlife het volgende:
Wie heeft er ervaringen met Cryptsy? Kan je makkelijk coins van en naar je wallet sturen?
Mja, 2 keer meer dan voorheen. Die poolse bank hadden ze altijd al en volgens mij is het ook hun enige voor SEPA. Maar laten we hopen op het bestequote:Op donderdag 28 november 2013 17:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben dus blijkbaar een deal met die Poolse bank zodat de users grotere bedragen kunnen withdrawen, dus wellicht dat de wachtrij daardoor korter wordt. Of dat in de praktijk ook zo is zullen we zien...
Sleap?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:51 schreef Yonder het volgende:
EAT SLEAP INCREASE REPEAT
Klopt, die bank hebben ze al tijden maar er was daar een bottleneck omdat ze een vrij strak limiet hadden qua bedragen, althans dat begreep ik altijd.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Mja, 2 keer meer dan voorheen. Die poolse bank hadden ze altijd al en volgens mij is het ook hun enige voor SEPA. Maar laten we hopen op het beste
waar kan ik die het beste kopen?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Worldcoin heeft een grote kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |