abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 november 2013 @ 13:06:18 #1
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133707836


Het centrale FOK! topic over de Noord-Amerikaanse National Hockey League, de grootste en bekendste IJshockey League ter wereld. Bespreek hier je favoriete team(s), wedstrijden, en alles omtrent de sport IJshockey in de Verenigde Staten van Amerika en Canada.

:? Wat is de NHL?

De NHL staat voor National Hockey League, en is de voornaamste hockeycompetitie in Noord Amerika, en bevat teams uit zowel de Verenigde Staten van Amerika als Canada.

:? Hoe steekt de competitie in elkaar?

Bron: Wikipedia.

De National Hockey League bestaat uit 30 teams, verdeeld over twee conferences (Western Conference en Eastern Conference). Deze twee conferences zijn weer verdeeld over drie divisies. Elke conference bestaat dus uit 15 teams en elke divisie bestaat uit vijf teams. In het eerste gedeelte speelt een team in de competitie, zestien teams gaan dan verder in de play-offs.

Competitie opzet:

Elk team speelt in de competitie 82 wedstrijden, waarvan 41 thuis en 41 uit. Deze wedstrijden zijn niet gelijk verdeeld, een team speelt niet even vaak tegen elk team. Je speelt namelijk 24 wedstrijden in je divisie, zes wedstrijden per divisieteam. Dan speel je 40 wedstrijden tegen conferencegenoten die niet in je divisie zitten, vier wedstrijden per conferenceteam. De 18 wedstrijden die overblijven speel je tegen teams van de andere conference. Er wordt een keer tegen ieder team uit de andere conference gespeeld. De drie overblijvende wedstrijden worden gespeeld tegen random gekozen teams uit de andere conference. Voor de wedstrijden tegen de teams uit de andere conference wordt elk jaar afwisselend thuis en uit gespeeld. Dus de ploeg die het vorige seizoen op bezoek moest bij een team uit de andere conference, speelt het seizoen erop een thuiswedstrijd tegen datzelfde team. Deze opzet is van toepassing sinds het seizoen 2008 - 2009.

Play-offs opzet:

Na de competitie volgen de play-offs. Hieraan doen de beste acht teams van elke conference mee. Deze acht teams worden als volgt berekend: plaats 1-3 zijn gereserveerd voor de drie divisiewinnaars en plaats 4-8 voor de niet-divisiewinnaars met de meeste punten. Het kan dus voorkomen dat er een team negende is geworden, dus niet geplaatst voor de play-offs, terwijl het team meer punten heeft dan een divisiewinnaar.

De play-offs zijn eigenlijk het beste te zien als twee conferenceplay-offs, waarvan de beide winnaars tegen elkaar strijden om de Stanley Cup. Elke ronde bestaat uit een best of seven serie. In de eerste ronde van de conferenceplay-offs, de kwartfinale, speelt de nummer één van de conference tegen de nummer acht, twee tegen 7, drie tegen zes en vier tegen vijf. In de halve finale wordt er opnieuw geplaatst: het hoogst overgebleven team wordt al eerste geplaatst enzovoort. Nummer één speelt dan tegen nummer vier en twee tegen drie. De winnaars van deze serie spelen tegen elkaar in de conferencefinale. Het team dat deze serie wint krijgt alvast een prijs, maar die prijs is niet veel waard vergeleken met de prijs waarom de twee conferencewinnaars spelen. De winnaar van deze tweestrijd wint namelijk de Stanley Cup.

Het hoogst geplaatste team speelt eerst twee keer thuis en dan twee keer uit. Als de serie dan nog niet beslist is, zullen het hoogst geplaatste team eerst thuis spelen, indien noodzakelijk nog een wedstrijd uit en als de serie dan nóg niet beslist is, vindt de beslissing plaats in het stadion van het hoogstgeplaatste team.

Puntentelling:

Het team dat een wedstrijd wint, verdient twee punten. Het maakt voor de punten niet uit, of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd, in de verlenging of tijdens een shootout. Als je de wedstrijd verliest in de reguliere speeltijd, krijg je nul punten. Als je de wedstrijd verliest in de verlenging of tijdens een shootout, krijg je één punt. In de play-offs zijn er geen punten zoals in de competitie, de winnaar krijgt een punt in de best of seven serie. In de play-offs maakt het niet uit of je de wedstrijd wint in de reguliere speeltijd of in de verlenging.

:? Wat zijn de spelregels van IJshockey?

Voor een goede doch beknopte uitleg van de spelregels, zie deze Wikipedia pagina.

Team overzicht:





Division A

Anaheim Ducks
Calgary Flames
Edmonton Oilers
Los Angeles Kings
Phoenix Coyotes
San Jose Sharks
Vancouver Canucks

Division B

Chicago Blackhawks
Colorado Avalanche
Dallas Stars
Minnesota Wild
Nashville Predators
St. Louis Blues
Winnipeg Jets



Division C

Boston Bruins
Buffalo Sabres
Detroit Red Wings
Florida Panthers
Montreal Canadiens
Ottawa Senators
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs

Division D

Carolina Hurricanes
Columbus Blue Jackets
New Jersey Devils
New York Islanders
New York Rangers
Philadelphia Flyers
Pittsburgh Penguins
Washington Capitals

Links:

Officiële NHL Site.
NHL Wikipedia Nederlands
NHL Wikipedia Engels
Eastern Conference Wiki (Engels)
Western Conference Wiki (Engels)

OUDE NHL Topics:

SPT / NHL - Season 2005/2006
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 2
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 3
SPT / [NHL] - Season 2005/2006 - Deel 4
SPT / [NHL] - Season 2005/06 - Deel 5
SPT / [NHL] Season 2005/2006, Deel 6
SPT / [NHL] Season 2005/2006 Deel 7
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 8
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 2: Playoffs!
SPT / [NHL] Season 2006/2007 - Deel 3: Playoffs!

HUIDIGE Reeks:

SPT / [NHL] Season 2007 - 2008
SPT / [NHL] Season 2007-2008 Part II
SPT / NHL Part 3: Battle for the Cup
SPT / [NHL] Part 4 - Working Overtime!
SPT / [NHL] Part 5 - Winter Special!
SPT / [NHL] Part 6 - Let the playoffs begin!
SPT / [NHL] Part 7 - Waar de playoffs in volle gang zijn..
SPT / [NHL] Part 8 - Seven Game series and Conference finals
SPT / [NHL] Part 9 - Met octopussen op het ijs
SPT / [NHL] Part 10 - Game 7, Stanley Cup Final!
SPT / [NHL] Part 11 - Het lange wachten is weer begonnen
SPT / [NHL] Part 12 - En we zijn weer los
SPT / [NHL] Part 13 - Waar de Canes eindelijk weer eens winnen
SPT / [NHL] Part 14 - Met de NHL Winter Classic achter de rug...
SPT / [NHL] Part 15 - Met de Olympic Break in het vooruitzicht....
SPT / [NHL] Part 16 - Eindsprint richting playoffs
SPT / [NHL] Part 17 - Playoffs!
SPT / [NHL] Part 18 - Met razendspannende playoffs
SPT / [NHL] Part 19 - Live vanuit Montréal
SPT / [NHL] Part 20
SPT / [NHL] Part 21 - Met alweer een Game 7
SPT / [NHL] Part 22 - Met de Stanley cup 2010 en een baby!
SPT / [NHL] Part 23 - Waar het seizoen weer gaat beginnen
SPT / [NHL] Part 24 - Met Stamkos op weg naar records
SPT / [NHL] Part 25 - Met career lows voor Kovalchuck
SPT / [NHL] Part 26 - Met de playoffs voor de deur
SPT / [NHL] Part 27 - Crunch time!
SPT / [NHL] 28th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 29th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 30th period - Playoffs!
SPT / [NHL] 31st period - Offseason en een fantasy league!
SPT / [NHL] 32nd period - Waar het seizoen van start is!
SPT / [NHL] 33rd period - Price is Right
SPT / [NHL] 34rd period - met een Bruins winning streak
SPT / [NHL] 35th period - Road to the NHL Winter Classic
SPT / [NHL] 36th period - Concussion or not, that's the question
SPT / [NHL] 37th period - The best game you can name!
SPT / [NHL] 38th period - Stanley Cup Play-offs!
SPT / [NHL] 39th period - Sweeps & Upsets
SPT / [NHL] 40th period - Met top-seeds in de problemen
SPT / [NHL] 41st period - Met home-ice... disadvantage?
SPT / [NHL] 42nd period - Afscheid van een legende
SPT / [NHL] 43rd period - #Suterwatch #Parisewatch
SPT / [NHL] 44th period - Met een stilaan uitzichtloze situatie
SPT / [NHL] 45th period - HOCKEY IS BACK!
SPT / [NHL] 46th period - Anaheim FTW!!
SPT / [NHL] 47th period - Arme Jets
SPT / [NHL] 48th period - Fasther than the speed of light
SPT / [NHL] 49th period - Trade Deadline
SPT / [NHL] 50th period - Play-offs!!!1121
SPT / [NHL] 51st period - Play-offs!!!1121
SPT / [NHL] 52nd period - Stanley Cup Final(s)
SPT / [NHL] 53d period - Blackhawks vs Bruins!
SPT / [NHL] 54th period - Free Agency Madness
SPT / [NHL] 55th period - Is It October Yet?
SPT / [NHL] 56th period - We zijn los!
SPT / [NHL] 57th period - The city of brotherly "love"

*O* Game On! *O*

#58 Kristopher Leturnovertang

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:07:25 #2
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133707863
Ik heb maar een nieuw deel geopend..

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

plus-minus telt niet bij de PP
Niet? Bij de PK wel toch, waarom bij de PP niet dan? En indien dat zo is des te erger. Als +/- bij de PP wel telt heeft hij daar nog "profijt" van.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:11:00 #3
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133707954
Powerplay goal is er geen + of -, Bij een shorthanded goal wel!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 28 november 2013 @ 13:12:08 #4
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133707982
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef Katth het volgende:
Powerplay goal is er geen + of -, Bij een shorthanded goal wel!
Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo is :+
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 28 november 2013 @ 13:15:31 #5
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133708073
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo is :+
quote:
Plus−minus (+/−, plus/minus) is a sports statistic used to measure a player's impact on the difference between their team's total scoring versus their opponent's. In ice hockey, it measures a player's goal differential. With the exclusion of power play and penalty shot goals, when an even-strength or shorthanded goal is scored, the plus–minus statistic is increased by one ("plus") for those players on the ice for the team scoring the goal; the plus–minus statistic is decreased by one ("minus") for those players on the ice for the team allowing the goal.[1] Whether or not the net is empty does not matter for purposes of plus–minus.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133708206
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo is :+
Playstation? :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 28 november 2013 @ 13:35:05 #7
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133708608
quote:
11s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Playstation? :D
Xbox, sorry ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133708665
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Xbox, sorry ;)
iedereen hier speelt op de xbox ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_133709255
Prachtig dat onthaal van de fans gister voor Vinny, staande ovatie van iedereen _O_

Mooi ook dat hij wist te scoren.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_133709781
Kris Letang. _O_ Fenomeen. _O_ Mijn favo speler bij de Pens na Malkin. Prototype two-way defenseman. Die verdedigende steekjes moet je soms maar voor lief nemen. :7
pi_133710719
quote:
12s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

iedereen hier speelt op de xbox ;(
Ik heb wel een playstation maar geen NHL 14. Ik geloof dat ik 13 heb, maar ik heb al echt maanden niet gespeeld.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 28 november 2013 @ 15:58:24 #12
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133712329
Orlov wil nu ook weg uit Washington...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133712565
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Katth het volgende:
Orlov wil nu ook weg uit Washington...
No shit.. wat ze die gast aandoen daar.. Hij is nu al 5 keer opgeroepen van de AHL om zonder spelen teruggestuurd te worden, alleen om het aantal actieve dagen op te schroeven zodat hij niet terug naar de KHL kan. Is volgens mij wel een verdediger die past in de huidige Caps roster.
  donderdag 28 november 2013 @ 16:23:55 #14
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133713121
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef emokid het volgende:

[..]

No shit.. wat ze die gast aandoen daar.. Hij is nu al 5 keer opgeroepen van de AHL om zonder spelen teruggestuurd te worden, alleen om het aantal actieve dagen op te schroeven zodat hij niet terug naar de KHL kan. Is volgens mij wel een verdediger die past in de huidige Caps roster.
Ja, dat vind ik elke fan ook. Maar goed, Oates en GMGM denken daar anders over helaas. Kan nog wel eens een blockbuster trade worden. Erat, Orlov en Neuvirth.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133714471
Blijft jammer dat de plus-minus niet helemaal zuiver is, beste zou gewoon zijn om alleen even strengt goals mee te tellen. Dat doen de teams wel en ook bijvoorbeeld als een speler net gewisseld is als er gescoord wordt.

Maar goed deze stats zijn alleen bekend bij de intimi, bijvoorbeeld de play-by-play mensen die mee reizen met het team
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 november 2013 @ 18:02:58 #16
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133715550
Zoveel shorthanded goals zijn er niet, dus dat is makkelijk na te gaan.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133716324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijft jammer dat de plus-minus niet helemaal zuiver is, beste zou gewoon zijn om alleen even strengt goals mee te tellen. Dat doen de teams wel en ook bijvoorbeeld als een speler net gewisseld is als er gescoord wordt.

Maar goed deze stats zijn alleen bekend bij de intimi, bijvoorbeeld de play-by-play mensen die mee reizen met het team
Vind zoals het nu is prima hoor, plus-minus had van mij overal wel bij gemogen. Zie je misschien de echte penalty-killers ook terug. En als er een spelerswissel is ten tijde van een goal moeten ze maar beter opletten lijkt mij
pi_133717024
Mooi jerseys voor de Heritage classic, gespeeld in BC place Vancouver in maart:
Als de Canucks nu ook weer eens in vorm kwamen en gingen winnen...

”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
pi_133719610
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Stijs26 het volgende:

[..]

Vind zoals het nu is prima hoor, plus-minus had van mij overal wel bij gemogen. Zie je misschien de echte penalty-killers ook terug. En als er een spelerswissel is ten tijde van een goal moeten ze maar beter opletten lijkt mij
Wisselen bij een back-check bijvoorbeeld, diegene die dan op het ijs springt krijgt de - en niet de lijn die hem eigenlijk zou moeten krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 28 november 2013 @ 23:14:12 #20
386377 GrumpyOldMan
Waldorf or Statler?
pi_133729429
Letang is voor mij toch zo'n type Byfuglien. Heel veel offense, maar als t echt op shutdown van mannen als Ovechkin aankomt volgens mij toch minder, en das toch ook wel lekker voor een D-man.

Wel apart seizoen tot nu toe toch. Lightning draaien goed mee (ook al missen ze nu dan Stamkos). Sabres moeten volgens mij nog onder t nulpunt beginnen met een rebuild, Calgary ook weer teruggeworpen nu Monahan en Wideman wegvallen. Alex Steen die ineens als een gek scoort. Genoeg weer om te volgen!
pi_133729781
Komende 3 jaar Iets van 15 first en second rounders.

Dat gaat helemaal goed komen in 2016
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133729896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wisselen bij een back-check bijvoorbeeld, diegene die dan op het ijs springt krijgt de - en niet de lijn die hem eigenlijk zou moeten krijgen
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat dat heel lastig te bepalen wordt wanneer dit het geval is, dus snap deze huidige regel wel.
pi_133731812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Stijs26 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar denk dat dat heel lastig te bepalen wordt wanneer dit het geval is, dus snap deze huidige regel wel.
Bovendien middelt zich dat wel uit na 82 wedstrijden. Niemand heeft zoveel pech dat hij iedere keer net als hij het ijs opkomt bij een line change direct een goal tegenkrijgt.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133733780


Canucks staan 4-1 voor, maar ze zijn al langere tijd redelijk slecht voor hun doen en vooral opvallend traag. Die Tortorella zal echt niet goed zijn voor de sfeer die daar jarenlang heeft geheersd.
  vrijdag 29 november 2013 @ 05:46:27 #25
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_133734066
Ik vond de Canucks tegen de Hawks wel redelijk goed spelen, beetje knullig verloren. Kings eigenlijk hetzelfde. Punt nu is de playoffs halen, maar dat komt wel goed denk ik. De streak van de Avalanche en de Coyotes begint een beetje op te raken en ik denk dat aan het eind van het (nog lange) seizoen toch weer de usual suspects doorgaan.

Ik zit wel een beetje te twijfelen over de Heritage Classic, lijkt me wel mooi, maar de tickets beginnen waarschijnlijk pas bij ~$90. Beetje jammer voor een wedstrijd in een stadion waar in principe 65.000 mensen in kunnen. Het weer zal ook nog wel een hoop roet in het eten kunnen gooien, in maart regent het hier gegarandeerd en ondanks dat het dak dicht kan lijkt me de luchtvochtigheid toch niet ideaal.
pi_133734500
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef emokid het volgende:
Die Tortorella zal echt niet goed zijn voor de sfeer die daar jarenlang heeft geheersd.
Lijkt me een nare vent om mee te werken.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133735007
Ach...zolang hij maar productief is voor het team want uiteindelijk gaat het allemaal daarom.
pi_133758601
TB-Pitt is gratis op gamecenter?

edit: onee toch niet :P was te mooi om waar te zijn
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_133760907
Wilde wat Sabres prospects opzoeken in Zweden en Finland.. maar zit al een half uur te zoeken en vertalen. Die competities zijn alles behalve toegankelijk. RÄDDNINGSPROCENT lijkt in ieder geval op reddingspercentage, en Linus Ullmark leidt daarin de competitie met 0.934. Gaan we volgend jaar waarschijnlijk in de NHL zien.

Maar het zou eens leuk zijn om de rest ook te kunnen vinden en om er wat over te lezen.

Overigens opvallend dat Finland een promotie/degradatie systeem kent, hekkensluiter Liiga speelt dan een best of 7 tegen de Mestis kampioen. :P
pi_133761357


Ilya Bryzgalov gisteren overigens een 33 save shutout tegen Nashville in een 3-0 overwinning.
pi_133763732
Wat ONTZETTEND typisch weer :') Alle wedstrijden zijn live te volgen via Unibet, BEHALVE Wild - Avs :')

edit: heuj, linkje gevonden: http://www.feed2all.eu/wa(...)orado-avalanche.html 1-0 Avs alweer :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:54:59 #32
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133770500
Caps 13 wins en 6 in de shootout :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133770656
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef emokid het volgende:
Wilde wat Sabres prospects opzoeken in Zweden en Finland.. maar zit al een half uur te zoeken en vertalen. Die competities zijn alles behalve toegankelijk. RÄDDNINGSPROCENT lijkt in ieder geval op reddingspercentage, en Linus Ullmark leidt daarin de competitie met 0.934. Gaan we volgend jaar waarschijnlijk in de NHL zien.

Maar het zou eens leuk zijn om de rest ook te kunnen vinden en om er wat over te lezen.

Overigens opvallend dat Finland een promotie/degradatie systeem kent, hekkensluiter Liiga speelt dan een best of 7 tegen de Mestis kampioen. :P
eliteprospects.com
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133770676
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133771264
Ben Scrivens _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133771711
quote:
Thanks, deze kende ik nog niet.

Sabres wonnen 3-2, de GWG van Ehrhoff in OT ging door de schaats van een Leafs player.

pi_133771715
Quick 73 -2005
Doughty 2 - 2008
Martinez 95 - 2007
Voynov 32 - 2008
Brown 13 - 2003
Klifford 35 - 2009
King 109 - 2007
Kopitar 11- 2005
Lewis 17 - 2006
Nolan 186 - 2009
Pearson 30 - 2012
Toffoli 47 - 2010
Vey 96 -2009

Dat noem ik nog eens draften _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133771725
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Thanks, deze kende ik nog niet.
Andere is ook heel goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133771866
Strengths: The Kings have at least one strong player at just about every position outside of goaltending. Defensively, the team is waiting on Kevin Gravel to come out of college as a prime shutdown candidate while Derek Forbort has already begun playing in the AHL. Linden Vey still figures as the team's primary center prospect, while Tyler Toffoli and Tanner Pearson round out the wings. The addition of hard working Valentin Zykov is a boost to the left wing corps. There is also variety in their top players, with a sniper, a set-up man, a power-forward, and two-way and shutdown defensemen.

Weaknesses: There is a considerable drop in talent past the Kings top prospects. While the organization has used late-round draft picks well in the past, and they do have a meaty group of potential role players, the system overall is a toss-up at best.

Top 5 Prospects: 1. Tyler Toffoli, RW; 2. Tanner Pearson, LW; 3. Valentin Zykov, LW; 4. Linden Vey, C; 5. Derek Forbort, D.

Key Additions: Valentin Zykov (2013), Justin Auger (2013), Hudson Fasching (2013).

Deze lijkt me ook achterhaald met 3 van de 5 top prospects die nu aan het spelen zijn in de NHL en wat toevoegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133771921
Avs winnen met 3-1 :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133772136
Verder nog gedraft:

Bernier _O_
Schenn - 134 wedstrijden
Simmonds - 391 wedstrijden
Boyle - 334 wedstrijden
Tambellini -242 wedstrijden
Grebeshkov - 232 wedstrijden
Rome - 201 wedstrijden
Steckel - 419 wedstrijden
Cammy - 619 wedstrijden
Huet - 273 wedstrijden
Frolov - 579 wedstrijden
Lilja - 579 wedstrijden
Vishnovsky - 580 wedstrijden

En wat eerder McGrattan _O_, Parros, Belanger, Corvo en Jokinen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133786971
Torts krijgt serieus op z'n doos bij terugkeer naar MSG :P
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_133789488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Saviola het volgende:
Torts krijgt serieus op z'n doos bij terugkeer naar MSG :P
Hij verneukt de Canucks gewoon. Ik ben niet eens fan en ik vind het zelfs kut voor ze. Spelen normaal altijd mooi ijshockey..
  zondag 1 december 2013 @ 11:06:33 #44
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133797331
Ovechkin scoort maar weer eens in OT, bijna all time leader nu.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 1 december 2013 @ 13:40:10 #45
417121 SoCo.Lime
Save a horse, ride a cowgirl
pi_133801616
Flames eindelijk weer gewonnen gisteren! Ramo O+
Die verdient echt meer speeltijd.

En vanavond Canucks-Hurricanes :D
  zondag 1 december 2013 @ 20:08:21 #46
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133817064
quote:
14s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:20 schreef emokid het volgende:
Kris Letang. _O_ Fenomeen. _O_ Mijn favo speler bij de Pens na Malkin. Prototype two-way defenseman. Die verdedigende steekjes moet je soms maar voor lief nemen. :7
Ben je nu serieus? Die gast brengt echt helemaal niks :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133819971
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Die gast brengt echt helemaal niks :')
Denk je niet dat je een heel klein beetje verblind bent door je haat voor Bylsma en Letang? :D Je bent iedere keer wel heel fel op die twee, maar Bylsma heeft als coach de cup gewonnen en dan ben je gewoon een topper. Bovendien zou zo'n beetje elk team in de NHL Letang maar wat graag aan de selectie toevoegen. Dat ze nu misschien niet optimaal presteren zou goed kunnen, maar ik ben het er niet mee eens dat ze er dan maar meteen niks meer van bakken.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 1 december 2013 @ 22:20:07 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133824475
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Denk je niet dat je een heel klein beetje verblind bent door je haat voor Bylsma en Letang? :D Je bent iedere keer wel heel fel op die twee, maar Bylsma heeft als coach de cup gewonnen en dan ben je gewoon een topper. Bovendien zou zo'n beetje elk team in de NHL Letang maar wat graag aan de selectie toevoegen. Dat ze nu misschien niet optimaal presteren zou goed kunnen, maar ik ben het er niet mee eens dat ze er dan maar meteen niks meer van bakken.
Ik heb geen haat.. ik ben een Pens fan, maar Bylsma is mijns inziens gewoon incapabel en Letang heeft een veels te duur contract vanaf volgend jaar. Als hij die 7 mill waard moet zijn dan zal hij eerst eens moeten leren verantwoordelijk verdedigend te spelen. Want als je in de aanval al niks bijbrengt (laatste games) en verdedigend ook steekjes laat vallen dan ben je gewoon geen goede verdediger.

Sorry, ik zie voor het geld gewoon liever een fatsoenlijke winger erbij :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133838239
http://www.hockeysverige.(...)lfredsson-begravning

Blij dat ik geen Zweeds kan lezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133842400
quote:
WTF. :')
pi_133843383
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Die gast brengt echt helemaal niks :')
Hij heeft nu een dipje. Had ook meerdere blessures de afgelopen jaren. Dat defensieve komt er nog wel naarmate hij ouder en volwassener wordt. Toegegeven, een Suter of Weber waren op zijn leeftijd (26) ook defensief superieur. maar Letang komt er écht wel hoor.. Heeft dat al heel vaak laten zien.
  maandag 2 december 2013 @ 16:07:06 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133844933
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 15:18 schreef emokid het volgende:

[..]

Hij heeft nu een dipje. Had ook meerdere blessures de afgelopen jaren. Dat defensieve komt er nog wel naarmate hij ouder en volwassener wordt. Toegegeven, een Suter of Weber waren op zijn leeftijd (26) ook defensief superieur. maar Letang komt er écht wel hoor.. Heeft dat al heel vaak laten zien.
We gaan het zien :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133859081
Evgeni Malkin voor de tweede opeenvolgende week 'First Star'. Had 21(!) assists in de maand november.. De meeste sinds Gretzky in 1996 (ook 21).

Als hij en Ovechkin in vorm Sochi in gaan dan wordt dat genieten. _O_
pi_133860287
Canada wint toch _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:37:00 #55
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_133877588
Ik denk erover om een Gamecenter Live abonnement te nemen. Rookie vraagje: Is het mogelijk om in te loggen en wedstrijden te bekijken van de avond / nacht ervoor zonder dat je al direct geconfronteerd wordt met de uitslag?
pi_133877756
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik denk erover om een Gamecenter Live abonnement te nemen. Rookie vraagje: Is het mogelijk om in te loggen en wedstrijden te bekijken van de avond / nacht ervoor zonder dat je al direct geconfronteerd wordt met de uitslag?
Op de Xbox 360, waar ik altijd op kijk, opent de app altijd met de vraag of je scores wilt zien of niet. Op de website is ook een optie, maar dan moet je niet via de homepage naar Gamecenter gaan uiteraard.
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:44:32 #57
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_133877836
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef emokid het volgende:

[..]

Op de Xbox 360, waar ik altijd op kijk, opent de app altijd met de vraag of je scores wilt zien of niet. Op de website is ook een optie, maar dan moet je niet via de homepage naar Gamecenter gaan uiteraard.
Dus gewoon rechtstreeks via gamecenter.nhl.com. De NHL Vault zegmaar.... Ok, cool! Bedankt! :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:51:58 #58
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_133878046
beim weg: Ik kijk uitsluitend via de pc....
pi_133880492
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:44 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Dus gewoon rechtstreeks via gamecenter.nhl.com. De NHL Vault zegmaar.... Ok, cool! Bedankt! :)
Ja, niet per se NHL Vault, maar gewoon Gamecenter bookmarken, en daar Scores op off zetten.
  dinsdag 3 december 2013 @ 17:17:45 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133880800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:06 schreef emokid het volgende:

[..]

Ja, niet per se NHL Vault, maar gewoon Gamecenter bookmarken, en daar Scores op off zetten.
Precies, dat werkt!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133898855
Sharks :D Wat een team. Leafs worden compleet afgeslacht.



Edit: Bovenste grafiek, maar dan andersom in de 2nd. Sharks zijn helemaal verdwenen, 2-2.

[ Bericht 10% gewijzigd door emokid op 04-12-2013 02:32:53 ]
pi_133899485
Typisch Sharks :D Het kan soms echt fantastisch zijn met continue bezit van de puck, goede forechecking waardoor hij ook snel weer veroverd wordt en veel schoten op doel, maar zodra de concentratie even weg is lopen ze achter de feiten aan. Eindstand 4-2 voor de Sharks btw *O*
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 4 december 2013 @ 14:29:04 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133908462
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 4 december 2013 @ 14:39:52 #64
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_133908827
Bedankt Emokid en maniack28! Die off-button had ik tot nu toe gemist!
  woensdag 4 december 2013 @ 14:57:00 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133909397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Bedankt Emokid en maniack28! Die off-button had ik tot nu toe gemist!
^O^

Verder ook niet nhl.com openen of in dit topic kijken, anders heb je soms spoilers als je de volgende dag een game kijkt :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133913226
Lundqvist verlengt, 7 jaar, $8.5m.. Zijn contract liep af, dus ze "moesten" wel.
  woensdag 4 december 2013 @ 16:52:42 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_133913271
8,5 mill? Pfffft
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_133918109
Quick numbers, zou zeggen prima investering. Top 5 goalie in de NHL over de laatste jaren, die zijn nooit te duur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133918508
Eerste NHL wedstrijd tegen de Sucks, winnen en 9 penalty shots stoppen, jammer dat het geen SO was anders was het helemaal perfect
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 4 december 2013 @ 19:35:19 #70
154052 RobertVH
I am your father
pi_133918593
8.5 mil is niet goedkoop, maar het is of dat of ze moeten hem de deur uit laten lopen, blijft een van de beste goalies.

Word eens tijd dat echt goede starting goalies dat ook verdienen..
  donderdag 5 december 2013 @ 09:05:47 #71
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133935030
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_133937475
Zo zie je ze niet vaak
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133953323
Boo, geen Malkin vanavond tegen de Sharks. Leek mij een mooie matchup op papier.

Edit: Ho eens, Boston tegen Montréal vanavond. _O_

[ Bericht 50% gewijzigd door emokid op 05-12-2013 19:12:23 ]
pi_133971152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef emokid het volgende:
Boo, geen Malkin vanavond tegen de Sharks. Leek mij een mooie matchup op papier.
Op papier wel. Helaas leken de Sharks er niet zoveel zin in te hebben en werd het 5-2 voor de Pens. Als je in de defensive zone meermaals heel slecht passt en de puck verliest tegen een snel team als de Penguins verdien je het ook niet om te winnen. Slap en inspiratieloos.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_133978980
http://www.thehockeynews.(...)-the-canadian-dream/

Jammer van die laatste regels :(

Maar goed hij heeft nog 4 jaar QMJHL te gaan, dan is het misschien beter om nog niet te kiezen, voor Nederland uitkomen kan altijd nog. Al weet ik niet of hij recht heeft op een Canadeze pas
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133981112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.thehockeynews.(...)-the-canadian-dream/

Jammer van die laatste regels :(

Maar goed hij heeft nog 4 jaar QMJHL te gaan, dan is het misschien beter om nog niet te kiezen, voor Nederland uitkomen kan altijd nog. Al weet ik niet of hij recht heeft op een Canadeze pas
Zeer tof dit.. Hoop voor die jongen dat hij het redt. Die laatste alinea is echter wel raar, want waarom zou je voor Canada willen uitkomen als geboren Nederlander.. maar goed, een geboren Surinaamse profvoetballer komt ook doorgaans uit voor het Nederlands elftal, om het even te vergelijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 06-12-2013 15:57:48 ]
  Moderator vrijdag 6 december 2013 @ 16:44:13 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_133984212
Gristus te paard, ik zie dat de Avs met 8-2 van de Oilers hebben verloren :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_133992700
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Zeer tof dit.. Hoop voor die jongen dat hij het redt. Die laatste alinea is echter wel raar, want waarom zou je voor Canada willen uitkomen als geboren Nederlander.. maar goed, een geboren Surinaamse profvoetballer komt ook doorgaans uit voor het Nederlands elftal, om het even te vergelijken.
Surinamer heeft geen Surinaams paspoort maar goed het is te vergelijken met Tim Visser die liever voor Scotland gaat rugyben dan voor Nederland en de keuze heeft om te kiezen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_133992772
1:Welke 2 spelers hebben meer dan 500 goals gescoord en geen 1000 punten gescoord?
2: Wie was de eerste speler die 8 keer meer dan 100 keer scoorde?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:28:56 #80
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_133994852
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef emokid het volgende:

[..]

Zeer tof dit.. Hoop voor die jongen dat hij het redt. Die laatste alinea is echter wel raar, want waarom zou je voor Canada willen uitkomen als geboren Nederlander.. maar goed, een geboren Surinaamse profvoetballer komt ook doorgaans uit voor het Nederlands elftal, om het even te vergelijken.
Als top sporter heb je er alles voor over om de top te bereiken. Canadees nationale team is in ijshockey de ultieme top op internationaal niveau.

Als je een Luxemburger bent en je krijgt de kans om voor het Nederlands elftal te spelen, dan doe je dat toch?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 6 december 2013 @ 21:17:58 #81
154052 RobertVH
I am your father
pi_133997434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
1:Welke 2 spelers hebben meer dan 500 goals gescoord en geen 1000 punten gescoord?
2: Wie was de eerste speler die 8 keer meer dan 100 keer scoorde?
1) dunno
2) Niemand, tenzij je 100 punten bedoelt, dan waarschijnlijk iemand anders dan Gretzky want dat is te makkelijk logisch / trick question :+ , Bossy ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef Katth het volgende:

[..]

Als top sporter heb je er alles voor over om de top te bereiken. Canadees nationale team is in ijshockey de ultieme top op internationaal niveau.

Als je een Luxemburger bent en je krijgt de kans om voor het Nederlands elftal te spelen, dan doe je dat toch?
Inderdaad, als hij al sinds z'n 7e in Canada woont is het ook wel wat anders dan die import hardlopers of al die brazilianen die in hun mid-20 naar NL komen of voor het nationale team van Qatar spelen :)
Dat zijn gelukgoudzoekers, wat anders dan vanaf je 7e hockey spelen in Canada. Ik zou hem eigenlijk voor gek verkalren als hij voor Nederland zou willen spelen.

Trouwens toeval of niet, dat het reclamebord op de achtergrond net 'old dutch' staat :D

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertVH op 06-12-2013 23:38:02 ]
pi_134008455
cyclelikesedins twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 01:40:47 From what I've gathered, Adam Erne (Lightning prospect) concussed Jonathan Drouin (Lightning prospect). That's ... not good. reageer retweet
...........
pi_134013176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 21:17 schreef RobertVH het volgende:

[..]

1) dunno
2) Niemand, tenzij je 100 punten bedoelt, dan waarschijnlijk iemand anders dan Gretzky want dat is te makkelijk logisch / trick question :+ , Bossy ?

[..]

Inderdaad, als hij al sinds z'n 7e in Canada woont is het ook wel wat anders dan die import hardlopers of al die brazilianen die in hun mid-20 naar NL komen of voor het nationale team van Qatar spelen :)
Dat zijn gelukgoudzoekers, wat anders dan vanaf je 7e hockey spelen in Canada. Ik zou hem eigenlijk voor gek verkalren als hij voor Nederland zou willen spelen.

Trouwens toeval of niet, dat het reclamebord op de achtergrond net 'old dutch' staat :D
1: een is een hockeylegende, de andere speelde nog niet zo lang geleden nog en is geboren in een ander land dan waar hij voor speelde
2: Franse achternaam :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134013204
Alleen als hij voor Canaada in aanmerking komt, wat nu nog een grote vraag is, hij is in elk geval nog geen Canadees.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134013269
Zijn pa was in elk geval de grote aanjager achter het project turijn 2006, als Nederland promoveert komt er misschien wel een project 2018. Nederland heeft in elk geval veel spelers met de ideale leeftijd daarvoor. En per 2016 heb je er misschien wel Erik Vos, Nick Kuiper, Dan Koudys en Martin erbij :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 8 december 2013 @ 01:35:33 #86
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134038509
WTF! Thornton slaat Orpik recht in zijn gezicht terwijl hij op het ijs ligt... Als dit geen +10 games is weet ik het niet meer.. Orpik is KO zo te zien..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 01:39:02 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134038618
Onacceptabel dit.. jezus... als het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt is het echt niet gerechtvaardigd iemand post whistle te trippen en daarna twee keer in zijn gezicht te slaan en KO op het ijs achter te laten...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 01:39:57 #88
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134038652
quote:
probably the ugliest thing in the NHL since Bertuzzi/Moore
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134038703
Wtf.. Ik ga even terugspoelen, hopelijk werkt Gamecenter mee.
  zondag 8 december 2013 @ 01:44:34 #90
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134038777
Tom Wilson _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 8 december 2013 @ 01:47:06 #91
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134038829
Neal overigens vlak daarvoor een getripte Marchand met zijn knie tegen het hoofd geraakt. Niet gezien of het express was, indien ja, dan ook schorsing.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134038895
What the fuck.. Dit is niet normaal. Word er gewoon misselijk van. Shawn Thornton spoort echt niet..

"Toevallig" Boston weer.
  zondag 8 december 2013 @ 01:54:00 #93
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134038979
Ja Boston is echt een rukteam :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 01:58:48 #94
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134039072
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 01:59:52 #95
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134039095
Damn wat kansloos.... hoe de fuck heeft hij geen game misconduct?

*Edit: hij heeft wel een match penalty... staat fout op de website.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 8 december 2013 @ 02:00:33 #96
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134039111
En de Neal hit, die mag ook voor 10 potjes eruit wat mij betreft.

Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 02:04:13 #97
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134039200
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:00 schreef maniack28 het volgende:
En de Neal hit, die mag ook voor 10 potjes eruit wat mij betreft.

[ afbeelding ]
Je ziet hem eerst naar Marchand kijken en moment dat hij hem raakt kijkt hij pas weg. Mag dan wel Marchand zijn, maar dit is gewoon net zo schandalig als wat Thornton deed daarna.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134039219
Wow. Wow. NESN commentator geeft Orpik de schuld. Boston'er kan het niet.
  zondag 8 december 2013 @ 02:07:48 #99
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134039286
quote:
13s.gif Op zondag 8 december 2013 02:04 schreef emokid het volgende:
Wow. Wow. NESN commentator geeft Orpik de schuld. Boston'er kan het niet.
Omdat hij weigerde te vechten eerder in de partij zeker? Jack Edwards is de smerigste homer die er bestaat op tv.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134039460
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:07 schreef Katth het volgende:

[..]

Omdat hij weigerde te vechten eerder in de partij zeker? Jack Edwards is de smerigste homer die er bestaat op tv.
Omdat hij Eriksson had gehit, die verliet de wedstrijd. Ik heb hem niet gezien, maar Josh Rimer twittert dat die clean was. Daarom was Thornton zo opgefokt.
  zondag 8 december 2013 @ 02:18:19 #101
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134039468
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:04 schreef Katth het volgende:

[..]

Je ziet hem eerst naar Marchand kijken en moment dat hij hem raakt kijkt hij pas weg. Mag dan wel Marchand zijn, maar dit is gewoon net zo schandalig als wat Thornton deed daarna.
Mwah: Orpik hit op Errikson was clean, Neal hit op Marchand was dirty, Thornton op Orpik is criminaliteit..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 02:20:00 #102
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134039490
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:18 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Mwah: Orpik hit op Errikson was clean, Neal hit op Marchand was dirty, Thornton op Orpik is criminaliteit..
Neal op Marchand is ook criminaliteit. Knie op je slaap kan ook betekenen dat de lichtjes uitgaan...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 8 december 2013 @ 02:23:26 #103
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134039549
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:20 schreef Katth het volgende:

[..]

Neal op Marchand is ook criminaliteit. Knie op je slaap kan ook betekenen dat de lichtjes uitgaan...
Dan hebben we twee rechtzaken ;)

Verder lekker als Neal geschorst wordt en Orpik er ook uitligt. Naast Glass, Scuderi, Martin, Bennett, Ebbett, Vokoun kan dit er ook nog wel bij :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134039604
Marchand krijgt gewoon bad karma over zich. Als je een smerige speler moet je dit soort hits accepteren. Neemt niet weg dat die schorsing waardig is, maar ik zou Neal niet meer dan 3 geven. Volgens mij heeft hij nog een schoon cv.
  zondag 8 december 2013 @ 02:39:13 #105
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134039812

Totaalplaatje zo... voor degenen die morgen kijken ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 8 december 2013 @ 02:53:10 #106
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134040010
Haha, Thornton zijn loze woorden:

http://espn.go.com/blog/n(...)thornton-on-fighting

quote:
I've been a firm believer my whole life that what goes around comes around. If you’re one of those guys that suckers someone when they’re down or you go after somebody that doesn’t deserve it or isn’t the same category as you, that will come back and bite you at some point, too.
_O-
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134040038
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 02:53 schreef maniack28 het volgende:
Haha, Thornton zijn loze woorden:

http://espn.go.com/blog/n(...)thornton-on-fighting

[..]

_O-
LOL. Deze dan:
quote:
People could probably criticize that I’m a little too honorable, I suppose, in some instances.
  zondag 8 december 2013 @ 03:45:05 #108
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134040429
Kansloos dit... :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134041347
Niet specifiek NHL maar weet iemand of de wedstrijden uit Sochi hier in Nederland live worden uitgezonden? Via de NOS-internetstream of Eurosport bijvoorbeeld?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134041959
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Nielsch het volgende:
Niet specifiek NHL maar weet iemand of de wedstrijden uit Sochi hier in Nederland live worden uitgezonden? Via de NOS-internetstream of Eurosport bijvoorbeeld?
Van de vorige OS waren de beelden gewoon te zien via de NOS site, ik neem aan dat dit nu niet anders zal zijn. Ik hoop het niet althans :D Ohja, en goede wedstrijden willen ze ook wel eens rechtstreeks op TV uitzenden (Canada - USA bijv.)
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 8 december 2013 @ 12:21:43 #111
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134043556
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:48 schreef Nielsch het volgende:
Niet specifiek NHL maar weet iemand of de wedstrijden uit Sochi hier in Nederland live worden uitgezonden? Via de NOS-internetstream of Eurosport bijvoorbeeld?
Volgens mij heeft de NOS gewoon alle rechten en streamen ze in ieder geval alles op hun website.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134044134
Top... Beamertje op de muur en genieten.

Uitzendtijden zijn wel relaxed. Door de week toch nog vaak een wedstrijd meepakken om zes uur 's avonds en in het weekend alles kijken.

http://www.iihf.com/competition/olympics-2014-men/schedule.html

*Sochi-tijd, dus minus 3 uur voor Nederland.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_134049295
Weer een duidelijk voorbeeldje waarom ik de Bruins haat. Zo'n scumbag actie, en dan zie je dat ze nog winnen ook dankzij een late gelijkmaker en een winner 13 seconden voor het einde, bah bah
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134052977
Thornton mag van mij met pensioen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134053120
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 01:39 schreef maniack28 het volgende:
Onacceptabel dit.. jezus... als het bloed onder je nagels vandaan gehaald wordt is het echt niet gerechtvaardigd iemand post whistle te trippen en daarna twee keer in zijn gezicht te slaan en KO op het ijs achter te laten...
Slewfooting heet dat, is wel een graad of 10 erger dan trippen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 8 december 2013 @ 23:41:10 #116
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134068337
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Slewfooting heet dat, is wel een graad of 10 erger dan trippen
Tsja... ik heb nog eens alles gekeken, de refs hadden ook wel wat beter mogen fluiten (ook met de geschiedenis in het achterhoofd)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134068894
Wat hadden ze moeten doen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 9 december 2013 @ 09:26:23 #118
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134073116
Let's go Caps *O*
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134073601
Sharks in hun mid-season slump zoals bijna elk jaar:
- Sterk beginnen
- Flinke dip
- Redelijk tot goed eindigen
- Hopelijk eerste ronde playoffs door en daarna vrij snel eruit :P
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134074802
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 09:54 schreef nyny83 het volgende:
Sharks in hun mid-season slump zoals bijna elk jaar:
- Sterk beginnen
- Flinke dip
- Redelijk tot goed eindigen
- Hopelijk eerste ronde playoffs door en daarna vrij snel eruit :P
Heb de eerste twee periods gekeken, ze 'outshotten' de Wild met 28-7 of zoiets..

Overigens, goeie genade:
pi_134077184
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef emokid het volgende:

[..]

Heb de eerste twee periods gekeken, ze 'outshotten' de Wild met 28-7 of zoiets..
De Sharks hebben bijna altijd meer shots on goal, het gaat echter om de kwaliteit van die schoten. Als je het kansenoverzicht bekijkt zul je zien dat de Wild veel meer daadwerkelijke scoringskansen creëren.

OVer die hit: lijkt me een schorsing. Was van achter en totaal onnodig. Zo kunnen spelers nare blessures oplopen.
Vicariously I live while the whole world dies
  maandag 9 december 2013 @ 17:56:07 #122
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134087157
Orpik op IR.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134089264
5 wedstrijden schorsing voor Neal. Prima aantal.
  maandag 9 december 2013 @ 19:07:01 #124
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134089417
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 9 december 2013 @ 19:25:16 #125
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134090193
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:02 schreef emokid het volgende:
5 wedstrijden schorsing voor Neal. Prima aantal.
Ik vind het te weinig, maar goed meer kunnen ze niet geven met een 'phone hearing'.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 9 december 2013 @ 19:32:14 #126
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134090519
Trouwens die Orpik hit op Eriksson had ook bestraft moeten worden. Het was op z'n minst interference en misschien wel een major penalty voor interference.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:04:34 #127
130412 Katth
I wanna do bad things with you
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:32:17 #128
154052 RobertVH
I am your father
pi_134121797
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:32 schreef Katth het volgende:
Trouwens die Orpik hit op Eriksson had ook bestraft moeten worden. Het was op z'n minst interference en misschien wel een major penalty voor interference.
Mwah Orpik op Eriksson hit heb ik eigenlijk geen probleem mee

Salary Cap naar $71 miljoen -
Met de nieuwe TV deal ook in Canada zal het nog wel meer omhoog gaan de komende jaren. Zal de grote teams wel goed uit komen, incl de Rangers als die al 8,5 per jaar naar Zweden over moeten maken.

Zullen wel dwaze (restricted)free agent contracten voorbij komen de volgende jaren, als volgend seizoen er $7 ruimte bij komt en jaren daarna ook telkens een paar miljoen naar boven gaat.
pi_134122071
Goede zaak voor de Kings, misschien hoeven ze volgend jaar niet een speler zoals Scuderi te verliezen. Voor de rest dit team bij elkaar houden, zit nog voldoende rek voor de komende 3,4 jaar

Penner bijna een punt per wedstrijd :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134122164
#54 Ben Scrivens (G) 27 1986-09-11 Spruce Grove, AB, CAN 188 87 L 13/14 $550,000
#2 Matt Greene (D) A 30 1983-05-13 Grand Ledge, MI, USA 191 105 R 13/14 $2,950,000
#33 Willie Mitchell (D) 36 1977-04-23 Port McNeill, BC, CAN 191 96 L 13/14 $3,500,000
#17 Daniel Carcillo (LW) 28 1985-01-28 King City, ON, CAN 180 93 L 13/14 $825,000
#24 Colin Fraser (C/LW) 28 1985-01-28 Sicamous, BC, CAN 185 86 L 13/14 $825,000
#21 Matt Frattin (RW/LW) 25 1988-01-03 Edmonton, AB, CAN 183 94 R 13/14 $487,500
#74 Dwight King (LW) 24 1989-07-05 Meadow Lake, SK, CAN 193 106 L 13/14 $750,000
#22 Trevor Lewis (C/RW) 26 1987-01-08 Salt Lake City, UT, USA 185 88 R 13/14 $1,325,000
#57 Linden Vey (RW) 22 1991-07-17 Wakaw, SK, CAN 180 81 R 13/14 $900,000
#14 Justin Williams (RW) 32 1981-10-04 Cobourg, ON, CAN 185 86 R 13/14 $3,650,000

Williams ongeveer zelfde geld, King mag wel naar de 1,5 toe ongeveer, Greene hetzelfde geld, Willie Mitchell of bijtekenen voor 1,5 miljoen of vertrekken. En de rest is niet duur.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:51:51 #131
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134122353
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:32 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Mwah Orpik op Eriksson hit heb ik eigenlijk geen probleem mee

Eriksson raakt de puck niet en heeft ook niet de intentie de puck te spelen (staat met rug naar de puck).
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134122574
Dalhuisen is nu bezig met zijn 4e AHL wedstrijd en heeft na de eerste periode een minor tegen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:10:15 #133
154052 RobertVH
I am your father
pi_134122900
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:51 schreef Katth het volgende:

[..]

Eriksson raakt de puck niet en heeft ook niet de intentie de puck te spelen (staat met rug naar de puck).

Beetje lastig te zien zo, maar het is hockey, de puck gaat richting eriksson, hij had alle intentie om of de puck te spelen of een schijnbeweging te maken om zo de puck door te laten gaan. Als hij de puck echt niet had willen spelen had hij wel z'n hoofd omhoog gehad om te kijken.

Eriksson gaat duidelijk in de richting van de puck, of hij de puck speelt of er nu hendig overheen stapt maakt geen verschil (anders zou je elke keer dat iemand je raakt over de puck heen kunnen stappen en claimen dat je de puck niet speelt)

Onfortuinlijke hit, Eriksson had z'n hoofd omlaag, maar Orpik raakt hem op z'n borst en Eriksson's hoofd was niet de 'main point of contact', ik vind het nog steeds geen suspension. Of Orpik hem ook echt zo zou hebben moeten raken? Misschien niet, maar dit is Hockey, nu en dan zijn er hits op het randje en als je voor een team als Boston speelt moet je zulke hits ook kunnen verwachten. Ze spelen zelf altijd op en randje en erg fysiek.
pi_134123217
Clean hit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 18:22:49 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134123244
ik zie er niets fouts aan zo

het is nu eenmaal geen veldhockey
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:23:21 #136
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134123261
Ik zeg ook niet dat het een schorsing zou moeten zijn, maar op zijn minst interference en vanwege zijn blessure wellicht een major.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:25:23 #137
154052 RobertVH
I am your father
pi_134123321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:23 schreef Katth het volgende:
Ik zeg ook niet dat het een schorsing zou moeten zijn, maar op zijn minst interference en vanwege zijn blessure wellicht een major.
Interference voor Eriksson dan, die schaatst doelbewust over de puck heen om Orpik te blocken ?
pi_134123395
Orpik ging gewoon voor de interception en moest nadat hij verkeerd koos wel de man pakken want anders was het een 2 op 1 geweest.

Geen coach in NA gaat hem dat aanrekenen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 18:28:44 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134123417
mjah ik kan er niet zoveel van maken hoor, je kunt ook niet van Orpik verwachten dat hij aan de kant gaat omdat er iemand in zijn lijn komt schaatsen zonder op te letten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:32:44 #140
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134123529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Geen coach in NA gaat hem dat aanrekenen
Nee, natuurlijk niet. Hij is daarnaast nog eens uitgeschakeld voor de rest v/d wedstrijd. Neemt niet weg dat ik het nog steeds een penalty vind. Maar goed ik ben de enige hier, dus heeft niet zoveel zin daarover verder te discusieren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134123549
Iemand uit de NHL die niet Shawn heet die dat ook zo vond?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134123779
Maximaal een minor voor interference, maar eigenlijk zelfs dat niet eens. Als hij Eriksson niet omver rost heeft hij een vrije doorgang de offensive zone in.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:42:34 #143
154052 RobertVH
I am your father
pi_134123783
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:32 schreef Katth het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Hij is daarnaast nog eens uitgeschakeld voor de rest v/d wedstrijd. Neemt niet weg dat ik het nog steeds een penalty vind. Maar goed ik ben de enige hier, dus heeft niet zoveel zin daarover verder te discusieren.
Forum is er om te discussieren :p
Als iedereen het met elkaar eens is is het ook een duffe boel -O-

Geen schorsing, maar ook een penalty is niet op z'n plaats, zoals hierboven, clean hit. Dus ook geen reden voor een interference, roughing of charging (zoals iemand in bron artikel van de gif).

Een Major omdat Erikssen geblesseerd raakt lijkt mij ook niet op z'n plaats, dat is risico van het vak. Je kan iemand niet een Major penalty geven als het een clean hit is met toevallig slechte uitkomst.
Dan zou een scheidsrechter per hit moeten evalueren en penalties uit gaan delen aan legal hits maar waar iemand (mogelijk) geblesseerd bij raakt.
Of nog erger, het kan positieve gevolgen hebben voor je team om na een hit te doen of je geblesseerd bent (zie voetbal :') )
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:48:44 #144
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134124011
Tuurlijk is een forum daarvoor, maar 4 tegen 1 heb ik niet zoveel zin in :P

Nouja, als het geen clean hit is (en een penalty) en er komt een blessure uit (zoals in dit geval) dan is het aan de referee om te oordelen of dat een major moet zijn of niet. Is het een clean hit dan natuurlijk niet... dat lijkt me logisch.

Charging of roughing is het sowieso niet.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:50:02 #145
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134124065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:42 schreef nyny83 het volgende:
Maximaal een minor voor interference, maar eigenlijk zelfs dat niet eens. Als hij Eriksson niet omver rost heeft hij een vrije doorgang de offensive zone in.
Niemand zal hem kwalijk nemen als hij daar een penalty pakt. Iemand hooken of trippen op een break-away is ook zoiets.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:57:49 #146
154052 RobertVH
I am your father
pi_134124398
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Katth het volgende:
Tuurlijk is een forum daarvoor, maar 4 tegen 1 heb ik niet zoveel zin in :P

Nouja, als het geen clean hit is (en een penalty) en er komt een blessure uit (zoals in dit geval) dan is het aan de referee om te oordelen of dat een major moet zijn of niet. Is het een clean hit dan natuurlijk niet... dat lijkt me logisch.

This is a FOK! 4 on 1 Power Play!!1! :D

Nee ja, dat stimmt, als het een penalty zou zijn voor illigal hit tegen het hoofd, dan zou je ook gelijk een major erover heen moeten kunnen gooien voor een blessure, of gewoon standaard direct game misconduct, dat lijkt me eigenlijk beter op z'n plaats.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:04:39 #147
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134124678
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef RobertVH het volgende:

[..]

This is a FOK! 4 on 1 Power Play!!1! :D

Nee ja, dat stimmt, als het een penalty zou zijn voor illigal hit tegen het hoofd, dan zou je ook gelijk een major erover heen moeten kunnen gooien voor een blessure, of gewoon standaard direct game misconduct, dat lijkt me eigenlijk beter op z'n plaats.
Het is geen 'hit to the head', zijn schouder is de eerste plek van impact. Het is volgens mij alleen maar interference, omdat Eriksson de puck niet kan spelen.

Een quote die mijn mening goed uitlegd:
quote:
It wasn't in the vicinity of him such that it could have been controlled. It was a few feet behind and to the left of him.
Orpik misread the play and thought he'd blow Eriksson up right when he got a suicide pass that missed him.
It was interference. Not a suspendable offense, but the puck wasn't there.
Nu komt er uit de interference een blessure, dus de referee kan daar, naar eigen inzicht, een 5 min major voor geven. Game misconduct is niet aan de orde.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134124742
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 18:57 schreef RobertVH het volgende:

[..]

This is a FOK! 4 on 1 Power Play!!1! :D
_O-

Phaneuf 2 wedstrijden geschorst voor die belachelijke boarding
pi_134124802
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef emokid het volgende:

[..]
Phaneuf 2 wedstrijden geschorst voor die belachelijke boarding
Mooizo.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:08:45 #150
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134124848
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:06 schreef emokid het volgende:

[..]

_O-

Phaneuf 2 wedstrijden geschorst voor die belachelijke boarding
Te weinig, alweer.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:43:53 #151
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134126168
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134126389
quote:
Fenomenaal. Deze van Perry en Getzlaf van twee weken terug is ook erg mooi:


Die pucklift van Perry vooral..
pi_134130866
DarrenDreger twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:07:01 Bettman says lots of expressions of interest in expansion. NHL is willing to listen. However, decision to expand hasn't been made. reageer retweet
DarrenDreger twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:08:21 Bettman says franchises have never been stronger. Says everything in due course if due course is going to happen. Very much undecided. reageer retweet
Als ze eerst de nodige relocations maken vind ik dit een mooi idee. 32 teams zou niet mis zijn.. Vooral een uit Canada (Quebec?) erbij, en wellicht in Seattle. Nog één in Markham (Toronto) zou echter bizar zijn.
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:54:36 #154
154052 RobertVH
I am your father
pi_134132222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef emokid het volgende:
DarrenDreger twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:07:01 Bettman says lots of expressions of interest in expansion. NHL is willing to listen. However, decision to expand hasn't been made. reageer retweet
DarrenDreger twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 21:08:21 Bettman says franchises have never been stronger. Says everything in due course if due course is going to happen. Very much undecided. reageer retweet
Als ze eerst de nodige relocations maken vind ik dit een mooi idee. 32 teams zou niet mis zijn.. Vooral een uit Canada (Quebec?) erbij, en wellicht in Seattle. Nog één in Markham (Toronto) zou echter bizar zijn.
Ik begrijp best dat de NHL geen zin heeft in elke week rumors waar een expension team komt, Maar iedereen met gezond verstand begrijpt dat ze gewoon naar 32 teams moeten, de hele competitie opzet past daar precies in.

Nog 1 (in de buurt van) Toronto zou met gemak moeten kunnen. in NY heb je de Rangers, de Islanders die naar Barclays arena verhuizen en de Devils aan de overkant van de rivier. In en rond Toronto zou je met gemak 5 franchises kunnen plaatsen.

Nadeel voor Toronto/Markham is dat er 2 plaatsen in de Western conference zijn, Toronto ligt daar niet lekker voor (ideaal excuus voor de NHL in geval dat Toronto niet mee wil werken aan een nieuwe franchise in de achtertuin) Zelfde zou op gaan voor Quebec, niet echt een goede locatie voor een Western Conference team.

Seatlle zou logisch zijn, maar daarnaast is een goede vraag, in West-Canada is er niks naast de steden die al een franchise hebben - misschien Saskatoon ?

http://bleacherreport.com(...)oad-to-nhl-expansion klopt ook als een bus.
pi_134132575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:54 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat de NHL geen zin heeft in elke week rumors waar een expension team komt, Maar iedereen met gezond verstand begrijpt dat ze gewoon naar 32 teams moeten, de hele competitie opzet past daar precies in.

Nog 1 (in de buurt van) Toronto zou met gemak moeten kunnen. in NY heb je de Rangers, de Islanders die naar Barclays arena verhuizen en de Devils aan de overkant van de rivier. In en rond Toronto zou je met gemak 5 franchises kunnen plaatsen.

Nadeel voor Toronto/Markham is dat er 2 plaatsen in de Western conference zijn, Toronto ligt daar niet lekker voor (ideaal excuus voor de NHL in geval dat Toronto niet mee wil werken aan een nieuwe franchise in de achtertuin) Zelfde zou op gaan voor Quebec, niet echt een goede locatie voor een Western Conference team.

Seatlle zou logisch zijn, maar daarnaast is een goede vraag, in West-Canada is er niks naast de steden die al een franchise hebben - misschien Saskatoon ?

http://bleacherreport.com(...)oad-to-nhl-expansion klopt ook als een bus.
Ik denk dat Bettman met iets groots bezig is. Hij gaat nog een paar hele grote dingen neerzetten voor hij stopt. Net als de NBA commissioner is hij niet geliefd, maar zal hij aan het eind denk ik toch op een positieve manier zijn stempel drukken. Er zijn ook nog plannen voor een meer 'wereldwijde' opzet, iets in de trant van een WK clubteams.
pi_134139403
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134139501
Mega-faal: Mike Green met 2x4 penalty minuten, en een misconduct erna. 18 PIM. Tampa knallen er 3 in tijdens de Power Play. 3-0.
pi_134139525
Ben benieuwd naar die sheet, want dat heb ik nog nooit gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134139915
WOW 5-5 geworden met 30 seconden te gaan. _O_ Ovechkin _O_ met de gelijkmaker en zijn 4e van de wedstrijd (!!).
  woensdag 11 december 2013 @ 08:17:31 #160
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134140505
Alex Ovechkin _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134140876
Gaat helemaal verkeerd bij de NY Islanders.. ze hebben pas na 10 weer een gewonnen, staan 29e in de league standings.. Zonde, terwijl de verwachtingen hoog waren voor dit seizoen. Capuano gaat het niet volhouden als coach en Laviolette wordt genoemd.
pi_134142166
Lekker voorspelbaar weer, de laatste 5/6 jaar zijn we in Washington wel vaker tegen dit soort vage comebacks gelopen. Tegengoals in de laatste minuut etc.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134142880
Ovechkin met de 26e goal in de 29e wedstrijd van het seizoen, en zijn 48e in zijn laatste 50e. Fenomeen.
  woensdag 11 december 2013 @ 18:00:24 #164
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134157034
Ovechkin heeft een nieuw Caps record: Most all-time powerplay goals
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 11 december 2013 @ 18:00:33 #165
154052 RobertVH
I am your father
pi_134157042
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:39 schreef emokid het volgende:
Ovechkin met de 26e goal in de 29e wedstrijd van het seizoen, en zijn 48e in zijn laatste 50e. Fenomeen.
Beste stuurlui staan aan wal, maar al die ovechkin goals zag je ook van een kilometer aankomen, schaatst vrij en ramt een one-timer op doel, de ene keer breekt Johnson z'n stick en daarna Brewer die ipv de puck te blocken alleen maar Bishop's zicht blokt :(

LA @ MTL 6-0 _O-

Goalies van LA hebben het naar hun zin, redelijke back-ups achter Quick :P
PLAYER..............GP W L OTL GAA - SV%
Martin Jones......:3 - 3 - 0 - 0 - 0.65 - .973
Ben Scrivens.....:15 - 7 - 2 - 4 - 1.56 - .943
Jonathan Quick: 16 - 10 - 5 - 0 - 2.35 - .905
pi_134157380
Hoe Martin Jones bij de Kings is gekomen is wel een echt succesverhaal _O_

Scrivens tot op heden ook maar die had al behoorlijk wat NHL ervaring.

Quick, Bernier, Jones allemaal opgeleid door de Kings en dat gaat goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134162692
Nog een LA Kings stat die ik persoonlijk mooi vind: Ze hebben 16 wedstrijden op rij geen goal toegelaten in de 1e period. 2 November tegen Nashville was de laatste.
pi_134169633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef emokid het volgende:
Nog een LA Kings stat die ik persoonlijk mooi vind: Ze hebben 16 wedstrijden op rij geen goal toegelaten in de 1e period. 2 November tegen Nashville was de laatste.
Ook niet meer dan 2 goals per wedstrijd voor de laatste 16 wedstrijden of zo. Team record _O_

En dat met de nummer 1 goalie out
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 december 2013 @ 22:20:00 #169
154052 RobertVH
I am your father
pi_134169978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe Martin Jones bij de Kings is gekomen is wel een echt succesverhaal _O_

Scrivens tot op heden ook maar die had al behoorlijk wat NHL ervaring.

Quick, Bernier, Jones allemaal opgeleid door de Kings en dat gaat goed
Vanavond Scrivens vs Bernier bij LA@TOR, handig voor een (oneerlijke) vergelijking :)
pi_134170160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:20 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Vanavond Scrivens vs Bernier bij LA@TOR, handig voor een (oneerlijke) vergelijking :)
Als Scrivens het zo blijft doen is hij wel heel erg eenzijdig. Scrivens is veel goedkoper en Kings hebben ook Frattin en een 2nd ronder
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134186137
Scrivens speelde uiteindelijk niet, Bernier wel

DEC GA SA SV SV% SO PIM TOI EV GA PP GA SH GA EN GA
DEC 11 '13 LAK @ TOR W 1 39 38 .974 0 0 60:00 0 1 0 0
DEC 10 '13 LAK @ MTL W 0 31 31 1.000 1 0 60:00 0 0 0 0
DEC 7 '13 NYI @ LAK W 0 16 16 1.000 1 0 59:56 0 0 0 0
DEC 3 '13 LAK @ ANA W 2 28 26 .929 0 0 64:05 1 1 0 0

Aardige eerste 4 wedstrijden _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134187371
Monarchs hebben 3 spelers bij de Kings en staan nog steeds bovenaan in het oosten _O_

Pearson inmiddels weer terug
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134189836
Waar komt die Martin Jones vandaan? Behoorlijk begin aan zijn carriere, en kan in aanmerking komen voor de Calder Trophy.
pi_134190547
Kort verhaal, zijn pa werkt bij de Canucks en had daardoor veel contacten, speelde weinig in WHL en was daardoor niet gedraft, via ' contacten' bij de Kings gekomen en 3 jaar in de minors gespeeld

Groot succes verhaal voor de Kings
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134190589
Denk dat je voor de Calder wel minimaal 40/50 wedstrijden moet spelen en als Quick terug is zit hij zo weer in Manchester(omdat Scrivens niet naar de AHL kan zonder waivers)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134190974
Ranford On Jones’ Development
For those who may be wondering where Jones came from, he did not appear out of the blue in the Kings organization to suddenly come in and light the NHL on fire.
Jones went undrafted while playing for the Calgary Hitmen of the Western Hockey League, but the Kings signed him as an unrestricted free agent on October 2, 2008.
“I knew Martin from [him] playing with the North Shore Winter Club,” said Kings goaltender coach Bill Ranford. “My nephew played there. The reputation was there, and I think the issue we had was that we didn’t know a lot about [him]. We saw him a little bit with the Calgary Hitmen, but he wasn’t playing a lot at that point.”
“For me, sometimes, pedigree and resume sometimes comes into play, and all I knew about this kid was that he won at every level,” added Ranford. “I just felt that with his size, and such a strong technical package, that he already had in his game, that this is something I felt comfortable [with]. I thought [it] was a real good challenge to work with someone like that.”
“It was actually [former Kings head coach] Marc Crawford’s son—they grew up playing together. Martin was the number one [goalie], and Crow’s son was the number two, most of the time, so when Crow approached me about him, that’s where we knew the resume was already there, and through my nephew, I knew that he had been successful at every level.”
When Jones was signed by the Kings back in 2008, goaltending was not a strength of the organization, as it is now. Instead, it was a serious problem, as it had been throughout the vast majority of the franchise’s history. To illustrate, seven players manned the goal crease for the Kings, at one time or another, during the 2007-08 season, one season after five players guarded their net in 2006-07.
Ranford indicated that Jones had the look of a kid who was ahead of the game, in terms of having the necessary mindset to reach the professional level.
“We were at a point where we needed somebody,” Ranford noted. “I liked his professionalism, right off the bat. He was the kind of kid who was in the gym, stretching, getting prepared for practice, and didn’t really know anybody. But his professional approach, for a kid out of junior, who was still playing junior hockey at the time, on a [professional] tryout? That really impressed me.”
“That went a long way [to me thinking that] this guy has the [mindset] that he wants to be a pro, and can be a pro, and now, he’s proven it,” Ranford added.
Jones had his ups and downs while playing for the Manchester Monarchs, the Kings’ American Hockey League affiliate, raising some concerns about his future. Nevertheless, Ranford was not overly concerned.
“I’ve always been comfortable with Martin’s game, and his composure,” said Ranford. “Throughout your career, you’re going to go through some ups and downs, as a young individual at the pro level. Being away from the structure of, whether you’re living at home, or [living with a billet family], and now you’re out on your own, there’s always going to be times when you’re going to have to deal with some adversity.”
“The one thing, good or bad, he’s always been a very composed goalie,” added Ranford. “He very rarely gets rattled about anything, even when he’s not playing necessarily well, and I think that’s just a strong component of what he’s about.”
Ranford also noted the areas in which Jones has made the most improvement since he was acquired by the Kings.
“Urgency in his game, flexibility has always been a big part, and being able to come out of the box and compete on pucks,” Ranford noted. “When he was in Calgary, he didn’t have to do that, so we didn’t know if he could. He had such a strong team in front of him. That was the biggest thing he had to learn.”
“There are times when you have to come outside of the technical box—throw a pad, throw a stick, whatever it takes to stop the puck,” Ranford added. “Those are three areas where he has just grown immensely, and can continue to get better at.”

Pence die 2 jaar voor hem stond in Calgary ging via de CIS(Universiteit league in Canada, meestal voor spelers die junior speelden en niet goed genoeg zijn als prof) naar een lager niveau in Finland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 12 december 2013 @ 17:13:48 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134195588
quote:
Hahaha, en nog iets van de Capitals, een gewéldig kerstfilmpje. _O-
Ward op een opblaassaxofoon :D http://deadspin.com/happy(...)-capitals-1481917272
  donderdag 12 december 2013 @ 17:56:57 #179
154052 RobertVH
I am your father
pi_134195613
quote:
Die update ook _O-
quote:
UPDATE: An alternative thought - this is the trainer's measure stick, used to measure the Capitals' gear. In which case Alex Ovechkin may, in fact, be the mother [expletive] that touched it.
  donderdag 12 december 2013 @ 18:09:23 #180
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134195981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef emokid het volgende:

[..]

Hahaha, en nog iets van de Capitals, een gewéldig kerstfilmpje. _O-
Ward op een opblaassaxofoon :D http://deadspin.com/happy(...)-capitals-1481917272
Omg :')

Edit:


[ Bericht 4% gewijzigd door Katth op 12-12-2013 19:03:38 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134196895
Zó, niet echt verrassend maar toch ook weer wel: Calgary Flames GM Jay Feaster ontslagen. Assistent idem.
pi_134201342
Feaster is één van de slechtste GM's in de league, dusja.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134201522
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:24 schreef Saviola het volgende:
Feaster is één van de slechtste GM's in de league, dusja.
De Sabres zijn nu mensen aan het interviewen voor de GM positie. Jay Feaster kan bij gezond verstand daar niet in aanmerking voor komen. Met Buffalo weet je het echter nooit.. :')
pi_134204511
Als ze dat doen kunnen ze best hun club gewoon opdoeken _O-
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134207927
Wacht voor de sabres nog maar 2 a 3 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134208334
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef emokid het volgende:

[..]

Hahaha, en nog iets van de Capitals, een gewéldig kerstfilmpje. _O-
Ward op een opblaassaxofoon :D http://deadspin.com/happy(...)-capitals-1481917272
Op YouTube?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134214371
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Op YouTube?
Op YT kan ik hem helaas niet vinden.

Rangers stonden na 12 minuten 3-0 achter thuis tegen Columbus. Lundqvist gepulled, maakt niet eens een period af.
  vrijdag 13 december 2013 @ 09:13:29 #188
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134216045
Lundqvist, mijn 1st overall pick in de fantasy league.... zo slecht dit seizoen....
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134220492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef Katth het volgende:

[..]

Omg :')

Edit:
[ afbeelding ]
Die van die ref is al vrij oud, de rest is wel grappig :D
Vicariously I live while the whole world dies
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:13:16 #190
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134228468
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Die van die ref is al vrij oud, de rest is wel grappig :D
Ja, maar was bedoeld dat je zo'n video niet kan maken :')
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134246611
Oh zo, ik snap hem :')
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134248406
Jimmy Howard 2-4 weken uitgeschakeld.. Dan gaan we wellicht 'The Monster' in doel zien bij Detroit op de Winter Classic van 1 januari.
pi_134256688
Matige goalie, Howard gaan ze hard missen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134257290
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:00 schreef nyny83 het volgende:
Matige goalie, Howard gaan ze hard missen.
Dat dacht ik dus ook.. maar zie Gustavvsson stats:
W8-L1, SV% .933, GAA 1.93

Hier overigens een nieuwe teaser van de serie:

Gaat zó tof worden. Ik hoop op veel Datsyuk. _O_

Edit: Vandaag in de VS al de première. Morgen dus een torrentje erbij zoeken.

[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 14-12-2013 14:42:41 ]
pi_134268443
Stamkos vandaag..

https://vine.co/v/h2DjjM7bdUF

staat alweer op schaatsen 8)7 hoop maar dat ie niet teveel ineens doet
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:19:38 #196
154052 RobertVH
I am your father
pi_134268727
Lightning star Stamkos on ice at morning skate
In Stamkos we trust :7

Die kunnen we wel weer gebruiken in Tampa.. vanavond tegen NJ is alleen nog net te vroeg :+

/edit
of zoals hierboven al vermeld, was een beetje laat :')
pi_134269630
Shawn Thornton 15 wedstrijden geschorst.
pi_134269729
Goedzo
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134273403
Had van mij ook met pensioen mogen gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134275028
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had van mij ook met pensioen mogen gaan
Inderdaad.. Ik vind 15 wedstrijden niets oplossen.
pi_134280843
Okay.. Onnodige elleboog/headshot van Engelland op Abdelkader. Match penalty, dus de wedstrijd uit gegooid, en misschien een telefoon richting Shanahan.

Abdelkader keert ook niet terug ivm ernst of voorzorg.

[ Bericht 17% gewijzigd door emokid op 15-12-2013 02:07:16 ]
pi_134282707
Ik zeg letterlijk, net voor ik de score check, Brodeur zal wel weer een shutout halen tegen ons.. dan open je NHL.com, en zie je gelijk 1st star van de avond, Brodeur met een 33-save shutout :')

Als hij niet de goalie met de meeste shutouts tegen Tampa ooit is dan weet ik het ook niet meer
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134284984
Bruins heerlijk op hun plek gezet door de Canucks.. 2-6. Overigens hier in 12 seconden helder uitgelegd waarom Neal dat knietje gaf aan Marchand:
https://vine.co/v/h2UFHKxYLAK
https://vine.co/v/h2U32DzPDWw
  zondag 15 december 2013 @ 13:47:38 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134287573
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 01:46 schreef emokid het volgende:
Okay.. Onnodige elleboog/headshot van Engelland op Abdelkader. Match penalty, dus de wedstrijd uit gegooid, en misschien een telefoon richting Shanahan.

Abdelkader keert ook niet terug ivm ernst of voorzorg.
http://prohockeytalk.nbcs(...)detroits-abdelkader/

quote:
Abdelkader went pretty low with head, but responsibility to avoid head is on player delivering hit, in this case Engelland. He’ll pay.
Ik vond het niet overduidelijk een overtreding met als bewust doel iemand te blesseren, maar bovenstaande quote is een goeie beschrijving. Van de Top-6 defensemen waren er dus 5 uit na deze misconduct door de Pens.

quote:
Pittsburgh Penguins defenceman Deryk Engelland will have in-person hearing Wednesday for a hit he delivered Saturday
In person is net als met Thornton toch? Niet zoals Neal die via de telefoon 5 games kreeg? Kunnen we daaruit concluderen dat hij richting 10 games gaat? Dat zou ik buitenproportioneel vinden maar goed..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 15 december 2013 @ 14:28:37 #205
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134289211
Zit nu replay te kijken, Malkin zijn blesssure ziet er ook niet heel lekker uit. Gaat goed zo. Als Scuderi nog niet terug is en Engelland wordt geschorst dan missen we:

- Letang (day to day)
- Scuderi (broken ankle)
- Martin (broken ankle)
- Engelland (suspension
- Orpik (concussion)
- Malkin (lower body injury)
- Neal (suspension)
- Glass (broken hand)
- Bennett (wrist)
- Ebbett (broken ankle)
- Vokoun (blood cloth)

Mis ik nog iemand?

4-1 win tegen de Red Wings zonder 5 van de top-6 defenders en dan 4-1 winnen met je backup goalie (Zatkoff). Pens zijn echt heel goed op dreef, ben benieuwd of ze het dit seizoen door kunnen zetten. Tegen de Devils hadden de 6 defenceman 1100 games ervaring tegenover 1800 van de toen drie geblesseerde spelers. Met Engelannd en Letang eruit zit je aan 600 games ofzo :')

Edit - de meeste blessures van alle teams in de NHL.. en toch blijven winnen...

http://www.cbssports.com/nhl/injuries
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134289878
Engelland gok ik op 3-5. weet niet of hij een 'geschiedenis' heeft.

'Wings speelden ook zonder DeKeyser, Helm, Weiss, Zetterberg, Howard. Het was wel een prima wedstrijd. Ik maakte mij wel een beetje "zorgen" om Malkin. Hij ging eerder tijdens de wedstrijd al de kleedkamers in voor een concussion check omdat hij akelig viel. Dat hij erna zo hard tegen de boards knalt staat daar niet los van, omdat hij al heel wat incasseerde. Hij móet gewoon fit zijn voor Sochi. :7
  zondag 15 december 2013 @ 15:12:19 #207
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134290809
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:47 schreef emokid het volgende:
Engelland gok ik op 3-5. weet niet of hij een 'geschiedenis' heeft.

'Wings speelden ook zonder DeKeyser, Helm, Weiss, Zetterberg, Howard. Het was wel een prima wedstrijd. Ik maakte mij wel een beetje "zorgen" om Malkin. Hij ging eerder tijdens de wedstrijd al de kleedkamers in voor een concussion check omdat hij akelig viel. Dat hij erna zo hard tegen de boards knalt staat daar niet los van, omdat hij al heel wat incasseerde. Hij móet gewoon fit zijn voor Sochi. :7
Geen geschiedenis, maar ik las net dat een in person hearing standaard is als je met een major uit de wedstrijd gezet wordt vanwege een hit.

Ik bedoel overigens niet alleen de game tegen de Wings, maar gewoon alle wedstrijden van de laatste tijd, de Pens staan #1 in PP en #2 in PK met praktisch de helft van het team pleite.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134291758
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Geen geschiedenis, maar ik las net dat een in person hearing standaard is als je met een major uit de wedstrijd gezet wordt vanwege een hit.

Ik bedoel overigens niet alleen de game tegen de Wings, maar gewoon alle wedstrijden van de laatste tijd, de Pens staan #1 in PP en #2 in PK met praktisch de helft van het team pleite.
Dat is inderdaad zeer knap. Ik was zelfs een beetje verbaasd toen ik zag dat ze eerste stonden gisteren. De verdienste van Bylsma en zijn staf?

Is de Western Conference 'beter' en/of zwaarder? 7 ploegen in West met minder dan 10 losses. 1 in East. Canucks staan met 45 punten 4e in de divisie. Bruins staan met 46 punten 1e in hun eigen (Montreal tweede met 44).

[ Bericht 11% gewijzigd door emokid op 15-12-2013 15:45:48 ]
pi_134294903
D
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef emokid het volgende:

[..]

De verdienste van Bylsma en zijn staf?

Zeg dat maar niet te hard tegen maniack ;) BYLSMA MOET OPROTTEN! INCOMPETENTE PRUTSER IS HET! :+
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134296910
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef emokid het volgende:
Is de Western Conference 'beter' en/of zwaarder? 7 ploegen in West met minder dan 10 losses. 1 in East. Canucks staan met 45 punten 4e in de divisie. Bruins staan met 46 punten 1e in hun eigen (Montreal tweede met 44).
De East is altijd iets meer top-heavy qua talent geweest. Dus daar heb je meer echte supersterren bij een team maar minder depth overall. Ze zijn afhankelijker van bepaalde spelers.
De West heeft minder dat pure talent, maar teams zijn veel uitgebalanceerder. Waar je in de East teams met 1 a 2 goeie forward lines ziet, hebben teams in de West er meestal 3 of 4. En daardoor zijn ze imo veel moeilijker te verslaan op een consistente basis.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  zondag 15 december 2013 @ 17:52:38 #211
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134297597
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef nyny83 het volgende:
D

[..]

Zeg dat maar niet te hard tegen maniack ;) BYLSMA MOET OPROTTEN! INCOMPETENTE PRUTSER IS HET! :+
Afgelopen jaren wel geweest, maar Martin (Jacques) brengt misschien dat wat nodig is dit seizoen.

Weet je, Bylsma is goed in spelers die beneden hun maat presteren voor kortere periode heel goed te laten presteren. Dat is zijn kernkwaliteit. Ik heb het gevoel dat hij met superstars wat meer moeite heeft.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134314299
Caps stonden 11:30 in de 3rd nog 4-1 achter, maar kwamen tot 4-3 en Ovechkin maakte met 40 seconden op de klok 4-4 voor OT.

MVP.
  maandag 16 december 2013 @ 00:08:55 #213
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134315123
En winnen in de SO ;-)
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134317124
Pfoe, gisteravond laat verloren in New Jersey, daarna in barre omstandigheden naar Detroit voor een namiddag game en die met 3-0 winnen _O_ vind toch knap voor zo'n jong team als Tampa
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 16 december 2013 @ 09:56:17 #215
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134319564
31 games, 28 goals.

History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134320265
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134320994
9-4-2-6 voor Dalhuisen, jaartje in de ECHL zich ontwikkelen lijkt me
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 16 december 2013 @ 14:44:07 #218
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134328902
Iemand de eerste aflevering van 24/7 gezien? Ik hoop echt dat ze nog meer ingaan op wat de fans nu van de sport vinden. Vond ik ook een gemis in de vorige seizoenen. Fans zetten vaak heel veel opzij om maar bij wedstrijden te zijn en die hele beleving van 's ochtends opstaan tot 's avonds naar bed gaan op game day is bijna niet te beschrijven voor de echt die hard fans.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134329965
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:44 schreef Katth het volgende:
Iemand de eerste aflevering van 24/7 gezien? Ik hoop echt dat ze nog meer ingaan op wat de fans nu van de sport vinden. Vond ik ook een gemis in de vorige seizoenen. Fans zetten vaak heel veel opzij om maar bij wedstrijden te zijn en die hele beleving van 's ochtends opstaan tot 's avonds naar bed gaan op game day is bijna niet te beschrijven voor de echt die hard fans.
Ik heb hem voor vanavond bewaard. Ben benieuwd.
  maandag 16 december 2013 @ 15:18:48 #220
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134330007
Waar kan ik het zien? :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134331778
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef maniack28 het volgende:
Waar kan ik het zien? :P
Menig torrentsite, zie PM.
  maandag 16 december 2013 @ 16:45:45 #222
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134333145
Letang op IR.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134333522
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:45 schreef Katth het volgende:
Letang op IR.
Wanneer kan ie terug komen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 16 december 2013 @ 16:59:28 #224
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134333643
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wanneer kan ie terug komen?
Na 10 wedstrijden.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 16 december 2013 @ 17:11:37 #225
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134334096
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef emokid het volgende:

[..]

Menig torrentsite, zie PM.
_O_
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 16 december 2013 @ 17:13:25 #226
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134334157
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 16:59 schreef Katth het volgende:

[..]

Na 10 wedstrijden.
:')

quote:
Combined Despres (60), Bortuzzo (39), Maatta (34), Dumoulin (1) and Samuelsson (0) have played in 134 career NHL games.
Niskanen staat op 444...

Voor de pot tegen Toronto waarschijnlijk deze lines:

Kunitz-Crosby-Dupuis
Zolnierczyk-Jokinen-Megna
Conner-Sutter-Vitale
Adams-Sill-Kobasew

Niskanen-Maatta
Bortuzzo-Dumoulin
Despres-Samuelsson
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134335589
Sinds wanneer speelt Crosby in de AHL?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 16 december 2013 @ 18:08:36 #228
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134336122
Ovechkin is alweer first star of the week _O_
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  maandag 16 december 2013 @ 18:35:00 #229
154052 RobertVH
I am your father
pi_134336943
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:08 schreef Katth het volgende:
Ovechkin is alweer first star of the week _O_
Word nog leuk om te zien of hij 50 in 50 kan halen, maar met de Caps schema denk ik niet dat die het haalt, of hij moet er nog een paar wedstrijden als tegen Tampa tussen hebben en er gelijk 4 in leggen.
pi_134337950

Hier staat trouwens aflevering 1 van die show.. maar vast niet voor lang.
  maandag 16 december 2013 @ 20:51:54 #231
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134342623
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 17:51 schreef emokid het volgende:
Sinds wanneer speelt Crosby in de AHL?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WhuT? _O-
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134349615
Milan Lucic ging in zijn hometown Vancouver uit in een bar en werd "physically and verbally" aangevallen. In het filmpje zie je helaas alleen het laatste stuk. Die "You know who you're fucking with" komt van die random spierbal die het op Lucic gemunt heeft. :')

pi_134354893
Ze houden daar wel van een beetje vechten in Vancouver geloof ik :') Anyway, vraag me af wat hem bezielt om juist in Vancouver te gaan stappen als Bruins speler...
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 17 december 2013 @ 11:08:23 #234
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134358128
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:49 schreef nyny83 het volgende:
Ze houden daar wel van een beetje vechten in Vancouver geloof ik :') Anyway, vraag me af wat hem bezielt om juist in Vancouver te gaan stappen als Bruins speler...
Omdat hij daar vandaan komt?

Het is gewoon debiel dat die zogenaamde fans dat niet los van elkaar kunnen zien.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134360847
Eerste aflevering van 24/7 is tof. Ze zijn al maanden aan het filmen, maar er zit footage in van woensdag, van o.a. die Kings-Leafs game waar Martin Jones het zo goed deed. Dat is dus behoorlijk snel gemonteerd voor zo'n grote serie.

Overigens, dit lijkt mij gewoon een clean hit.. Bortuzzo is gewoon langer, kan hij niets aan doen. Ook 'springt' hij pas na de botsing iets, maar dat is logisch als je op je benen wilt blijven staan ivm tegenkracht.

pi_134361107
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 11:08 schreef Katth het volgende:

[..]

Omdat hij daar vandaan komt?

Het is gewoon debiel dat die zogenaamde fans dat niet los van elkaar kunnen zien.
En omdat hij op bezoek ging bij zijn vriend die de eigenaar is van die tent
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134361164
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef emokid het volgende:
Eerste aflevering van 24/7 is tof. Ze zijn al maanden aan het filmen, maar er zit footage in van woensdag, van o.a. die Kings-Leafs game waar Martin Jones het zo goed deed. Dat is dus behoorlijk snel gemonteerd voor zo'n grote serie.

Overigens, dit lijkt mij gewoon een clean hit.. Bortuzzo is gewoon langer, kan hij niets aan doen. Ook 'springt' hij pas na de botsing iets, maar dat is logisch als je op je benen wilt blijven staan ivm tegenkracht.


Clean
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134363202
LA Kings: Fraser On The Mend, Back On The Ice, While Greene Works To Get Up To Speed

DECEMBER 17, 2013 BY GANN MATSUDA LEAVE A COMMENT

LA Kings center Colin Fraser, shown here during a recent practice.
(click above to view larger image)
Photo: David Sheehan/FrozenRoyalty.net
EL SEGUNDO, CA — After being placed on injured reserve, retroactive to December 11, due to an apparent concussion suffered in Toronto, it was a bit of a surprise to see center Colin Fraser back on the ice, skating with his teammates during practice on December 16.
“It was nice [to be back on the ice for practice],” said Fraser. “It hasn’t been that many days, but it’s long enough. I was feeling pretty good.”
“It didn’t look good on the ice, but for whatever reason, even the next night, and the next day, I felt no symptoms, really,” added Fraser. “But the [concussion] protocol and the safety, which is, obviously, a good thing—I’m not complaining. It just takes a little bit longer.”
Fraser talked about the hit that knocked him out of the game at Toronto, and onto the injured reserve list.
“It was scary, at the time,” Fraser noted. “It didn’t look too good when I was getting off the ice, even when I was watching the replay.”
“I remember everything,” Fraser added. “[Head coach] Darryl [Sutter] said that I got my bell rung. I definitely got my bell rung. But even going to bed that night, I felt pretty good, which is weird, because if you look at [defenseman Matt] Greene, he missed 18 games. It’s just weird how it goes.”
Fraser, who is 6-1, 190 pounds, was crunched by Maple Leafs’ 6-5, 230-pound left wing Frazer McLaren.
Do the math.
“Clean hit,” said Fraser. “Tough game. He’s 240 pounds. He outweighs me by fifty pounds. He’s probably going to outmuscle me, but I play the game hard. If I don’t go for that puck, I probably don’t play the rest of the game. It was just part of hockey. You’ve got to do what you’ve got to do.”
Although Fraser was off by ten pounds, a 40-pound difference would have similar, if not the same, results on that play.
“I knew he was coming,” Fraser indicated. “I saw him the whole way. It was the old-fashioned, ‘take the hit to make the play. I know I’m going to get hit.’”
The way his head hit the ice may have saved Fraser from a more severe concussion.
“I hit my head straight on the boards, instead of taking it on the chin, and getting the whole jarring action,” he explained. “Then, your neck and everything’s involved. I just, straight up, hit my head, straight on.”
“If I’m a foot closer to the boards, I don’t bang my head on the boards,” he elaborated. “Maybe I go into the bench. I definitely [wouldn’t have banged] my head. That’s how close it really is.”
Fraser indicated that he has been increasing his activity over the past few days.
“I skated yesterday, by myself, in the morning, lightly,” he noted. “Nothing crazy. I rode the bike, two days prior. I rode the bike lightly, no symptoms. I rode it harder and worked out, no symptoms.”
“I’m good to go today,” he added. “I took my neuro-psych tests and passed everything.”
One always hears about the “baseline tests” that concussed players have to pass in order to return to action. But what does that test consist of?
“There were two different parts, twenty minutes [for one portion], and twenty minutes [for a second one],” said Fraser. “Word memory. They give you, I don’t know, 15 words, or whatever, and then, you repeat back the ones you remember. You do that three times. Then shapes—you have to draw them. That was all the written stuff. Then, there’s the computer test, which is the same concepts, only now, they’re on the computer. You have to remember the shapes, words, colors, letters.”
“Every couple of years, you’ve got to update it,” added Fraser. “Then, they compare the results to see how you’re doing.”
Given the role he plays, Fraser is fortunate that this was his first concussion.
“I’ve never had a concussion [before],” he noted. “Some guys are unlucky, and some guys are lucky. There’s no rhyme or reason to it. Some guys heal quicker, and some don’t. It’s your brain, but they don’t even know. The experts don’t even know why.”
“It’s weird because I’ve been in a lot of fights, going back to junior, but I never had one like that,” he added. “I have been pretty lucky, considering that I’m not the biggest guy, and the way I try to play the game—trying to be physical, trying to be hard, sometimes fight. I’ve been pretty lucky.”

Interessant :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:26:49 #239
154052 RobertVH
I am your father
pi_134375922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef emokid het volgende:
Eerste aflevering van 24/7 is tof. Ze zijn al maanden aan het filmen, maar er zit footage in van woensdag, van o.a. die Kings-Leafs game waar Martin Jones het zo goed deed. Dat is dus behoorlijk snel gemonteerd voor zo'n grote serie.

Overigens, dit lijkt mij gewoon een clean hit.. Bortuzzo is gewoon langer, kan hij niets aan doen. Ook 'springt' hij pas na de botsing iets, maar dat is logisch als je op je benen wilt blijven staan ivm tegenkracht.


Juah zou gewoon moeten kunnen, het is ook niet alsof Bertuzzo met een noodvaart aankomt, hij komt langzaam naar voren en D'amigo schaatst meer tegen hem op.

Wel een beetje jammer dat z'n elleboog vreemd omhoog vliegt tijdens/na de hit, alsof hij die uitsteekt om hem te raken (of zichzelf te verdedigen tegen de hit) dat maakt het er allemaal wat vreemd uitzien.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:38:56 #240
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134376404
Dit is wel een lastige, maar ik denk dat ze correct hebben gehandeld met het geven van een 2 min penalty. Eerste point of impact is het hoofd, maar het is niet alsof beide daar wat aan konden doen.

Dus 2 min penalty en daarmee klaar.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 18 december 2013 @ 02:35:51 #241
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134392974
Een
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Juah zou gewoon moeten kunnen, het is ook niet alsof Bertuzzo met een noodvaart aankomt, hij komt langzaam naar voren en D'amigo schaatst meer tegen hem op.

Wel een beetje jammer dat z'n elleboog vreemd omhoog vliegt tijdens/na de hit, alsof hij die uitsteekt om hem te raken (of zichzelf te verdedigen tegen de hit) dat maakt het er allemaal wat vreemd uitzien.
Inderdaad. Het is een clean hit, maar omdat bertuzzo daarna zijn elleboog uitsteekt (waarschijnlijk omdat ie zijn balans wilde bewaren) zag het erin eerste instantie anders uit.

Ben nu overigens boston tegen calgary aan het kijken. Calgary heeft high sticking uitgevonden!
En terwijl ik dat typ mag marchand naar de bank voor boarding
Nil Satis Nisi Optimum
pi_134393084
What the hell.. Kyle Quincey van Detroit ejected uit de wedstrijd door "boarding" op Getzlaf. Hij geeft Getzlaf een klein duwtje waardoor hij vervolgens afzet en met alle kracht bijna suicidaal op het glas duikt.
  woensdag 18 december 2013 @ 03:39:09 #243
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134393198
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 02:58 schreef emokid het volgende:
What the hell.. Kyle Quincey van Detroit ejected uit de wedstrijd door "boarding" op Getzlaf. Hij geeft Getzlaf een klein duwtje waardoor hij vervolgens afzet en met alle kracht bijna suicidaal op het glas duikt.
Dat was niet zachtjes inderdaad. Beste klapper.

Calgary heeft al 2 minuten een empty net, maar boston weet niet te scoren
Nil Satis Nisi Optimum
  woensdag 18 december 2013 @ 08:30:26 #244
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134394209
Tom Wilson gaat ook een schorsing krijgen.

https://vine.co/v/h01OEX7qZTT
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134396435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:30 schreef Katth het volgende:
Tom Wilson gaat ook een schorsing krijgen.

https://vine.co/v/h01OEX7qZTT
Jezus.. :P
  woensdag 18 december 2013 @ 10:42:47 #246
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134396716
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 18 december 2013 @ 10:48:59 #247
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134396910
Quincey's hit is imo veel minder erg, dat was een klein zetje in de rug. Dat Getzlaf meteen uit balans raakt en face first in de boards komt kan je ook niet weten...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134397866
Filppula _O_
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134398155
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:24 schreef Saviola het volgende:
Filppula _O_
3 seconden. _O-

Martin Jones van de Kings een shutout, nog steeds undefeated. 6-0, SV% .972/GAA 0.82..

Panthers stijgen trouwens in mijn aanzien sinds ze een nieuwe staf hebben. 6 van de laatste 7 gewonnen, gisteren de Leafs vernederd in eigen huis met 3-1. _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door emokid op 18-12-2013 11:40:23 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 14:58:07 #250
154052 RobertVH
I am your father
pi_134404805
quote:
Oates is een idioot..
Natuurlijk, als de hit op open-ice was zou het een clean hit zijn, maar niet als je iemand bijna door de boarding ramt :')
En Wilsons moet dat ook weten, tenzij die traag of blind is..

Quincey hit was meer een geval van veel ongelukkige toevalligheden, Getzlaf raakt de boarding net verkeerd.

Oh en Kucherov is ook een baas :D
http://sports.yahoo.com/v(...)otout-032020667.html

[ Bericht 6% gewijzigd door RobertVH op 18-12-2013 15:05:16 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 14:59:02 #251
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134404842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:58 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Oates is een idioot..
Natuurlijk, als de hit op open-ice was zou het een clean hit zijn, maar niet als je iemand bijna door de boarding ramt :')
En Wilsons moet dat ook weten, tenzij die traag of blind is..

Quincey hit was meer een geval van veel ongelukkige toevalligheden, Getzlaf raakt de boarding net verkeerd.

oh an.,. filppula _O_
Ook al was het open ice, blijft nog steeds charging.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 18 december 2013 @ 15:02:37 #252
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134404986
Net The Last Gladiators gezien met Chris "Knuckles" Nilan als hoofdrolspeler, erg goeie documentaire. Oprechte man ook, die Chris, ik voel met hem mee..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 18 december 2013 @ 15:07:44 #253
154052 RobertVH
I am your father
pi_134405132
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 14:59 schreef Katth het volgende:

[..]

Ook al was het open ice, blijft nog steeds charging.
Mwah, als je de regel erbij pakt is ongeveer elke hit charging - z'n schaatsen blijven gewoon op het ijs zover ik zie
  woensdag 18 december 2013 @ 15:17:38 #254
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134405456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef RobertVH het volgende:

[..]

Mwah, als je de regel erbij pakt is ongeveer elke hit charging - z'n schaatsen blijven gewoon op het ijs zover ik zie
quote:
Charging shall mean the actions of a player who, as a result of distance traveled, shall violently check an opponent in any manner. A “charge” may be the result of a check into the boards, into the goal frame or in open ice.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  woensdag 18 december 2013 @ 15:37:56 #255
130412 Katth
I wanna do bad things with you
  woensdag 18 december 2013 @ 16:00:01 #256
154052 RobertVH
I am your father
pi_134406931
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 15:17 schreef Katth het volgende:

[..]

[..]

dat zeg ik toch? Je kan bijna elke hit wel als charging uitleggen. Volgens mij blijven z'n schaatsen ook gewoon op het ijs.
  woensdag 18 december 2013 @ 16:49:39 #257
154052 RobertVH
I am your father
pi_134409134
Mike Smith genomineerd voor een Emmy
pi_134410019
Zou hem een paar tikken geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 18 december 2013 @ 18:06:26 #259
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134412023
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:00 schreef RobertVH het volgende:

[..]

dat zeg ik toch? Je kan bijna elke hit wel als charging uitleggen. Volgens mij blijven z'n schaatsen ook gewoon op het ijs.
Het gaat om het stukje: "distance traveled". Hij neemt een gigantische aanloop voor een hit, dat is charging.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134412853
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 16:49 schreef RobertVH het volgende:
Mike Smith genomineerd voor een Emmy
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.. Zulke spelers verdienen direct een paar corrigerende tikken. Had hem wel hoog zitten.
pi_134415300
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:29 schreef emokid het volgende:

[..]

Dit kan echt niet.. Zulke spelers verdienen direct een paar corrigerende tikken. Had hem wel hoog zitten.
Dit soort grappen moet inderdaad hard aangepakt worden, anders wordt ijshockey net als voetbal. Ik ben nog steeds niet over dat schandalige theaterstuk in San Siro heen :r
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134423489


:+
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  donderdag 19 december 2013 @ 00:38:53 #263
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134435433
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Saviola het volgende:
[ afbeelding ]

:+
_O-
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 december 2013 @ 00:42:46 #264
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134435595
Hebben we allemaal nog de Neal hit vers in het geheugen? Je weet wel, waar Marchand op de grond lag en Neal met zijn knie tegen zijn hoofd aanschaatste. Dat was 5 wedstrijden waard..


Let op! Engelland krijgt er nu ook 5 voor zijn hit op Abdelkader... :')


quote:
Mostly, the NHL had a problem with Engelland's delivery while hitting Abdelkader.

“Engelland tucks his shoulder and drives through Abdelkader, recklessly picking his head and making it the main point of contact,” Burke said.

Burke noted that Abdelkader leaned forward and left his head exposed before Engelland's hit.

“However, he does not materially change the position of his head immediately prior to or simultaneous with this hit in a way that contributes to this head contact,” Burke said. “If Engelland wants to make this check, he has to take a different angle of approach that ensures the head is not picked and made the main point of contact.”

http://triblive.com/sport(...)ies%29#axzz2npru69tn
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 december 2013 @ 01:13:43 #265
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134436496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:42 schreef maniack28 het volgende:
Hebben we allemaal nog de Neal hit vers in het geheugen? Je weet wel, waar Marchand op de grond lag en Neal met zijn knie tegen zijn hoofd aanschaatste. Dat was 5 wedstrijden waard..


Let op! Engelland krijgt er nu ook 5 voor zijn hit op Abdelkader... :')


[..]

http://triblive.com/sport(...)ies%29#axzz2npru69tn
Neal inderdaad slechts 5. Schandalig! Hadden er 15 mogen zijn.

Engelland heeft er ook 5 gekregen. Totaal niet in verhouding met neal.

Malkin blijft overigens ook nog 2 wedstrijden aan de kant ivm zn blessure
Nil Satis Nisi Optimum
pi_134436975
Ik denk dat Engelland 5 kreeg omdat Abdelkader mogelijk een flinke hersenschudding heeft opgelopen. Quincey van Detroit krijgt namelijk geen schorsing lees ik nu, omdat Getzlaf in orde is en zelfs de wedstrijd afmaakte.
  donderdag 19 december 2013 @ 02:01:30 #267
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134437611
Iemand gisteren bouma nog gezien? Volgens mijhad iemand hem voor de wedstrijd high sticking geleerd. Twee keer zo'n lompe actie. Ongelofelijk dat die op chara niet werd bestraft.
Nu ottawa tegen de devils aan het kijken. Niet echt een boeiende wedstrijd. Even wachten en dan Pittsburgh tegen NY Rangers!
Nil Satis Nisi Optimum
pi_134437706
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 02:01 schreef Catenaccio het volgende:
Iemand gisteren bouma nog gezien? Volgens mijhad iemand hem voor de wedstrijd high sticking geleerd. Twee keer zo'n lompe actie. Ongelofelijk dat die op chara niet werd bestraft.
Nu ottawa tegen de devils aan het kijken. Niet echt een boeiende wedstrijd. Even wachten en dan Pittsburgh tegen NY Rangers!
Niet gezien. Ik kijk doorgaans geen Bruins. Devils ben ik ook aan het kijken, ze lijken deze wedstrijd al in de zak gestoken te hebben. Senators zijn zeer inspiratieloos bezig.

Edit: Ik schakel ook even over. Rangers zijn altijd wel leuk om naar te kijken.

He, grappig: Ulf Samuelsson is Assistent Head Coach bij de Rangers. Hij ziet voor zijn neus zijn zoon spelen bij de Pens die pas opgeroepen is van de AHL, Philip Samuelsson.

[ Bericht 6% gewijzigd door emokid op 19-12-2013 02:20:20 ]
pi_134442817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 01:31 schreef emokid het volgende:
Ik denk dat Engelland 5 kreeg omdat Abdelkader mogelijk een flinke hersenschudding heeft opgelopen. Quincey van Detroit krijgt namelijk geen schorsing lees ik nu, omdat Getzlaf in orde is en zelfs de wedstrijd afmaakte.
Ik blijf het raar vinden dat het uitmaakt of iemand er injured van geraakt is. De actie telt, niet het gevolg. Met een beetje meer pech had Getzlaf ook een behoorlijke injury op kunnen lopen.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134447408
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 10:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden dat het uitmaakt of iemand er injured van geraakt is. De actie telt, niet het gevolg. Met een beetje meer pech had Getzlaf ook een behoorlijke injury op kunnen lopen.
Mee eens, best wel een grijs gebied dit.

Overhaast? St. Louis Blues geven Steen een verlenging van 3 jaar voor $17m.. Hij heeft 22 goals dit seizoen, maar totaal 145 goals uit 570 wedstrijden, .254 goals per game average. Is nooit een goalscorer geweest.. Zelfs Michael Ryder heeft een hoger gemiddelde met .312.
pi_134447428
Gevalletje Bryzgalov. Een goed jaartje en gelijk een veel te duur contract geven.
Vicariously I live while the whole world dies
  donderdag 19 december 2013 @ 14:14:17 #272
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134448940
Cap gaat toch omhoog volgend jaar en hij zou UFA zijn na dit seizoen. Dus dat geld had hij sowieso wel gekregen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  donderdag 19 december 2013 @ 17:07:42 #273
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134455165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:33 schreef emokid het volgende:

[..]

Mee eens, best wel een grijs gebied dit.

Overhaast? St. Louis Blues geven Steen een verlenging van 3 jaar voor $17m.. Hij heeft 22 goals dit seizoen, maar totaal 145 goals uit 570 wedstrijden, .254 goals per game average. Is nooit een goalscorer geweest.. Zelfs Michael Ryder heeft een hoger gemiddelde met .312.
Hij was anders einde contract dus opzich kan ik het nog wel begrijpen. Is de laatste tijd best belangrijk geweest voor ze. Als ie weggaat moet je een ander vinden. Als je iemand anders zoekt voor dat geld dan wordt het ook lastig
Nil Satis Nisi Optimum
pi_134455299
David Clarkson heeft de UFA markt verneukt. Nee, eigenlijkde Leafs. Als je spelers met zijn contract gaat vergelijken is 'iedereen' $6m per jaar waard straks.

Maar klopt inderdaad dat Steen dit hoe dan ook zou krijgen. 3 jaar is ook een ideaal contractduur vind ik.
  donderdag 19 december 2013 @ 17:44:03 #275
154052 RobertVH
I am your father
pi_134456477
$5,6m per jaar is ook wel te overzien. Als hij zijn seizoen op hetzelfde tempo zou doorzetten had het ze veel meer kunnen kosten.

3 jaar is ook te overzien, als over 3 jaar blijkt dat dit seizoen een uitschieter was, kunnen ze hem altijd voor hetzelfde/minder verlengen.
pi_134461297
Kaufmann, who is Jewish,[1] was born in Plymouth, Minnesota and graduated from Robbinsdale Armstrong High School at Plymouth in 2004.[2] His great-grandparents were murdered during the Holocaust.[3] At the University of Minnesota, Kaufmann played on the Golden Gophers hockey team and studied accounting at the Carlson School of Management. Kaufmann was a Western Collegiate Hockey Association scholar-athlete pick all four years at Minnesota.[4]
Kaufmann moved to Germany in 2008 and received German citizenship in order to play for the national team, DEG Metro Stars of Deutsche Eishockey Liga.[5] He is among the top scorers in the league. Kaufmann admits that his teammates are very curious about him being Jewish and often ask him questions. Kaufmann told the UK's Daily Mail, "I didn't have to think hard about it. It is a great honour but it will also be a very emotional moment for me when I hear the national anthem played."[6]
On February 16, 2012, Kaufmann agreed to leave DEG at seasons end and sign a two-year contract with fellow DEL club, Nürnberg Ice Tigers.[7]

Blijft wel een apart verhaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134461615
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134475102
Tom Wilson wordt niet naar gekeken, geen straf/schorsing voor die charging penalty.
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:01:05 #279
383107 Catenaccio
Onder een vergrootglas
pi_134475361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef emokid het volgende:
Tom Wilson wordt niet naar gekeken, geen straf/schorsing voor die charging penalty.
Inderdaad, ik wilde net reageren. Toch ongekend. Ik had op minimaal 5 wedstrijden gerekend. Gewoon een schandalige hit op schenn!
Nil Satis Nisi Optimum
  vrijdag 20 december 2013 @ 08:57:18 #280
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134479423
Hij heeft wel een telefonische hearing gehad. Vind het ook opvallend, blijkt maar weer dat er geen touw aan vast te knopen is aan die Shannaban.

Edit: Die uitleg van Shannahan mag er wel zijn btw.

[ Bericht 17% gewijzigd door Katth op 20-12-2013 09:11:20 ]
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134480115
(verkeerde topic)

[ Bericht 90% gewijzigd door Caws op 20-12-2013 09:45:34 ((verkeerde topic)) ]
pi_134480871
Sabres :D Ze mogen alles verliezen van mij maar thuis moet wel even gewonnen worden van de Bruins.

Sabres hebben sinds gisteren ook Linus Omark van de Oilers voor een conditional 6th round pick. Ik ken hem nog vaagjes.
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:44:59 #283
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134481499


:N :N :N
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134482842
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:20 schreef emokid het volgende:
Sabres hebben sinds gisteren ook Linus Omark van de Oilers voor een conditional 6th round pick. Ik ken hem nog vaagjes.
Ja, hiervan :P

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_134484018
quote:
Haha, die inderdaad. _O_ Deze mag er ook zijn:

Hij is point per game in de AHL met 30 of zo, en is schijnbaar two-way 'geworden' ipv zo'n eenzijdige skilled forward. Bij de Oilers komt talent toch zelden uit de verf dus hopen dat ze iets hebben met hem. Is UFA hierna dus hij wilt zich bewijzen.

Dat Dustin Brown knietje hierboven is akelig, maar (1) hij kan hem niet meer vermijden en Hertl had nét de puck weg dus nog steeds een geldige speler om te hitten, en (2) Brown lijkt hem te willen vermijden en komt met zijn hele been in Hertl terecht.. maar Dustin Brown heeft een patent op dit soort hits dus ik vertrouw het niet.




[ Bericht 5% gewijzigd door emokid op 20-12-2013 12:28:49 ]
pi_134484278


Goal of the year tot zover. _O_ Claude Giroux. _O_ Flyers stonden met 15:00 over in de 3rd 3-0 achter tegen Columbus. Even later zelfs 4-2 achter. Ze scoorden er drie in de laatste 5 minuten om 4-5 te winnen. Bovenste is de game-winner met 100 resterende seconden op de klok. http://video.nhl.com/vide(...)&navid=sb:highlights
pi_134485826
Van mij mogen ze daar wel een paar wedstrijden voor geven, als speler ben je altijd verantwoordelijk voor je knie en/of elboog.

http://www.nhl.com/ice/player.htm?id=8475726

Calder trophy kandidaat?

Wat is het record voor het aantal gewonnen wedstrijd aan het begin van een NHL carrière?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134485877
Die assist van Martin Jones _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_134486363
Kings spelen zaterdag tegen Col thuis en maandag tegen Dallas thuis, schat zo in dat Scrivens zaterdag speelt en Jones maandag

Let the streak continue :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:43:34 #290
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134487470
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 12:01 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat Dustin Brown knietje hierboven is akelig, maar (1) hij kan hem niet meer vermijden en Hertl had nét de puck weg dus nog steeds een geldige speler om te hitten, en (2) Brown lijkt hem te willen vermijden en komt met zijn hele been in Hertl terecht.. maar Dustin Brown heeft een patent op dit soort hits dus ik vertrouw het niet.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bullshit, zie je in de eerste gif dan niet dat hij zijn been nog uitsteekt om juist net nog wel te pakken?

In game heeft hij 5m + game misconduct gekregen en terecht. Opzouten met die gast.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134488146
Gane misconduct kan ook naar Hertl gaan, maar goed Brown heeft zijn reputatie tegen, schat 2/3 wedstrijden en een firme waarschuwing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:04:05 #292
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134488282
Trouwens na nog eens te luisteren naar uitleg Shannahan op de Wilson hit, had Wilson niet eens een penalty mogen krijgen. Het was een legal en clean hit. Flyers scoren 2x in die major penalty... :(
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134488495
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef Katth het volgende:

[..]

Bullshit, zie je in de eerste gif dan niet dat hij zijn been nog uitsteekt om juist net nog wel te pakken?

In game heeft hij 5m + game misconduct gekregen en terecht. Opzouten met die gast.
Game krijg je automatisch na een kneeing major
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:12:26 #294
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134488624
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Game krijg je automatisch na een kneeing major
Oke, had ik ook kunnen weten. Ovi heeft ook al eens een game gekregen na een knee met Kaleta.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134488676
Als Brown een schorsing krijgt voor deze hit is het

3 for reputation, maar goed hij heeft die dan ook zelf verdient
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:22:09 #296
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134489001
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Brown een schorsing krijgt voor deze hit is het

3 for reputation, maar goed hij heeft die dan ook zelf verdient
Nouja, een veelpleger wordt nu eenmaal harder gestraft. Je ziet het ook met voetbal, daar geven ze voorwaardelijke straffen heel vaak. Ga je binnen x periode weer in de fout dan krijg je dat erbij.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:25:25 #297
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134489123
Darryl Sutter
quote:
“Still, it amazes me that’s what they call it – the penalty box. Like, what is that, the ‘penalty box?’ They should take the penalty box out, because you think about how much time there actually is sitting in the penalty box now, it’s about 12 minutes total a game, right? 12 minutes. It used to be they had a guy with a suit, and if you got a penalty, and you got a penalty, that guy sat between you, right? Now they have two boxes. You go to the box. It’s like Steve McQueen, right? They should sell those seats…there are so few penalties now. Why don’t they just say, ‘OK, you’ve got to sit on the bench,’ or, ‘You’ve got to sit on their bench for two minutes.’ I don’t get that. They’ve got like four guys sitting over there, and room for like six other people to sit. They’re the best seats in the house, right at center ice. Like, if it was a football game, then that’s the best seat. I don’t get that [any] more. Really, it’s like a three-penalty-team a game now. Why do they make that deal? Why do they get that big place for there? When I was coaching Brett in novice when he was little back home, and he’d get penalties, I’d go, ‘Brett, you’re little. Why do you go over there and sit? Why do you want to go there?’ He says, ‘I can see better from there.’ [Reporter: How old was he?] He was just little. It makes sense, right? He could see better.”
http://lakingsinsider.com(...)for-the-penalty-box/
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134490078
Wil nog effe luisteren wat Nick en daryl zeggen maar dit is eigenlijk niet schorsing waardig.

Wat mij betreft wel de 5 plus game al ging hertl zelf ook met zijn knie opzoek. Het was zonder hertl geen knee to knee geworden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:59:58 #299
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134490160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wil nog effe luisteren wat Nick en daryl zeggen maar dit is eigenlijk niet schorsing waardig.

Wat mij betreft wel de 5 plus game al ging hertl zelf ook met zijn knie opzoek. Het was zonder hertl geen knee to knee geworden
Voor een knee to knee heb je altijd 2 knietjes nodig :')

Hij gaat in ieder geval als een repeat offender worden gezien. Zijn laatste schorsing is van april.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_134495672
Als het een schorsing wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 20 december 2013 @ 18:48:21 #301
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_134496765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 18:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het een schorsing wordt
PollakOnSharks twitterde op vrijdag 20-12-2013 om 17:57:21 Well-connected Czech journalist @jedli reporting "good source" says Tomas Hertl should be out about one month with knee injury. reageer retweet
Reken daar maar op.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')