Niet? Bij de PK wel toch, waarom bij de PP niet dan? En indien dat zo is des te erger. Als +/- bij de PP wel telt heeft hij daar nog "profijt" van.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
plus-minus telt niet bij de PP
Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo isquote:Op donderdag 28 november 2013 13:11 schreef Katth het volgende:
Powerplay goal is er geen + of -, Bij een shorthanded goal wel!
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo is
quote:Plus−minus (+/−, plus/minus) is a sports statistic used to measure a player's impact on the difference between their team's total scoring versus their opponent's. In ice hockey, it measures a player's goal differential. With the exclusion of power play and penalty shot goals, when an even-strength or shorthanded goal is scored, the plus–minus statistic is increased by one ("plus") for those players on the ice for the team scoring the goal; the plus–minus statistic is decreased by one ("minus") for those players on the ice for the team allowing the goal.[1] Whether or not the net is empty does not matter for purposes of plus–minus.
Playstation?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmm... ik ga het toch eens testen in NHL 14 of dat wel zo is
Xbox, sorryquote:
Ik heb wel een playstation maar geen NHL 14. Ik geloof dat ik 13 heb, maar ik heb al echt maanden niet gespeeld.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen hier speelt op de xbox
No shit.. wat ze die gast aandoen daar.. Hij is nu al 5 keer opgeroepen van de AHL om zonder spelen teruggestuurd te worden, alleen om het aantal actieve dagen op te schroeven zodat hij niet terug naar de KHL kan. Is volgens mij wel een verdediger die past in de huidige Caps roster.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:58 schreef Katth het volgende:
Orlov wil nu ook weg uit Washington...
Ja, dat vind ik elke fan ook. Maar goed, Oates en GMGM denken daar anders over helaas. Kan nog wel eens een blockbuster trade worden. Erat, Orlov en Neuvirth.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:06 schreef emokid het volgende:
[..]
No shit.. wat ze die gast aandoen daar.. Hij is nu al 5 keer opgeroepen van de AHL om zonder spelen teruggestuurd te worden, alleen om het aantal actieve dagen op te schroeven zodat hij niet terug naar de KHL kan. Is volgens mij wel een verdediger die past in de huidige Caps roster.
Vind zoals het nu is prima hoor, plus-minus had van mij overal wel bij gemogen. Zie je misschien de echte penalty-killers ook terug. En als er een spelerswissel is ten tijde van een goal moeten ze maar beter opletten lijkt mijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Blijft jammer dat de plus-minus niet helemaal zuiver is, beste zou gewoon zijn om alleen even strengt goals mee te tellen. Dat doen de teams wel en ook bijvoorbeeld als een speler net gewisseld is als er gescoord wordt.
Maar goed deze stats zijn alleen bekend bij de intimi, bijvoorbeeld de play-by-play mensen die mee reizen met het team
Wisselen bij een back-check bijvoorbeeld, diegene die dan op het ijs springt krijgt de - en niet de lijn die hem eigenlijk zou moeten krijgenquote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
Vind zoals het nu is prima hoor, plus-minus had van mij overal wel bij gemogen. Zie je misschien de echte penalty-killers ook terug. En als er een spelerswissel is ten tijde van een goal moeten ze maar beter opletten lijkt mij
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat dat heel lastig te bepalen wordt wanneer dit het geval is, dus snap deze huidige regel wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wisselen bij een back-check bijvoorbeeld, diegene die dan op het ijs springt krijgt de - en niet de lijn die hem eigenlijk zou moeten krijgen
Bovendien middelt zich dat wel uit na 82 wedstrijden. Niemand heeft zoveel pech dat hij iedere keer net als hij het ijs opkomt bij een line change direct een goal tegenkrijgt.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef Stijs26 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar denk dat dat heel lastig te bepalen wordt wanneer dit het geval is, dus snap deze huidige regel wel.
Lijkt me een nare vent om mee te werken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 03:11 schreef emokid het volgende:
Die Tortorella zal echt niet goed zijn voor de sfeer die daar jarenlang heeft geheersd.
eliteprospects.comquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:07 schreef emokid het volgende:
Wilde wat Sabres prospects opzoeken in Zweden en Finland.. maar zit al een half uur te zoeken en vertalen. Die competities zijn alles behalve toegankelijk. RÄDDNINGSPROCENT lijkt in ieder geval op reddingspercentage, en Linus Ullmark leidt daarin de competitie met 0.934. Gaan we volgend jaar waarschijnlijk in de NHL zien.
Maar het zou eens leuk zijn om de rest ook te kunnen vinden en om er wat over te lezen.
Overigens opvallend dat Finland een promotie/degradatie systeem kent, hekkensluiter Liiga speelt dan een best of 7 tegen de Mestis kampioen.
Thanks, deze kende ik nog niet.quote:
Andere is ook heel goedquote:
Hij verneukt de Canucks gewoon. Ik ben niet eens fan en ik vind het zelfs kut voor ze. Spelen normaal altijd mooi ijshockey..quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Saviola het volgende:
Torts krijgt serieus op z'n doos bij terugkeer naar MSG
Ben je nu serieus? Die gast brengt echt helemaal niksquote:Op donderdag 28 november 2013 14:20 schreef emokid het volgende:
Kris Letang.Fenomeen.
Mijn favo speler bij de Pens na Malkin. Prototype two-way defenseman. Die verdedigende steekjes moet je soms maar voor lief nemen.
Denk je niet dat je een heel klein beetje verblind bent door je haat voor Bylsma en Letang?quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Die gast brengt echt helemaal niks
Ik heb geen haat.. ik ben een Pens fan, maar Bylsma is mijns inziens gewoon incapabel en Letang heeft een veels te duur contract vanaf volgend jaar. Als hij die 7 mill waard moet zijn dan zal hij eerst eens moeten leren verantwoordelijk verdedigend te spelen. Want als je in de aanval al niks bijbrengt (laatste games) en verdedigend ook steekjes laat vallen dan ben je gewoon geen goede verdediger.quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Denk je niet dat je een heel klein beetje verblind bent door je haat voor Bylsma en Letang?Je bent iedere keer wel heel fel op die twee, maar Bylsma heeft als coach de cup gewonnen en dan ben je gewoon een topper. Bovendien zou zo'n beetje elk team in de NHL Letang maar wat graag aan de selectie toevoegen. Dat ze nu misschien niet optimaal presteren zou goed kunnen, maar ik ben het er niet mee eens dat ze er dan maar meteen niks meer van bakken.
WTF.quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.hockeysverige.(...)lfredsson-begravning
Blij dat ik geen Zweeds kan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |