Hijs nu op 14!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef JDx het volgende:
Ok ik het gewoon doen, die euro boeit toch niet, ik ga nu uit LTC en in NMC
Waarom nu al uitgestapt? stijgt nog steeds ..quote:Op donderdag 28 november 2013 14:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Uit nmc gestapt met 40% winst in een ong uur en nu voor wat langere termijn in ltc
Ja denk het ook, maar toch blij dat ik er uit ben gestapt voor NMCquote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…quote:Op donderdag 28 november 2013 14:39 schreef probeer het volgende:
LTC herstelt wel, daar maak ik me echt niet druk over
Here comes the boom.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Te weinig actie in LTC. Winst gepakt en naar NMC verschoven. Tot nu toe 0.1 BTC winst daar in 3 minuten.
Lijkt mij ook ja. Daarom mijn 20 NMC goed in de gaten houden. Hopen dat ie flink gepumped wordt en LTC in diezelfde tijd een paar eurotjes daalt. Kan ik straks met winst weer terug naar LTC.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat LTC veiliger zijn dan NMC…
Bij bitonic moet je gewoon heel snel zijn met kopen, dus continu in de gaten houden.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik wil LTC kopen, heb begrepen dat ik het best eerst BTC kan kopen en die dan vervolgens om kan wisselen naar LTC, bitonic.nl heeft echter geen BTC te koop op dit moment, waar kan ik het best/makkelijkst BTC kopen via ideal?
3 confirmations, dus iets van 20-40 minuten meestal.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:44 schreef Maxter8 het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer voordat je bitcoins (1,5) available zijn op BTC-E nadat je ze verzonden hebt vanuit je wallet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |