De hele site heeft problemenquote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:02 schreef doo. het volgende:
Bter.com geeft een foutmelding als je bitcoins wilt versturen naar je wallet?
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...quote:Op donderdag 28 november 2013 13:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bter.com is een kut website. Withdrawal werkt niet.
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja wtf hoe kan je dan je shit versturen...
Probeer eens te versturen naar mijn walletquote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
Ik momenteel een halve maar wil hem daar ook weg hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja niet dus. Ik heb er 1 BTC vast zitten.
die is er volgens mij wel, maar een BTC/LTC is ook genoeg?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Je mag mijn bter.com account overkopen, withdrawal werkt alleen nietquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Toch ook maar eens aan bitcoins begonnen. Welke websites raden jullie aan om bitcoins te kopen?
als je de BTC/LTC koers bekijkt is het meteen duidelijk welke het hardst stijgtquote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Plots het volgende:
Heeft iemand toevallig een grafiek die je kan aflezen in procenten per secondes? Het liefst btc en ltc koerslijnen samen in 1 grafiek, zodat je kan zien welke harder stijgt.
Failed.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Probeer eens te versturen naar mijn wallet
sta je al klaar om te gaan sellen qua ltc ?quote:
Neuh, die raakt echt niet meer onder de 45quote:
Wat is een bear trap?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |