quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
nee blondje zou verwachten dat hij de treinreis betaald, omdat hij haar uitnodigt :p
Ohja, daar had ze toch een tijdje een topic over gemaakt?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee blondje zou verwachten dat hij de treinreis betaald, omdat hij haar uitnodigt :p
klopt hehequote:Op donderdag 28 november 2013 17:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ohja, daar had ze toch een tijdje een topic over gemaakt?
Alsof ze een royalty is die alle onkosten vergoed krijgt
En dan moet je nog terug ookquote:Op donderdag 28 november 2013 17:11 schreef JochemSjakie het volgende:
20 euro is anders vrij veel geld om naar zo'n idioot te gaan.
Wellicht aan het studeren voor zijn 73e poging om zijn theorie binnen te harken.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:18 schreef hoink581 het volgende:
Waarom reageert Braddie niet? Is hij aan het trollen?
dit wil ik zienquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
Als jij mij 20 euro geeft, dan kom ik wel even naar je verjaardag, Braadslee.
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar zal ik dan wel weer meer dan 20 euro voor over hebben...
Hoi madeliefff ik kan helaas niet op je bar mitswa komen, de metro is te duur.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat hem , hij is mijn twintig euro aan t tellen toch
Ben je aanwezig?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat hem , hij is mijn twintig euro aan t tellen toch
Je nieuwe username is kut.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoi madeliefff ik kan helaas niet op je bar mitswa komen, de metro is te duur.
Gr gr aberella
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Aber komt ook wel, zoveel vrouwvolk heeft braadslee nog nooit in zijn schuur gehad
Jij bent meestal wel grappig, kom je ook?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je nieuwe username is kut.
Gr gr fan van Aber2.0 en Uberkullie kloons.
Nieuw seizoen, nieuwe persoonlijkheid.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je nieuwe username is kut.
Gr gr fan van Aber2.0 en Uberkullie kloons.
Lekker moppen tappen, glaasje sinas erbij in een kringetjequote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent meestal wel grappig, kom je ook?
Btje keyboard spelequote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lekker moppen tappen, glaasje sinas erbij in een kringetje
Denken dat Braddie maagd isquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die man eens reageert, anders blijft ie natuurlijk maagd
Platzak is hij al na het retourtje Geleen-Hilversum.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die man eens reageert, anders blijft ie natuurlijk maagd
Denken dat blondje_93 echt bestaatquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat Braddie maagd is
Ik speel galgje met blondje_93quote:Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Denken dat blondje_93 echt bestaat
Antoniostrassequote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Smack10 en ik doen hem een rondje Aken kado namelijk
Vanuit mijn woonplaats kost een retourtje Hilversum ook 20 euro, of ik moet met Pharkus en Marie30 kunnen carpoolen, zit toch tegen de Belgische grens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent meestal wel grappig, kom je ook?
Kom jij uit Hilversumquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats kost een retourtje Hilversum ook 20 euro, of ik moet met Pharkus en Marie30 kunnen carpoolen, zit toch tegen de Belgische grens.
Dude het lijkt me supervet om met een zooi FOK!kers bij je langs te komen, van het padje te gaan en dan Hilversum onveilig te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
Dit soort reacties zijn heel erg typisch weer, daarom hou ik me stil.
Dat gehap constantEn dan ook nog happen op mensen die mij persoonlijk niet eens kennen maar wél even weten hoe ik ben in het echt, dat is echt 3 dubbel
Ik ken je wel hoor, ik heb je pas nog gezien bij knoop in je zakdoek.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
Dit soort reacties zijn heel erg typisch weer, daarom hou ik me stil.
Dat gehap constantEn dan ook nog happen op mensen die mij persoonlijk niet eens kennen maar wél even weten hoe ik ben in het echt, dat is echt 3 dubbel
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ken je wel hoor, ik heb je pas nog gezien bij knoop in je zakdoek.
Hoe kun je nu zo onbegrijpend lezen Smack10?quote:
maar mijn bar mitswa is te duur?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Aberella het volgende:
Ik kom ook, ik neem Ice Age 2 mee.
ik doe mijn best, ik verdwaal nogal snel... Ik ben een vrouw toch;)quote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je aanwezig?
Smack10 sowieso lijkt me, Pharkus en marie30 carpoolen dus dan zijn we al met vijf én bradster.
anders kom ik wel hihi ;$quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar mijn bar mitswa is te duur?
Kan ik met jou meerijden vanaf uutje?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Nikmans het volgende:
Dit wordt het beste feest ooit Brad
Prima, eerst even langs de BK ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan ik met jou meerijden vanaf uutje?
Krijgen we bij Bradmans niks te vreten denk je?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Prima, eerst even langs de BK ofzo?
Prima, sowieso is Uutje wel een stuk rijden vanuit hier dus dan gaat zo'n McKroket er wel in, uurtje of zes?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:19 schreef Aberella het volgende:
[..]
Krijgen we bij Bradmans niks te vreten denk je?
Ik heb nog McDonalds bonnen voor de tweede McKroket gratis.
Omg ik wil jou zo graag ontmoeten! Wil je ook McKroketten met ons gaan eten van tevoren?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wacht, is er feest bij Braddie? Ik ben dit weekend in Hilversum, kan het ajb dit weekend?
Ik ben morgen in Hilversum.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wacht, is er feest bij Braddie? Ik ben dit weekend in Hilversum, kan het ajb dit weekend?
Nou ik heb even overlegd met Braderella maar ik geloof niet dat we daar kunnen frituren dus 18.00 is prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Prima, sowieso is Uutje wel een stuk rijden vanuit hier dus dan gaat zo'n McKroket er wel in, uurtje of zes?
Voor minder dan Febo kom ik mijn bed niet uit hequote:Op donderdag 28 november 2013 18:39 schreef Aberella het volgende:
[..]
Omg ik wil jou zo graag ontmoeten! Wil je ook McKroketten met ons gaan eten van tevoren?
Ik ga pas in de avond, want ik moet eerst werkenquote:
Ik lever. Nodig me uit, Braddie.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nodig ze uit. Ben wel benieuwd hoeveel van deze internethelden leveren
Komt goed, even aanpassen naar Febo danquote:Op donderdag 28 november 2013 18:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nou ik heb even overlegd met Braderella maar ik geloof niet dat we daar kunnen frituren dus 18.00 is prima.
Haywood gaat ook mee.
Ik ben er om half 7, maar ik heb die avond andere hippe verplichtingen.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ga pas in de avond, want ik moet eerst werken
Damn, ik moet zaterdag naar het extreem hippe verjaardagspartijtje van mijn neefje, en zondag vieren we heel hip sinterklaas...quote:Op donderdag 28 november 2013 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben er om half 7, maar ik heb die avond andere hippe verplichtingen.
Wil jij Braddie niet verblijden met een bezoekje? Een blauwe met een naam zoals jij op je feestje hebben is toch wel alsof je een celebrity ontvangt.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is wel altijd wat met die vrienden en vriendinnen van je het he, bradster? Dan komen ze langs en zitten ze binnen, dan vinden je ze muziek weer kut, dan willen ze niet met je mee naar een concert en nu weer niet naar een verjaardag.
Dat ligt er aan of braddie nog een lekkere single malt of een goede cognac heeft staan. Indien ja dan kom ik wel want in tegenstelling tot zijn vrienden vind ik Rod Stewart geen kutmuziek. Zo lang hij Meatloaf maar achterwege laat overigens.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wil jij Braddie niet verblijden met een bezoekje? Een blauwe met een naam zoals jij op je feestje hebben is toch wel alsof je een celebrity ontvangt.
Braddie verkeerde account gekquote:Op donderdag 28 november 2013 18:52 schreef Channie83 het volgende:
Er zitten hier echt veel nare mensen op FOK
Laat die jongen gewoon is met rust joh.....
Kun je allemaal anekdotes vertellen hoe je topics modde die helemaal uit de klauwen waren geëscaleerd.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of braddie nog een lekkere single malt of een goede cognac heeft staan. Indien ja dan kom ik wel want in tegenstelling tot zijn vrienden vind ik Rod Stewart geen kutmuziek. Zo lang hij Meatloaf maar achterwege laat overigens.
Hey, blondje_93.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
nee hoor Mislukte prinses..
Ik ben gewoon Channie
Fokking hell wat een stel ezels zitten hier zegquote:
Sorry, ik wist niet dat je kwaad zou worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Fokking hell wat een stel ezels zitten hier zeg
Ik ben gewoon Channie,en geen blonde hoer of een braddie
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Fokking hell wat een stel alpaca's zitten hier zeg
Niet zo hatelijk doen over Braddie he.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:56 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Fokking hell wat een stel ezels zitten hier zeg
Ik ben gewoon Channie,en geen blonde hoer of een braddie
What now?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een blonde hoer.
Say what now?
Verjaardag is in het weekend, ze heeft wel geld om uit te gaan in Hilversum, maar niet om naar de verjaardag van een "Vriend" te gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar Braddie, even serieus, wanneer was je verjaardag dan? Of is die in het weekend?
Jij spreekt vaker iets af zonder te weten wanneerquote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
Maar Braddie, even serieus, wanneer was je verjaardag dan? Of is die in het weekend?
Ik doe niet Hatelijk over Braddie.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Niet zo hatelijk doen over Braddie he.
Nee, maar het kan toch dat hij woensdag jarig was en het in het weekend viert.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Jij spreekt vaker iets af zonder te weten wanneer
Is het op de 30e? Want dan ben je misschien mijn neefje wel zonder dat ik het weetquote:Op donderdag 28 november 2013 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verjaardag is in het weekend, ze heeft wel geld om uit te gaan in Hilversum, maar niet om naar de verjaardag van een "Vriend" te gaan.
Nee, mijn verjaardag is op Sinterklaasquote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, maar het kan toch dat hij woensdag jarig was en het in het weekend viert.
[..]
Is het op de 30e? Want dan ben je misschien mijn neefje wel zonder dat ik het weet
Ohmygawd het is net GTST.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
Is het op de 30e? Want dan ben je misschien mijn neefje wel zonder dat ik het weet
Da's balen, net zoiets als jarig zijn met kerst.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, mijn verjaardag is op Sinterklaas
quote:
Nee, hij is het niet, ondanks het feit dat mijn neefje ook keyboard speelt.quote:
Alvast bedankt danquote:Op donderdag 28 november 2013 19:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Da's balen, net zoiets als jarig zijn met kerst.
Maar toch alvast gefeliciteerd, want ik ga dit geheid vergeten
okquote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België, als je beetje slim bent tenminste kost een treinticket heen en terug maximum 12 euro. ongeacht je bestemming.
Dus we moeten nu via België naar Hilversum ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België, als je beetje slim bent tenminste kost een treinticket heen en terug maximum 12 euro. ongeacht je bestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |