Btje keyboard spelequote:Op donderdag 28 november 2013 17:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Lekker moppen tappen, glaasje sinas erbij in een kringetje
Denken dat Braddie maagd isquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die man eens reageert, anders blijft ie natuurlijk maagd
Platzak is hij al na het retourtje Geleen-Hilversum.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die man eens reageert, anders blijft ie natuurlijk maagd
Denken dat blondje_93 echt bestaatquote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat Braddie maagd is
Ik speel galgje met blondje_93quote:Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Denken dat blondje_93 echt bestaat
Antoniostrassequote:Op donderdag 28 november 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Smack10 en ik doen hem een rondje Aken kado namelijk
Vanuit mijn woonplaats kost een retourtje Hilversum ook 20 euro, of ik moet met Pharkus en Marie30 kunnen carpoolen, zit toch tegen de Belgische grens.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:35 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij bent meestal wel grappig, kom je ook?
Kom jij uit Hilversumquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats kost een retourtje Hilversum ook 20 euro, of ik moet met Pharkus en Marie30 kunnen carpoolen, zit toch tegen de Belgische grens.
Dude het lijkt me supervet om met een zooi FOK!kers bij je langs te komen, van het padje te gaan en dan Hilversum onveilig te makenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
Dit soort reacties zijn heel erg typisch weer, daarom hou ik me stil.
Dat gehap constantEn dan ook nog happen op mensen die mij persoonlijk niet eens kennen maar wél even weten hoe ik ben in het echt, dat is echt 3 dubbel
Ik ken je wel hoor, ik heb je pas nog gezien bij knoop in je zakdoek.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef Braddie het volgende:
Dit soort reacties zijn heel erg typisch weer, daarom hou ik me stil.
Dat gehap constantEn dan ook nog happen op mensen die mij persoonlijk niet eens kennen maar wél even weten hoe ik ben in het echt, dat is echt 3 dubbel
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik ken je wel hoor, ik heb je pas nog gezien bij knoop in je zakdoek.
Hoe kun je nu zo onbegrijpend lezen Smack10?quote:
maar mijn bar mitswa is te duur?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:37 schreef Aberella het volgende:
Ik kom ook, ik neem Ice Age 2 mee.
ik doe mijn best, ik verdwaal nogal snel... Ik ben een vrouw toch;)quote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je aanwezig?
Smack10 sowieso lijkt me, Pharkus en marie30 carpoolen dus dan zijn we al met vijf én bradster.
anders kom ik wel hihi ;$quote:Op donderdag 28 november 2013 17:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar mijn bar mitswa is te duur?
Kan ik met jou meerijden vanaf uutje?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Nikmans het volgende:
Dit wordt het beste feest ooit Brad
Prima, eerst even langs de BK ofzo?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan ik met jou meerijden vanaf uutje?
Krijgen we bij Bradmans niks te vreten denk je?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:09 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Prima, eerst even langs de BK ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |